Teriyaki Skrevet 2. juni 2010 #2561 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Litt på tax-freen Litt godis, og den ansiktsmasken. Den koster litt over 200,- på flyplassen på Gardemoen hvor jeg handler når jeg er innom flyplassen. Åh? Hvorfor har du ikke PC? Noe jeg har gått glipp av? Anbefaler å lese Londontråden på reiseliv eller hva det underforumet heter. Ganske mange sider med litt forskjellig informasjon. Kommer ann på hvor du vil bo, hotell i London er generelt ganske dyrt. Så heldig du er som skal til London!!!! VERDENS mest fantastiske by (ikke det at jeg har vært i alle , men London er bare vanvittig!) Neida det er bare min egen pc som har tatt kveld. Jeg har vel hatt den i fire år nå, og den har blitt tatt ut og inn i sekken hele tiden, den har blitt brukt til masse skolearbeid og da så klart internettsurfing. Så den er sliten nå. Ikke selve hardiscen, men det strømuttaket er ødelagt, så får ikke strøm til den. Men pappa jobber i it-bransjen så han får rabatter, så skal få meg ny pc nå. Det er forresten derfor jeg har så mange skrivefeil..Er ikke vant til dette tastaturet Endret 2. juni 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. juni 2010 #2562 Del Skrevet 2. juni 2010 Litt lite tilstede i det siste, sorry Men får dele en nyhet med dere da Ser jaggu ut til at Virre skal bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2563 Del Skrevet 2. juni 2010 WOW!!! Gratulerer!!! Så gøy! Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. juni 2010 #2564 Del Skrevet 2. juni 2010 WOW!!! Gratulerer!!! Så gøy! Når er termin? Hehe, er jo veeeldig nytt da, så kan vel fortsatt "skje ting". Har ikke vært hos lege eller noenting enda, men tipper termin i begynnelsen av februar Får bare krysse fingrene for at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juni 2010 #2565 Del Skrevet 2. juni 2010 Litt lite tilstede i det siste, sorry Men får dele en nyhet med dere da Ser jaggu ut til at Virre skal bli mamma Oi Så morsomt da. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. juni 2010 #2566 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Oi Så morsomt da. Gratulerer Takk takk Dere får vel forberede dere på en svært hormonell Virre fremover Endret 2. juni 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juni 2010 #2567 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk takk Dere får vel forberede dere på en svært hormonell Virre fremover Det overlever vi Men så koslig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. juni 2010 #2568 Del Skrevet 2. juni 2010 Tjihi, søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juni 2010 #2569 Del Skrevet 2. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2570 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja dette var virkelig en strålende nyhet! Litt hormoner skal vi nok takle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. juni 2010 #2571 Del Skrevet 2. juni 2010 GRATULERER VIRRE Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. juni 2010 #2572 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja dette var virkelig en strålende nyhet! Litt hormoner skal vi nok takle. GRATULERER VIRRE Så gøy Tusen takk jenter Er litt rart dette her, men veldig moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2573 Del Skrevet 3. juni 2010 Litt lite tilstede i det siste, sorry Men får dele en nyhet med dere da Ser jaggu ut til at Virre skal bli mamma Bortimot den koseligste nyheten jeg noen gang har fått i boken min Gratulerer!!! Klart er det litt rart, men å så spennende! Og som nevnt over, vi skal nok takle en hormonell virre. Gleder meg til du får ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2574 Del Skrevet 3. juni 2010 Ble så glad over virre sin nyhet at jeg glemte å skrive at jeg trenger nå! I dag skal jeg til byen å shoppe! Lager handleliste her: Øyenbrynsskjærer Innlegg til mine nye sko Neglelakk Hvit liten veske BH Sort singlet Må føye mer til siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. juni 2010 #2575 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg fikk en morsom mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. juni 2010 #2576 Del Skrevet 3. juni 2010 Bortimot den koseligste nyheten jeg noen gang har fått i boken min Gratulerer!!! Klart er det litt rart, men å så spennende! Og som nevnt over, vi skal nok takle en hormonell virre. Gleder meg til du får ticker Hihi, så søt du er :) Åssen lager jeg ticker forresten??? Ble så glad over virre sin nyhet at jeg glemte å skrive at jeg trenger nå! Jeg fikk en morsom mail Så moro da, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2577 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvilken mail da? Har brukt 1 time på å skrive de tre ordene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2578 Del Skrevet 3. juni 2010 Klik på min ticker, så åpner det seg en side. Der kan du legge inn div data også får du opp en ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. juni 2010 #2579 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvilken mail da? Har brukt 1 time på å skrive de tre ordene En mann som sliter med å få på seg sine sommersko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. juni 2010 #2580 Del Skrevet 3. juni 2010 Snart ferdige på jobb damer, ta en siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå