kristian82 Skrevet 14. mai 2010 #2241 Del Skrevet 14. mai 2010 Heeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. mai 2010 #2242 Del Skrevet 14. mai 2010 Oj oj oj Nå er det snart helg på deg også Minuttene tikker av gårde bare for deg nå. Tikk takk.... Jeg har gjort en del husarbeid i dag, har igjen gulvvasken, men noe godt må jeg jo ha igjen til i morgen. Gulvvask og vaske speilet på badet. Pluss soverommet, men det tar jo ikke så lang tid da. Nå er det snart shopping med bestisen, lista mi er lang. Spørs om jeg finner det jeg har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2243 Del Skrevet 14. mai 2010 Det var et hardkjør i dag på jobb, og har dermed jobbet som en HELT!!! Nemlig! Å det var jo litt dumt, for nå er jeg sliiiiten Du må kose deg på shopping, trulta! Jeg skal shoppe litt når jeg får lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. mai 2010 #2244 Del Skrevet 14. mai 2010 Det var et hardkjør i dag på jobb, og har dermed jobbet som en HELT!!! Nemlig! Å det var jo litt dumt, for nå er jeg sliiiiten Du må kose deg på shopping, trulta! Jeg skal shoppe litt når jeg får lønn Kos deg og hvil deg masse i helga da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2245 Del Skrevet 14. mai 2010 Ja, det skal jeg. Det var oppe til vudering å jogge en tur i dag, godt å få utløp for oppbygget anspenthet! Nå er det å knallvær her! Det har rett og slett vært skikkelig flott her i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #2246 Del Skrevet 15. mai 2010 Pokker! Har dere glemt av boka mi eller???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #2247 Del Skrevet 15. mai 2010 NEIDA *forte seg å si noe før appifany oppdager at jeg ikke har sagt noe på en stund* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. mai 2010 #2248 Del Skrevet 15. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #2249 Del Skrevet 15. mai 2010 Fliiinke dere to ! Skjønner ikke hvorfor dere overser meg når jeg sitter ute på terrassen med min kjære og pusikattene og koser vårs med tapas i sola? Det har vært en fantastisk dag i dag. skinner enda, men nå er det bare 12 grader. Og jeg er faktisk blitt litt brun i dag og. Herlige greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. mai 2010 #2250 Del Skrevet 15. mai 2010 Pokker! Har dere glemt av boka mi eller???!!! K82 løper opp og ned i dagboka - kjempefort, ikke som en jente - så dagboka til appi blir varm og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #2251 Del Skrevet 16. mai 2010 K82 løper opp og ned i dagboka - kjempefort, ikke som en jente - så dagboka til appi blir varm og god. jenter kan løpe fort de å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2252 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg vet at jeg spingerm fortere enn k82 på 5 km Neida! God morgen alle sammen, eller jeg må vel si god formiddag? Her har vi vært oppe en stund å har allerede vært ute for å nyte at det er tendens til men allikevel over 20 varmegrader. Det er rett og slett sommertemperatur ute, og det er ikke vi vant med i mai. Vi er vant med :snø: vi! Har dere ellers en flott dag? Jeg mangler litt forkost tror jeg. Når man ikke har brød, hva spiser man til frokost da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #2253 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg vet at jeg spingerm fortere enn k82 på 5 km Neida! God morgen alle sammen, eller jeg må vel si god formiddag? Her har vi vært oppe en stund å har allerede vært ute for å nyte at det er tendens til men allikevel over 20 varmegrader. Det er rett og slett sommertemperatur ute, og det er ikke vi vant med i mai. Vi er vant med :snø: vi! Har dere ellers en flott dag? Jeg mangler litt forkost tror jeg. Når man ikke har brød, hva spiser man til frokost da? frokost: salat! eller middagsrester fra i går? eller is nei jeg vet ikke, jeg pleier å spise det jeg har i hus når jeg ikke har det vanlige edit: deilig med da! her det Endret 16. mai 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2254 Del Skrevet 16. mai 2010 har jo ingenting! Eller vi spiste tapas i går, og det er jo mulig å spise til frokost og. Hm :klø: Ja her kommer frem bakom skyene igjen, den er litt ustabil, men det gjør ingenting når det er så varmt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #2255 Del Skrevet 16. mai 2010 har jo ingenting! Eller vi spiste tapas i går, og det er jo mulig å spise til frokost og. Hm :klø: Ja her kommer frem bakom skyene igjen, den er litt ustabil, men det gjør ingenting når det er så varmt ute tapas går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2256 Del Skrevet 16. mai 2010 Tapas it is! Men er jeg sulten???? :klø: hehe, ja! jeg er vanskelig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 16. mai 2010 #2257 Del Skrevet 16. mai 2010 Tapas it is! Men er jeg sulten???? :klø: hehe, ja! jeg er vanskelig i dag! nei det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. mai 2010 #2258 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har også lyst på tapas. Be meg neste gang da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. mai 2010 #2259 Del Skrevet 16. mai 2010 jenter kan løpe fort de å! Ja, jeg vet. Men appi mobbet meg for at jeg løp som en jente (og da mente hun at jenter løp dårlig ) derfor sa jeg at jeg løp som en Mann Ikke jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #2260 Del Skrevet 16. mai 2010 Sa jeg at du løp som en jente, k82? hehe.. det må du jo bare ta som et kompliment! Jenter springer jo bra! Nå har jeg blitt bruuun! Hat vært ute i sola i hele dag, bare lest å koset meg på terrassen! Det er så herlig vær at det er for godt til å være sant! Trulta; du er til neste tapas. Vi har litt rester, så det er ikke så lenge til. Jeg spiste nemlig like gjerne en hjemmelaget kanelbolle, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå