Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Litt på tax-freen ;) Litt godis, og den ansiktsmasken. Den koster litt over 200,- på flyplassen på Gardemoen hvor jeg handler når jeg er innom flyplassen.

Åh? Hvorfor har du ikke PC? Noe jeg har gått glipp av?

Anbefaler å lese Londontråden på reiseliv eller hva det underforumet heter. Ganske mange sider med litt forskjellig informasjon. Kommer ann på hvor du vil bo, hotell i London er generelt ganske dyrt.

Så heldig du er som skal til London!!!! :nigo: VERDENS mest fantastiske by (ikke det at jeg har vært i alle :lur: , men London er bare vanvittig!)

Neida det er bare min egen pc som har tatt kveld. :) Jeg har vel hatt den i fire år nå, og den har blitt tatt ut og inn i sekken hele tiden, den har blitt brukt til masse skolearbeid og da så klart internettsurfing. ;) Så den er sliten nå. Ikke selve hardiscen, men det strømuttaket er ødelagt, så får ikke strøm til den. Men pappa jobber i it-bransjen så han får rabatter, så skal få meg ny pc nå. :)

Det er forresten derfor jeg har så mange skrivefeil..Er ikke vant til dette tastaturet :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt lite tilstede i det siste, sorry :sjenert:

Men får dele en nyhet med dere da ;) Ser jaggu ut til at Virre skal bli mamma :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Gratulerer!!! :klem: Så gøy! Når er termin? :)

Hehe, er jo veeeldig nytt da, så kan vel fortsatt "skje ting". Har ikke vært hos lege eller noenting enda, men tipper termin i begynnelsen av februar :) Får bare krysse fingrene for at alt går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får dele en nyhet med dere da ;) Ser jaggu ut til at Virre skal bli mamma :nigo:

Oi :bond: Så morsomt da. Gratulerer :blomst::gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :bond: Så morsomt da. Gratulerer :blomst::gave:

Takk takk ;) Dere får vel forberede dere på en svært hormonell Virre fremover :fnise:

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk ;) Dere får vel forberede dere på en svært hormonell Virre fremover :fnise:

:skratte: Det overlever vi :nigo: Men så koslig da :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var virkelig en strålende nyhet! :) Litt hormoner skal vi nok takle. :jepp:

GRATULERER VIRRE :hoppe::hug:

Så gøy :)

Tusen takk jenter :hug: Er litt rart dette her, men veldig moro :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortimot den koseligste nyheten jeg noen gang har fått i boken min :hoppe: Gratulerer!!!

Klart er det litt rart, men å så spennende! Og som nevnt over, vi skal nok takle en hormonell virre. Gleder meg til du får ticker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så glad over virre sin nyhet at jeg glemte å skrive at jeg trenger :kaffekopp: nå!

I dag skal jeg til byen å shoppe!

Lager handleliste her:

Øyenbrynsskjærer

Innlegg til mine nye sko

Neglelakk

Hvit liten veske

BH

Sort singlet

Må føye mer til siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortimot den koseligste nyheten jeg noen gang har fått i boken min :hoppe: Gratulerer!!!

Klart er det litt rart, men å så spennende! Og som nevnt over, vi skal nok takle en hormonell virre. Gleder meg til du får ticker ;)

Hihi, så søt du er :) :) Åssen lager jeg ticker forresten???

Ble så glad over virre sin nyhet at jeg glemte å skrive at jeg trenger :kaffekopp: nå!

:fnise:

Jeg fikk en morsom mail :ler:

Så moro da, hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klik på min ticker, så åpner det seg en side. Der kan du legge inn div data også får du opp en ticker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mail da?

Har brukt 1 time på å skrive de tre ordene :ler:

:ler:

En mann som sliter med å få på seg sine sommersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...