kristian82 Skrevet 6. mai 2010 #2041 Del Skrevet 6. mai 2010 Er jo sånn man bruker når man sorterer post jo. Nå tuller dere??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #2042 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har igjen 7 timer til helg Men jeg begynner når dere andre nesten er ferdige da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2043 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har igjen 7 timer til helg Men jeg begynner når dere andre nesten er ferdige da.. Jeg har helg helt til neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2044 Del Skrevet 6. mai 2010 Er jo sånn man bruker når man sorterer post jo. Nå tuller dere??? :klø: Følg med. Dette er Trulta sin definisjon på fingerbøll siden hun "tok opp tema". Mia derimot har lagt en link i innlegget over Trulta sitt. DER kommer du til å finne ut hva vi egentlig snakker om. Jeg har igjen 7 timer til helg Men jeg begynner når dere andre nesten er ferdige da.. Nå har jeg 7timer og 35 minutter igjen! Jeg har helg helt til neste helg :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2045 Del Skrevet 6. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2046 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Så du liker det litt røft? Edit; tok vekk en f i røft og la til ? Endret 6. mai 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2047 Del Skrevet 6. mai 2010 Så du liker det litt røft? Edit; tok vekk en f i røft og la til ? Variasjon er bra ihvertfall! Og litt kloremerker må man jo kunne leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2048 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er godt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2049 Del Skrevet 6. mai 2010 Så, er mine sexpreferanser og følelser kartlagt godt nok, eller var det noe mer dere lurte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2050 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har vel alltids mer jeg kan lure på, men kanskje vi bare skal la det ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2051 Del Skrevet 6. mai 2010 Det var det svaret jeg håpte på ja Da skal jeg ta kaffepause fra kaffepausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2052 Del Skrevet 6. mai 2010 Definisjonen på pause mao? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2010 #2053 Del Skrevet 6. mai 2010 Det tør jeg ikke uttale meg om. Endelig litt vårvær, håper det blir sommer nå... (dog, jeg kommer nok til å klage på varmen når den endelig er her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mai 2010 #2054 Del Skrevet 6. mai 2010 trodde jeg hadde fått helg allerede jeg, helt til kl 8 i dag morges. da måtte jeg plutselig på jobb alikevell. ble en del for å våkne på jobb da ja... og ikke nok med at jeg måtte ta den vanlige jobben min(som i dag innebar en syk unge), jeg måtte være vikar i 2 klasse også :dåne: jeg skal ikke bli lærer, det er helt sikkert! bortskjemte umulige unger altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. mai 2010 #2055 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper det ble en ålreit dag til slutt. Det er ikke alltid like greit når man får beskjed om å komme på jobb NÅ liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mai 2010 #2056 Del Skrevet 6. mai 2010 nei jeg er ringevikar, men det er veldig slitsomt når de ringer rett før jeg må møte på jobb var deilig å komme hjem i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mai 2010 #2057 Del Skrevet 6. mai 2010 Følg med. Dette er Trulta sin definisjon på fingerbøll siden hun "tok opp tema". Mia derimot har lagt en link i innlegget over Trulta sitt. DER kommer du til å finne ut hva vi egentlig snakker om. Nå har jeg 7timer og 35 minutter igjen! :slår: Post linken på nytt da, jeg finner den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. mai 2010 #2058 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Det synes jeg og! Og det fortjener siden min siden den er nummer 100 i rekken Jeg har egentlig ikke vært så effektiv i dag, men i morgen ser det lysere ut. Jeg jogget meg bare en liten tur på en halvtime, men i morgen er det spinning igjen. Det er to uker siden sist jeg kunne delta, så nå gleder jeg meg ekstra Nå lurer jeg på om det er for sent å lage seg noe å spise :klø: er ikke sulten, men er det ikke lurt å spise litt etter man har trent? Jeg spiser alltid etter trening! Kjempeviktig. En halvtimes joggetur er jo fin trening det, da! Kommer jo så klart an på hvor fort du jogger og i hvilket terreng. Men den løypen jeg jogger med både oppoverbakker og nedoverbakker i et godt tempo som tar ca. 40-45 min, den gjør meg skikkelig sliten og god! I dag har jeg hviledag da, så har bare gått en tir på ca. 45 min med hunden. Nå er det bare 8 timer igjen så er det helg! Har forresten bare seks arbeidsuker til min toukers ferie hvor jeg skal reise bort. Så er det fem og en halv uke med jobbing før jeg endelig har sluttet helt i jobben, og da skal jeg ha to uker fri før skolen begynner. Hva skal du i helgen? Endret 6. mai 2010 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. mai 2010 #2059 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har helg på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #2060 Del Skrevet 6. mai 2010 trodde jeg hadde fått helg allerede jeg, helt til kl 8 i dag morges. da måtte jeg plutselig på jobb alikevell. ble en del for å våkne på jobb da ja... og ikke nok med at jeg måtte ta den vanlige jobben min(som i dag innebar en syk unge), jeg måtte være vikar i 2 klasse også :dåne: jeg skal ikke bli lærer, det er helt sikkert! bortskjemte umulige unger altså :dåne: DET må være tungt det, å få beskjed om å komme på jobb NÅH! Post linken på nytt da, jeg finner den ikke. Eh, nei... Det gidder jeg ikke, er du intr så tar du deg tid å lete. Jeg spiser alltid etter trening! Kjempeviktig. En halvtimes joggetur er jo fin trening det, da! Kommer jo så klart an på hvor fort du jogger og i hvilket terreng. Men den løypen jeg jogger med både oppoverbakker og nedoverbakker i et godt tempo som tar ca. 40-45 min, den gjør meg skikkelig sliten og god! I dag har jeg hviledag da, så har bare gått en tir på ca. 45 min med hunden. Nå er det bare 8 timer igjen så er det helg! Har forresten bare seks arbeidsuker til min toukers ferie hvor jeg skal reise bort. Så er det fem og en halv uke med jobbing før jeg endelig har sluttet helt i jobben, og da skal jeg ha to uker fri før skolen begynner. Hva skal du i helgen? Jeg har helg på mandag Har en oppoverbakke, men til gjengjeld er det sikkert den bratteste bakken i verden Jeg husker ikke om jeg spiste noe Satser på det. I går var jeg på spinning, så i dag har jeg hatt restitusjonsdag. Og det trenger det, er plutselig stiv i kroppen. Merkelig hvordan kroppen forfaller på en halvannen uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå