Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Neeeeh, er det seriøst 8 grader der du bor, Appi? :sjokk:

Dra meg no baklengs inn i fuglekassa :fnise:

Forresten, vet dere hva som er forskjell på hurtigsvar (om jeg skriver nå) enn den andre "svar"? Skriver man litt hurtigere når man skriver med hurtigsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeeeh, er det seriøst 8 grader der du bor, Appi? :sjokk:

Dra meg no baklengs inn i fuglekassa :fnise:

Forresten, vet dere hva som er forskjell på hurtigsvar (om jeg skriver nå) enn den andre "svar"? Skriver man litt hurtigere når man skriver med hurtigsvar?

Solen her er sterk, jeg har også fått farge. Sant det er gøy, Kitten? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå er det bare 6 :brrr:

Hurtigsvar er bare slik at du taster inn og poster, men svarknappen kan man sitere flere innlegg. I tillegg er der flere "funksjoner" inn under "svar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Sant jeg var snill som skaffet deg :sol: da du var i Bergen? :jepp:

Jeg har blitt veldig brun! Det er faktisk flere som har spurt om jeg har vært i syden. :nigo:

Er det så fint vær i Bergen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så fint vær i Bergen da?

Det var rett og slett helt nydelig vær i Bergen :hjerte: (men det skal kanskje ikke så mye til for meg som er vant med 7 grader)

Good morning beibi!

God morgen! :kaffekopp: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen piffy! :kaffekopp:

Tror sannelig jeg skal ta litt :sjokolade: samtidig i dag :danse:

God kveld :fnise:

:vinke: Nå er det snart helg. Planer for helga Appi? :arwen:

Har en plan, ja. For første gang på mange år skal jeg og min beste-bestevenninne ut på byen sammen! Det er noe vi har planlagt lenge, så dette må bare bli bra :nigo: Foruteom at vi finner ikke noe å ha på oss, og det kan jo bli riktig så spennende.

Var å kjøpte treningsklær i dag, trenger sårt nye. Så det var en fin liten investering. Begynner å minke så smått på kontoen min, men så er det jo feriepenger om kun 8 dager :hoppe::danser::ler::kaklehone:

I dag kommer endelig :mrgreen: hjem! Jeg gleder meg masse, skal hente han på flyplassen om en time :nigo: Burde kanskje brettet og lagt inn noen klær :sukk: Men nei.!

Jeg var å tok :sol: i dag. Siden det regner og er 5 grader her, så føler jeg at jeg fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :fnise:

Har en plan, ja. For første gang på mange år skal jeg og min beste-bestevenninne ut på byen sammen! Det er noe vi har planlagt lenge, så dette må bare bli bra :nigo: Foruteom at vi finner ikke noe å ha på oss, og det kan jo bli riktig så spennende.

Var å kjøpte treningsklær i dag, trenger sårt nye. Så det var en fin liten investering. Begynner å minke så smått på kontoen min, men så er det jo feriepenger om kun 8 dager :hoppe::danser::ler::kaklehone:

I dag kommer endelig :mrgreen: hjem! Jeg gleder meg masse, skal hente han på flyplassen om en time :nigo: Burde kanskje brettet og lagt inn noen klær :sukk: Men nei.!

Jeg var å tok :sol: i dag. Siden det regner og er 5 grader her, så føler jeg at jeg fortjener det!

Så koslig, da håper jeg dere får en fin bytur. :danser: Hmm..Du får finne noe spenstig å ha på deg. :opplyser:

Hva kjøpte du da? Jeg trenger nye treningsbukser og nye singletter jeg, det minte du meg på nå. Hmm :arwen:

Jeg har tatt :sol: 3 ganger denne uka :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol? Hva er nå det for noe igjen? :sjenert:

Noe som koster 50 kroner og stråler ut av sånne lange lysrør, som gjør at man blir brun og :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig, da håper jeg dere får en fin bytur. :danser: Hmm..Du får finne noe spenstig å ha på deg. :opplyser:

Hva kjøpte du da? Jeg trenger nye treningsbukser og nye singletter jeg, det minte du meg på nå. Hmm :arwen:

Jeg har tatt :sol: 3 ganger denne uka :jolie:

Jeg kjøpte en tynn treningsjakke og en nike t-skjorte som jeg skal bruke for å jogge i. Og ankelsokker?

Sol? Hva er nå det for noe igjen? :sjenert:

:fnise: Se svar under :ler:

Noe som koster 50 kroner og stråler ut av sånne lange lysrør, som gjør at man blir brun og :sexy:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en tynn treningsjakke og en nike t-skjorte som jeg skal bruke for å jogge i. Og ankelsokker?

:fnise: Se svar under :ler:

;)

Cool. :tommelopp: Ankelsokker? Hva mener du, om jeg skal ha det? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool. :tommelopp: Ankelsokker? Hva mener du, om jeg skal ha det? :vetikke:

:fnise: Var vel mere: Og ankelsokker!! :ler: Men du burde ha slike du og :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke klær kjøpte du?

Jeg fikk faktisk en treningstopp og bukse på tirsdag :) Buksa er altfor stor, så tror pappa skal få den, håper den passer til han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Var vel mere: Og ankelsokker!! :ler: Men du burde ha slike du og :opplyser:

Ja, jeg er jo tross alt ganske jentete. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke klær kjøpte du?

Jeg fikk faktisk en treningstopp og bukse på tirsdag :) Buksa er altfor stor, så tror pappa skal få den, håper den passer til han da.

Det var en sånn tynn, svart jakke til å ha på seg når man jogger. Den kjøpte jeg på g-sport. Tror det var Nike? Og så var jeg på sats og kjøpte en Nike t-skjorte. Trenger overdeler, og jeg trenger en treningsbh til :)

Ankelsokker høres behagelig ut. Sikkert kjekt i ballerinasko.

Treningsankelsokker ser ikke bra ut i ballerinasko :opplyser: Bruker dem i joggesko :)

Ja, jeg er jo tross alt ganske jentete. :skratte:

De er ganske så bra både til kvinner og menn. ;)

Nå trenger jeg en :kaffekopp: og en god porsjon nedtelling til 15.35. 7timer og 10minutter igjen.

Ah, jeg trenger pasuse allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...