*appifany* Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2521 Del Skrevet 29. mai 2010 Helg er rett skjønt! Ja til helg oftere! Jeg har skjema klart til i morgen, nå er maten handlet inn. Hva skjema er klart? JA, til helg oftere God helg, Piffy. Goooood helg god helg appiass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2010 #2522 Del Skrevet 30. mai 2010 Titter innom bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2523 Del Skrevet 30. mai 2010 God formiddag alle Spesielt til deg MarianneE som er innom og titter Har sovet ganske dårlig i natt, men det gjør ingenting for det var stor unferholding. Sambo hadde vært ute med jobben og kom hjem ganske så beruset. Han la seg, stod opp igjen, la seg igjen, ristet på hodet, stod opp igjen, la seg igjen, sto opp, spydde, la seg igjen, sto opp satt seg i stuen, la seg igjen. Til slutt satt jeg bare med eller mindre oppreist i senga og så på med hodet på skakke. Var bare å glemme å sove i 5-6 tiden i dag tidlig. Ellers så holder jeg på å lage egg, må sjekke av plata er på....ja, det var den. Så skal jeg lage sambo en frokost for helter i natten I dag er det ikke her mer, men fy pokker for noen dager vi har hatt i denne uka. HELT herlig! Har faktisk fått masse farge på kroppen, og det er så deilig! Liker å være litt brun, jeg ser bedre ut da føler jeg Ellers stikker jeg, som sagt, til Danmark i morgen. Kommer til å savne KG mest! Hadde vært superbra med mange innlegg til jeg kommer tilbake da Nå må dere ha en fortreffelig søndag videre alle herlige KG mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2010 #2524 Del Skrevet 30. mai 2010 God formiddag alle Spesielt til deg MarianneE som er innom og titter Har sovet ganske dårlig i natt, men det gjør ingenting for det var stor unferholding. Sambo hadde vært ute med jobben og kom hjem ganske så beruset. Han la seg, stod opp igjen, la seg igjen, ristet på hodet, stod opp igjen, la seg igjen, sto opp, spydde, la seg igjen, sto opp satt seg i stuen, la seg igjen. Til slutt satt jeg bare med eller mindre oppreist i senga og så på med hodet på skakke. Var bare å glemme å sove i 5-6 tiden i dag tidlig. Ellers så holder jeg på å lage egg, må sjekke av plata er på....ja, det var den. Så skal jeg lage sambo en frokost for helter i natten I dag er det ikke her mer, men fy pokker for noen dager vi har hatt i denne uka. HELT herlig! Har faktisk fått masse farge på kroppen, og det er så deilig! Liker å være litt brun, jeg ser bedre ut da føler jeg Ellers stikker jeg, som sagt, til Danmark i morgen. Kommer til å savne KG mest! Hadde vært superbra med mange innlegg til jeg kommer tilbake da Nå må dere ha en fortreffelig søndag videre alle herlige KG mennesker! artig samboer du har Sol er deilig det. Jeg har begynt med solgrillen jeg nå (solarium) for å lure frem fargen. Ha en god tur til danmark Hva skal du der, og hvor i danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2010 #2525 Del Skrevet 30. mai 2010 God formiddag alle Spesielt til deg MarianneE som er innom og titter Har sovet ganske dårlig i natt, men det gjør ingenting for det var stor unferholding. Sambo hadde vært ute med jobben og kom hjem ganske så beruset. Han la seg, stod opp igjen, la seg igjen, ristet på hodet, stod opp igjen, la seg igjen, sto opp, spydde, la seg igjen, sto opp satt seg i stuen, la seg igjen. Til slutt satt jeg bare med eller mindre oppreist i senga og så på med hodet på skakke. Var bare å glemme å sove i 5-6 tiden i dag tidlig. Ellers så holder jeg på å lage egg, må sjekke av plata er på....ja, det var den. Så skal jeg lage sambo en frokost for helter i natten I dag er det ikke her mer, men fy pokker for noen dager vi har hatt i denne uka. HELT herlig! Har faktisk fått masse farge på kroppen, og det er så deilig! Liker å være litt brun, jeg ser bedre ut da føler jeg Ellers stikker jeg, som sagt, til Danmark i morgen. Kommer til å savne KG mest! Hadde vært superbra med mange innlegg til jeg kommer tilbake da Nå må dere ha en fortreffelig søndag videre alle herlige KG mennesker! artig samboer du har Sol er deilig det. Jeg har begynt med solgrillen jeg nå (solarium) for å lure frem fargen. Ha en god tur til danmark Hva skal du der, og hvor i danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 30. mai 2010 #2526 Del Skrevet 30. mai 2010 hva? HVA? solgrillen er juks og fanteri kristian! og i hvertfall nå når det nesten nesten er sommer, og masse neida, bare gå grill deg i kreftgrillen du lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2010 #2527 Del Skrevet 30. mai 2010 hva? HVA? solgrillen er juks og fanteri kristian! og i hvertfall nå når det nesten nesten er sommer, og masse neida, bare gå grill deg i kreftgrillen du lille venn Neeei, ikke juks det. Må jo bli brun og orker ikke sitte masse i den naturlige sola Kreftgrillen Alt er jo farlig og alt får man kreft av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mai 2010 #2528 Del Skrevet 30. mai 2010 Så søt du er, Appy! At du vil savne oss når du er i Danmark. (kg=oss) Her tolker jeg det som jeg vil. Likte du sangen som vant mgp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 30. mai 2010 #2529 Del Skrevet 30. mai 2010 Neeei, ikke juks det. Må jo bli brun og orker ikke sitte masse i den naturlige sola Kreftgrillen Alt er jo farlig og alt får man kreft av okei da, er brun til å være nordmann jeg. så bryr meg i grunn ikke så veldig om det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2530 Del Skrevet 30. mai 2010 artig samboer du har Sol er deilig det. Jeg har begynt med solgrillen jeg nå (solarium) for å lure frem fargen. Ha en god tur til danmark Hva skal du der, og hvor i danmark? Ja, han er artig! Jeg skal bare på en dagstur faktisk i forb med at jeg er valgt til verneombud på jobben Så jeg skal litt utenfor København. Jeg pleier og å ta sol, og skjemmes ikke Men nå er jeg skikkelig brun, og det er bare etter å ha vært i solen i to dager Så søt du er, Appy! At du vil savne oss når du er i Danmark. (kg=oss) Her tolker jeg det som jeg vil. Likte du sangen som vant mgp? Ja, seff mener jeg dere! Jeg likte ikke sangen helt først, men etterhvert så er den bare blitt mer og mer fengende Hva med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mai 2010 #2531 Del Skrevet 30. mai 2010 Enig angående sangen, men jenta hadde ikke så bra stemme. Jeg tror sangen hadde vært ganske mye bedre om det hadde vært en annen som sang den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2010 #2532 Del Skrevet 30. mai 2010 okei da, er brun til å være nordmann jeg. så bryr meg i grunn ikke så veldig om det der Pssss...bleeeeiking Ellers er du ikke nordmann Ja, han er artig! Jeg skal bare på en dagstur faktisk i forb med at jeg er valgt til verneombud på jobben Så jeg skal litt utenfor København. Jeg pleier og å ta sol, og skjemmes ikke Men nå er jeg skikkelig brun, og det er bare etter å ha vært i solen i to dager Ja, seff mener jeg dere! Jeg likte ikke sangen helt først, men etterhvert så er den bare blitt mer og mer fengende Hva med dere da? flinkis Vi kan se hvem som er brunest en dag - skal gruuuuse deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 30. mai 2010 #2533 Del Skrevet 30. mai 2010 Pssss...bleeeeiking Ellers er du ikke nordmann sier du at jeg ikke er nordmann?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2534 Del Skrevet 30. mai 2010 Pssss...bleeeeiking Ellers er du ikke nordmann flinkis Vi kan se hvem som er brunest en dag - skal gruuuuse deg. Janei I dag har jeg vært på en topp som er 500 moh. Det var ganske så mye snø på toppen så vi kom oss ikke helt opp! Men en fin tur var det. Jeg og en venninne og begge hundene Kjempekoslig. Det startet og regne på slutten, så det var godt å komme seg inn å ta en varm dusj og få nystekte vafler servert med brunost Nå skal jeg legge meg å lese ut boka mi, i morgen skal jeg starte på Panserhjerte. Tar den med på den lange flyturen min regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2010 #2535 Del Skrevet 31. mai 2010 Heihei! Nå starter snart arbeidsdag 1 av 15 før det endelig er ferie Teller virkelig ned nå. Var det i dag du skulle til Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. mai 2010 #2536 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er i dag Appy er i Danmark, regner med at det blir rolig her i dag da. Ei arbeidsuke med hele 5 arbeidsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2010 #2537 Del Skrevet 31. mai 2010 sier du at jeg ikke er nordmann?! Jeg tar det tilbake, sånn halveis. Selv om ingen ekte nordmenn er naturlig brune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 31. mai 2010 #2538 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tar det tilbake, sånn halveis. Selv om ingen ekte nordmenn er naturlig brune det er greit jeg er ikke såå glad i norge og nordmenn uansett, så å være litt nordmann holder for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2010 #2539 Del Skrevet 31. mai 2010 det er greit jeg er ikke såå glad i norge og nordmenn uansett, så å være litt nordmann holder for meg Gå og vask munnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #2540 Del Skrevet 1. juni 2010 Kristiaaaan... Twinklestaaaar.. Ingen krangling nå! Ja, det var i går jeg var i Danmark. For et stress! Det må jeg si! Men interessant og lærerikt I dag er jeg sliten da, ser totalt dratt ut i ansiktet Har bl.a gitt opp å ha sko på bena, det gjør bare vondt. Pokker; nå ha jobbmailen min låst seg! GR! Ellers er det en bra dag. Er glad for å leve, var nemlig trykkfeil i kabinen på flyet, men piloten løste det med å fly lavere og saktere. Fly kan være ganske så skummelt, og så synes jeg hele tiden at det er noe som alltid må skje med meg når jeg ska ut å fly Det var noe sist gang og, men har heldigvis fortrengt det er essensielt i dag. Vil at det skal være helg snart. Skal sove lenge i morgen! DET har jeg bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå