Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppskrift? :sjenert:

Litt sent, kanskje, men bedre enn aldri!

225 g hvetemel

225 g sukker

225 g smeltet mararin

4 egg

1 1/2 ts bakepulver

1/4 ts muskat

100 g kokosjokolade

225 g banan

Ha først i alt det tørre, så heller du oppi egg og smør og blander det, så moser du bananen godt og har den oppi, også til slutt sjokoladen. Er en skikkelig god og luftig oppskrift! :) Ja også så klart må du huske på å sette på ovnen. I oppskriften står det 175, men jeg bruker å sette den på ca. 160 grader for å være sikker på at den blir gjennomstekt før toppen blir svidd. Saftig blir den også.

Har Piffy hatt en fin helg? :hoppe:

Jeg har også fire dager neste uke. Litt kjedelig at mange bare har tre, menmen! Det er jo likevel langhelg pga. 17. mai, så..Bruker du å ha på bunad 17. mai? Jeg har den blå nordlandsbunaden :rødme:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, digger at det er lite jobbing i mai :nigo: Første gangen jeg kan tenke slik egentlig, før hadde jeg en jobb som gjorde at jeg hatet fridager :ler:

Jeg har nok ikke bunad, og jeg synes at det er koslig at andre bruker det, men jeg vil ikke selv :) Mamma prøvde prakke det på meg når jeg ble konfirmert :fnise: men jeg ville heller ha penger til å ta lappen og kjøpe bil. :)

Nå er det vel på tide å ta kvelden :klø: Imorgen skal vi vaske bil og bytte dekk, tror jeg. Det er på tide, håper på at det ikke kommer til å :snø: noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det faktisk :snø: i dag :opplyser:

22,5 timer igjen :danse:

ME LIKE!!

Alle uker skulle bare hatt 3 arbeidsdager.

Jeg har bunad, men skal ikke bruke den på 17.mai. Orker ikke :fnise: Pluss at bunaden min henger hjemme hos foreldrene mine.

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Kan det slutte å :snø: ???

Ja, tenkte at jeg ikke orket å spørre om å ta fri fredag, blir sikkert bare en kosedag på jobb uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så deilig da :nigo: Ingenting er bedre enn mange dager fri med betaling :ler::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandagsstress på jobb, nå er det :spise: Så jobbe videre. Sov faktisk IKKE godt i natt av en eller annen årskak. Så er ganske utkjørt akkurat nå. I need my beaty sleep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time og 50 minutter igjen!!!!! Jadda, dette går så det suser! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre :husarbeid: nå. I morgen skal jeg på jobb en tur og hjelpe sjefen med å få lagt inn sommerturnusen på dataen.. :nigo:

Ekstravakt onsdag kveld, dagvakt torsdag og så er det TRONDHEEEEEEIM!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...