kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #2601 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og fikk vite at jeg var klasseforskjell mellom meg og de andre Var et veldig fint kompliment å få I går var jeg og sprang i 30-45 min og så tok jeg Var så vidt jeg rakk festen Hvordan har alle det denne lørdagen? Jeg er fin i formen, har vært på butikken og der jeg en colaboks, reker, rundstykker og moreller Så jeg koser meg kjempemasse og venter bare på at skal komme hjem fra jobb! Nå tror jeg at jeg skal sjekke kontoen min, for jeg er redd for at det skal være ganske så lite penger der siden jeg har tatt litt av i det siste Klasseforskjell? Med utseende eller hva? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2602 Del Skrevet 6. juni 2010 Klasseforskjell? Med utseende eller hva? :klø: Tror det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juni 2010 #2603 Del Skrevet 6. juni 2010 Heihei piffy! Det var jo et flott komplemang! Slike komplemanger er alltid kjempeartige å få. Jeg liker i alle fall å sole meg i glansen til slike komplemanger Ellers hatt en fin helg? Min helg har vært svært avslappende på en hytte uten tv. Men nå er jeg hjemme igjen og "klar" for en ny arbeidsuke. 10 arbeidsdager igjen før ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juni 2010 #2604 Del Skrevet 6. juni 2010 Høres ut som en fin helg Piffy! Håper du koser deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2605 Del Skrevet 6. juni 2010 Heihei piffy! Det var jo et flott komplemang! Slike komplemanger er alltid kjempeartige å få. Jeg liker i alle fall å sole meg i glansen til slike komplemanger Ellers hatt en fin helg? Min helg har vært svært avslappende på en hytte uten tv. Men nå er jeg hjemme igjen og "klar" for en ny arbeidsuke. 10 arbeidsdager igjen før ferie Var en veldig fin tilbakemelding, tror jeg Har hatt ellers en rolig og fin helg. Har akkurat vært å jogget og trent styrke, kjenner at jeg har litt vondt i høyre skulder. Den har plaget meg litt i det siste, og tror jeg må kontakte lege snart. I morgen stikker jeg til Bergen og blir der til tirsdag. Koselig nok. Er det bra vært i Bergen for tiden? Noen som vet? Kitten? Høres ut som en fin helg Piffy! Håper du koser deg i morgen! Har vært en koselig helg, ja. Det er så kjedelig når helgene er koselige, for da er det nesten enda verre å dra på jobb. Vel, vel. 3 reelle arbeidsdager til uken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #2606 Del Skrevet 6. juni 2010 Tror det :klø: Det er stas å høre. Jeg tviler ikke på at det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2607 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har altså bare haglet med komplimenter denne helga(hvertfall to) Jeg er så fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. juni 2010 #2608 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva skal du i Bergen? Det er nydelig vær her nå forresten. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2609 Del Skrevet 7. juni 2010 Går bare bra, har stresset litt i dag for å komme a jour og nå er omtrent alt på plass. Holder på med dagens første måltid og slapper litt av før jeg drar ut døren hjemmefra. Fikk gå kl 12 på jobben, og er glad for det. Er allerede sliten. Håper jeg får sove på flyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. juni 2010 #2610 Del Skrevet 7. juni 2010 Håper du koser deg i Bergen Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2611 Del Skrevet 8. juni 2010 Sov som en stein på flyene... så mye at jeg ikke fikk sove på hotellrommet. Men men. Hektisk dag i dag, det har gått i ett! Så jeg er ganske så sliten nå, og egentlig bare drømmer om å legge meg. MEN jeg må legge på nytt sengetøy Skulle ønske noen kunne komme hit å gjøre det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. juni 2010 #2612 Del Skrevet 9. juni 2010 Halvveis i uken snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2613 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå er de bare to jobbdager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juni 2010 #2614 Del Skrevet 9. juni 2010 jepp, bare to jobbdager igjen! Og da er det bare EN arbeidsuke igjen før jeg har ferie! Jeg gleder meg sånn nå at hver dag går relativt sakte, men må bare komme meg gjennom 7 dager til nå, så går det så bra så! Vi har fint vær her, men det er ikke særlig varmt ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2615 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, det er her, men 8 grader Skal stikke på butikken jeg nå! Må lage middag Jeg gleder meg så til ferie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2010 #2616 Del Skrevet 9. juni 2010 Skulle ønske noen kunne komme hit å gjøre det for meg Men det skulle du bare ha sagt i fra om før du dro, så hadde forumbøtteballetten ordnet hele sulamitten. Husk det neste gang. Her er det "ruum-sørvis" og regningen kommer i posten. lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2617 Del Skrevet 9. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. juni 2010 #2618 Del Skrevet 9. juni 2010 Sant jeg var snill som skaffet deg da du var i Bergen? Jeg har blitt veldig brun! Det er faktisk flere som har spurt om jeg har vært i syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. juni 2010 #2619 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan går det med piffy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2620 Del Skrevet 9. juni 2010 Kitten! VAr nyyydelig vær, skjønner at du kan bli brun i det været Hoggern: Har det bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå