Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Helg er rett skjønt!

Ja til helg oftere!

Jeg har skjema klart til i morgen, nå er maten handlet inn.

Hva skjema er klart? :)

JA, til helg oftere :fnise:

:vinke:

God helg, Piffy. :klemmer:

Goooood helg :nigo:

:vinke: god helg appiass :vinke::bolledeig:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God formiddag alle :nigo: Spesielt til deg MarianneE som er innom og titter ;)

Har sovet ganske dårlig i natt, men det gjør ingenting for det var stor unferholding. Sambo hadde vært ute med jobben og kom hjem ganske så beruset. Han la seg, stod opp igjen, la seg igjen, ristet på hodet, stod opp igjen, la seg igjen, sto opp, spydde, la seg igjen, sto opp satt seg i stuen, la seg igjen. Til slutt satt jeg bare med eller mindre oppreist i senga og så på med hodet på skakke. Var bare å glemme å sove i 5-6 tiden i dag tidlig. :fnise:

Ellers så holder jeg på å lage egg, må sjekke av plata er på....ja, det var den. Så skal jeg lage sambo en frokost for helter i natten :fnise:

I dag er det ikke :sol: her mer, men fy pokker for noen dager vi har hatt i denne uka. HELT herlig! Har faktisk fått masse farge på kroppen, og det er så deilig! Liker å være litt brun, jeg ser bedre ut da føler jeg :sjenert:

Ellers stikker jeg, som sagt, til Danmark i morgen. Kommer til å savne KG mest!

Hadde vært superbra med mange innlegg til jeg kommer tilbake da ;)

Nå må dere ha en fortreffelig søndag videre alle herlige KG mennesker! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet ganske dårlig i natt, men det gjør ingenting for det var stor unferholding. Sambo hadde vært ute med jobben og kom hjem ganske så beruset. Han la seg, stod opp igjen, la seg igjen, ristet på hodet, stod opp igjen, la seg igjen, sto opp, spydde, la seg igjen, sto opp satt seg i stuen, la seg igjen. Til slutt satt jeg bare med eller mindre oppreist i senga og så på med hodet på skakke. Var bare å glemme å sove i 5-6 tiden i dag tidlig. :fnise:

Ellers så holder jeg på å lage egg, må sjekke av plata er på....ja, det var den. Så skal jeg lage sambo en frokost for helter i natten :fnise:

I dag er det ikke :sol: her mer, men fy pokker for noen dager vi har hatt i denne uka. HELT herlig! Har faktisk fått masse farge på kroppen, og det er så deilig! Liker å være litt brun, jeg ser bedre ut da føler jeg :sjenert:

Nå må dere ha en fortreffelig søndag videre alle herlige KG mennesker! :goodbye:

:fnise: artig samboer du har :nigo:

Sol er deilig det. Jeg har begynt med solgrillen jeg nå (solarium) for å lure frem fargen. :sjenert:

Ha en god tur til danmark :goodbye: Hva skal du der, og hvor i danmark? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol er deilig det. Jeg har begynt med solgrillen jeg nå (solarium) for å lure frem fargen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

hva? HVA? solgrillen er juks og fanteri kristian! og i hvertfall nå når det nesten nesten er sommer, og masse :sol::sur:

neida, bare gå grill deg i kreftgrillen du lille venn :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva? HVA? solgrillen er juks og fanteri kristian! og i hvertfall nå når det nesten nesten er sommer, og masse :sol::sur:

neida, bare gå grill deg i kreftgrillen du lille venn :ler:

:skratte:

Neeei, ikke juks det. :sjenert: Må jo bli brun og orker ikke sitte masse i den naturlige sola :snurt:

Kreftgrillen :hakeslepp: Alt er jo farlig og alt får man kreft av :kjefte::flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, Appy!

At du vil savne oss når du er i Danmark. (kg=oss)

Her tolker jeg det som jeg vil.

Likte du sangen som vant mgp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Neeei, ikke juks det. :sjenert: Må jo bli brun og orker ikke sitte masse i den naturlige sola :snurt:

Kreftgrillen :hakeslepp: Alt er jo farlig og alt får man kreft av :kjefte::flekke:

:ler: okei da, er brun til å være nordmann jeg. så bryr meg i grunn ikke så veldig om det der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er artig!

Jeg skal bare på en dagstur faktisk i forb med at jeg er valgt til verneombud på jobben :nigo: Så jeg skal litt utenfor København.

Jeg pleier og å ta sol, og skjemmes ikke :snurt::fnise: Men nå er jeg skikkelig brun, og det er bare etter å ha vært i solen i to dager :nigo:

Så søt du er, Appy!

At du vil savne oss når du er i Danmark. (kg=oss)

Her tolker jeg det som jeg vil.

Likte du sangen som vant mgp?

Ja, seff mener jeg dere!

Jeg likte ikke sangen helt først, men etterhvert så er den bare blitt mer og mer fengende :)

Hva med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig angående sangen, men jenta hadde ikke så bra stemme. Jeg tror sangen hadde vært ganske mye bedre om det hadde vært en annen som sang den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: okei da, er brun til å være nordmann jeg. så bryr meg i grunn ikke så veldig om det der :nigo:

Pssss...bleeeeiking :rope: Ellers er du ikke nordmann :snurt:

Ja, han er artig!

Jeg skal bare på en dagstur faktisk i forb med at jeg er valgt til verneombud på jobben :nigo: Så jeg skal litt utenfor København.

Jeg pleier og å ta sol, og skjemmes ikke :snurt::fnise: Men nå er jeg skikkelig brun, og det er bare etter å ha vært i solen i to dager :nigo:

Ja, seff mener jeg dere!

Jeg likte ikke sangen helt først, men etterhvert så er den bare blitt mer og mer fengende :)

Hva med dere da?

:klappe: flinkis ;)

Vi kan se hvem som er brunest en dag - skal gruuuuse deg. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pssss...bleeeeiking :rope: Ellers er du ikke nordmann :snurt:

:klappe: flinkis ;)

Vi kan se hvem som er brunest en dag - skal gruuuuse deg. :jolie:

:redd:

Janei

I dag har jeg vært på en topp som er 500 moh. Det var ganske så mye snø på toppen så vi kom oss ikke helt opp! Men en fin tur var det. Jeg og en venninne og begge hundene :nigo: Kjempekoslig. Det startet og regne på slutten, så det var godt å komme seg inn å ta en varm dusj og få nystekte vafler servert med brunost :)

Nå skal jeg legge meg å lese ut boka mi, i morgen skal jeg starte på Panserhjerte. Tar den med på den lange flyturen min regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Nå starter snart arbeidsdag 1 av 15 før det endelig er ferie :hoppe: Teller virkelig ned nå. :)

Var det i dag du skulle til Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er i dag Appy er i Danmark, regner med at det blir rolig her i dag da.

Ei arbeidsuke med hele 5 arbeidsdager :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: sier du at jeg ikke er nordmann?! :kjefte:

:ler:

Jeg tar det tilbake, sånn halveis. Selv om ingen ekte nordmenn er naturlig brune :snurt::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg tar det tilbake, sånn halveis. Selv om ingen ekte nordmenn er naturlig brune :snurt::skratte:

det er greit :jepp: jeg er ikke såå glad i norge og nordmenn uansett, så å være litt nordmann holder for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit :jepp: jeg er ikke såå glad i norge og nordmenn uansett, så å være litt nordmann holder for meg :fnise:

:hakeslepp: Gå og vask munnen din :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiaaaan... Twinklestaaaar.. Ingen krangling nå!

Ja, det var i går jeg var i Danmark. For et stress! Det må jeg si! Men interessant og lærerikt :)

I dag er jeg sliten da, ser totalt dratt ut i ansiktet :sjokkert:

Har bl.a gitt opp å ha sko på bena, det gjør bare vondt.

Pokker; nå ha jobbmailen min låst seg! GR!

Ellers er det en bra dag. Er glad for å leve, var nemlig trykkfeil i kabinen på flyet, men piloten løste det med å fly lavere og saktere. Fly kan være ganske så skummelt, og så synes jeg hele tiden at det er noe som alltid må skje med meg når jeg ska ut å fly :(

Det var noe sist gang og, men har heldigvis fortrengt det :ler:

:kaffekopp: er essensielt i dag. Vil at det skal være helg snart. Skal sove lenge i morgen! DET har jeg bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...