Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Mxdc sine treningsbh er bra, og ganske billig, tror dem koster under tre hundre.

Jeg kjøpte meg ballerina sko på Bianco på onsdag, dem var søte, håper dem er gode å gå i.

Snart helg!

7 timer og 10 minutter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

3 timer og 45 minutter igjen :hoppe:

Skal jogge som en gal i dag! Har så mye energi! :fnise:

hogger; du er alltid velkommen til å slå deg ned i tråden min for en :kaffekopp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

hogger; du er alltid velkommen til å slå deg ned i tråden min for en :kaffekopp::nigo:

:klemmer:

Jeg skal ut og prøve å få i meg noe mat nå, merkes at man hadde det gøy i går for å si det sånn.. Junkfood! :nigo:

3 timer og 5 minutter igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!

Ja, jeg er glad!

:klemmer:

Jeg skal ut og prøve å få i meg noe mat nå, merkes at man hadde det gøy i går for å si det sånn.. Junkfood! :nigo:

3 timer og 5 minutter igjen!

Ferdig å telle nå! :lete::fnise:

Ah :ler: du koset deg i går? Så bra:)

Eden?

Jeg har faktisk snakket med dem i dag.

Tenkte sånn typ: smiley for vann ;)

:vinke:

God helg Piffy. :klemmer:

God helg, Kitten!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Og god helg!

Jeg har sånn søndagsfølelse i dag pga. jeg var ute i går, og jeg pleier egentlig å dra ut på lørdag når jeg drar ut.

Bare fem arbeidsdager igjen til ferie! :hoppe: Gleder meg som en liten unge til å reise vekk itt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg appifany :vinke:

:helen:

Heihei! Og god helg!

Jeg har sånn søndagsfølelse i dag pga. jeg var ute i går, og jeg pleier egentlig å dra ut på lørdag når jeg drar ut.

Bare fem arbeidsdager igjen til ferie! :hoppe: Gleder meg som en liten unge til å reise vekk itt. :)

Vel overstått helg tilbake ;)

Jeg var ute i går, dvs jeg og bestevenninnen min drakk masse vin :fnise: og så dro vi ut og fant ut av at det var kjedelig. Så vi dro på Burger King og storkoset oss i stedet for :ler:

I dag dro :mrgreen: avgårde til Oslo. Der skal han være i 2 uker ! Tror ikke vi har vært så lenge fra hverandre på 4 år :( Jeg er jo personlig favoritt av alenetid, men nå er det sommer og vi skal kose oss og så må han på kurs :(

Men men, jeg skal nok få tiden til å gå ;)

Håper alle sammen har hatt en flott helg! Jeg gleder meg til neste helg, for da skal jeg til Oslo. Og da må jeg høre med :mrgreen: om han får tid til å hilse på meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...