Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

God morgen :) Ser for meg samboeren din komme hjem fra byn og være slik om natten. Minner med om min tidligere samboer :ler: De kan gjøre mye rart når de er fulle ja.

Har du bare vært i danmark for en dag?

Jeg og kjæresten tenkte oss å ta sommerferien i Danmark. Kjøpe oss sykkel, ta båten til hirtshals og sykle til Ålborg eller noe. Også ta flyet hjem. Sykle så og sålangt hver dag, campe på veien osv. Virker vedg gøy:)

Men jeg må jo bruke litt penger på sykkel da, og jeg bruker aldri å sykle, utenom spinnig. Så hvis jeg ikke liker det såå godt, selge jeg den når ferien er over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

God morgen frøken åpenbaring :goodbye:

Til forrige sides diskusjon: Jeg er av typen som aldri blir brun, men som heller aldri prøver noe særlig på å bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i Danmark, Piffy? Det har ikke jeg fått med meg. :sjenert:

Hvordan har du det?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en dagstur i går faktisk :) Har det ganske godt i dag, har akkurat kommet fra en times joggetur, enda jeg føler meg ganske så utslitt etter 20 timers reising i går.

Nå sitter jeg med ansiktsmaske på å ser litt på PH og på at sambo tar situps på gulvet :ler:

Skal i dusjen nå, talast i morgen :nigo::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en dagstur i går faktisk :) Har det ganske godt i dag, har akkurat kommet fra en times joggetur, enda jeg føler meg ganske så utslitt etter 20 timers reising i går.

Nå sitter jeg med ansiktsmaske på å ser litt på PH og på at sambo tar situps på gulvet :ler:

Skal i dusjen nå, talast i morgen :nigo::goodbye:

:vinke:

Ansiktsmaske :ler: hva slags? Hvordan lager man de :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Bra du er hjemme igjen :tommel:

Nå er det heldigvis bare to dager igjen av denne uken, hvertfall å stå opp tidlig.

Har meldt meg på trening jeg nå.

:kaffekopp: og yoghurt nå.

Ha en flott dag :sol:

Men hvor er sola :klø:

Jeg skal "gå inn" ballerina sko i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt ansiktspeeling på parfymeri, Clarins sin. Den smører man på, lar tørke og så peeler man den av. Den er bra for huden :nigo: Og ansiktet blir såååå mykt etterpå!

I dag må jeg ta :sol: Skal være brun og deilig til fredagen :lur: Da har vi en ganske så stor sammenkomst med jobben :)

Har og meldt meg på trening i dag. Min faste spinningtime :)

Nå må jeg bare haste videre på jobben, blir bare mer og mer å gjøre. Skal til Bergen IGJEN neste uke. Mandag og tirsdag. Greit at jeg synes Bergen er en fin by, men nå får det holde *puh*

Det er litt :sol: her Trulta, men kan ikke skryte på meg mer enn 11 varmegrader( i skyggen da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og elsker å ta sol, men er så redd for å ødelegge utseende mitt jeg. Er ikke du redd for å fucke opp huden din og sånt?

Hva jobber du med egentlig, siden du reiser så mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg har fri i dag, skulle ut i sola og lese litt istad, men da forsvant sola bak ei sky og det begynte å blåse.. :kjefte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og elsker å ta sol, men er så redd for å ødelegge utseende mitt jeg. Er ikke du redd for å fucke opp huden din og sånt?

Hva jobber du med egentlig, siden du reiser så mye? :)

Er kundekonsulent og verneombud i firmaet jeg jobber for. Blir litt mye reising i forbindelse med begge deler, men håper det roer seg litt ned nå på sommeren.

:vinke: Jeg har fri i dag, skulle ut i sola og lese litt istad, men da forsvant sola bak ei sky og det begynte å blåse.. :kjefte:

Er ikke det typisk da :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Appi :rope: du må ikke slite deg helt ut da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg har vanskelig for å si nei til det folk spør om, er jo bl.a leder i funksjonærlaget på jobben og har alltid påtatt meg så masse oppgaver. Må begynne å lære meg å si nei, men det er så vanskelig. Litt for at det er litt rart å si nei, og for det andre så er jo slike ting ganske så interessant å holde på med. Lærer jo masse :nigo:

Gleder meg til spinningen i kveld, skal bli godt å få utløp for energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter meg stille ned her jeg, for å se på at damen svetter og spinner rundt til den store gullmedaljen* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... hva betaler man for en slik maske fra Clarins?

Jeg har en fra Lancome, men vet ikke om jeg er så fornøyd med den.

Den skal liksom smelte inn i huden, men jeg synes jeg blir så fettete etterpå.

Dessuten liker jeg slike peel-of masker!

:tommel:

Ble det no spennende shopping i Danmark, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg har ikke pc for tiden, så låner sambo sin i ny og ne. ;)

Jeg blir brunt veldig sakte, så driver å tar sol nå rett før jeg skal til Kroatsia pga. jeg må få litt grunnfarge.. :)

Må skal jeg se på fødestuen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piffy: Kan du fortelle litt om London? :bigfoot: og jeg lurer på å ta oss en 5-dagers tur i august. Hvilke hoteller har du vært på? Kan du anbefale noen som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... hva betaler man for en slik maske fra Clarins?

Jeg har en fra Lancome, men vet ikke om jeg er så fornøyd med den.

Den skal liksom smelte inn i huden, men jeg synes jeg blir så fettete etterpå.

Dessuten liker jeg slike peel-of masker!

:tommel:

Ble det no spennende shopping i Danmark, eller?

Litt på tax-freen ;) Litt godis, og den ansiktsmasken. Den koster litt over 200,- på flyplassen på Gardemoen hvor jeg handler når jeg er innom flyplassen.

Heihei!

Jeg har ikke pc for tiden, så låner sambo sin i ny og ne. ;)

Jeg blir brunt veldig sakte, så driver å tar sol nå rett før jeg skal til Kroatsia pga. jeg må få litt grunnfarge.. :)

Må skal jeg se på fødestuen!

Åh? Hvorfor har du ikke PC? Noe jeg har gått glipp av?

Piffy: Kan du fortelle litt om London? :bigfoot: og jeg lurer på å ta oss en 5-dagers tur i august. Hvilke hoteller har du vært på? Kan du anbefale noen som ikke koster skjorta?

Anbefaler å lese Londontråden på reiseliv eller hva det underforumet heter. Ganske mange sider med litt forskjellig informasjon. Kommer ann på hvor du vil bo, hotell i London er generelt ganske dyrt.

Så heldig du er som skal til London!!!! :nigo: VERDENS mest fantastiske by (ikke det at jeg har vært i alle :lur: , men London er bare vanvittig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bestemt enda, men vi har veldig lyst. Eller så tar vi kanskje en tur til Kristiansand.. :ler: Personlig synes jeg New York er verdens mest fantastiske by! :hjerter:

Hva heter hotellene du har bodd på da? Har du vært der mange ganger?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Om jeg husker navnet på de? Det siste vi bodde på var litt kostbart, men det var er leilighet med kjøkken, oppvaskmaksin, vaskemaskin osv. Og det første hotellet var et pisshotell! Og der vil du ikke bo. Var ikke der så lenge før vi dro til Liverpool. Og når vi kom tilbake til London bodde vi omtrent midt i Oxford street for 1000kr natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Pingting så ut til å ha vært på et bra hotell. Har spurt henne hvordan det var der. Jeg har jo mer lyst til å dra til London enn til Kristiansand, men det er lommeboka som styrer.. :sukk: så vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...