Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har igjen 7 timer til helg :nigo: Men jeg begynner når dere andre nesten er ferdige da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg har igjen 7 timer til helg :nigo: Men jeg begynner når dere andre nesten er ferdige da..

Jeg har helg helt til neste helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sånn man bruker når man sorterer post jo. :skratte: Nå tuller dere??? :klø:

Følg med. Dette er Trulta sin definisjon på fingerbøll siden hun "tok opp tema". Mia derimot har lagt en link i innlegget over Trulta sitt. DER kommer du til å finne ut hva vi egentlig snakker om.

Nå har jeg 7timer og 35 minutter igjen! :nigo:

Jeg har helg helt til neste helg :ler:

:slår:

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker det litt røft? :ler:

Edit; tok vekk en f i røft og la til ?

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Så du liker det litt røft? :ler:

Edit; tok vekk en f i røft og la til ?

Variasjon er bra ihvertfall! Og litt kloremerker må man jo kunne leve med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Så, er mine sexpreferanser og følelser kartlagt godt nok, eller var det noe mer dere lurte på? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel alltids mer jeg kan lure på, men kanskje vi bare skal la det ligge? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Det tør jeg ikke uttale meg om.

Endelig litt vårvær, håper det blir sommer nå...

(dog, jeg kommer nok til å klage på varmen når den endelig er her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

trodde jeg hadde fått helg allerede jeg, helt til kl 8 i dag morges. da måtte jeg plutselig på jobb alikevell. ble en del :kaffekopp: for å våkne på jobb da ja...

og ikke nok med at jeg måtte ta den vanlige jobben min(som i dag innebar en syk unge), jeg måtte være vikar i 2 klasse også :dåne:

jeg skal ikke bli lærer, det er helt sikkert! bortskjemte umulige unger altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper det ble en ålreit dag til slutt. Det er ikke alltid like greit når man får beskjed om å komme på jobb NÅ liksom...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

nei jeg er ringevikar, men det er veldig slitsomt når de ringer rett før jeg må møte på jobb :sukk:

var deilig å komme hjem i dag ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følg med. Dette er Trulta sin definisjon på fingerbøll siden hun "tok opp tema". Mia derimot har lagt en link i innlegget over Trulta sitt. DER kommer du til å finne ut hva vi egentlig snakker om.

Nå har jeg 7timer og 35 minutter igjen! :nigo:

:slår:

:scorpis:

Post linken på nytt da, jeg finner den ikke. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det synes jeg og! Og det fortjener siden min siden den er nummer 100 i rekken :nigo:

Jeg har egentlig ikke vært så effektiv i dag, men i morgen ser det lysere ut. Jeg jogget meg bare en liten tur på en halvtime, men i morgen er det spinning igjen. Det er to uker siden sist jeg kunne delta, så nå gleder jeg meg ekstra :hoppe:

Nå lurer jeg på om det er for sent å lage seg noe å spise :klø: er ikke sulten, men er det ikke lurt å spise litt etter man har trent?

Jeg spiser alltid etter trening! :jepp: Kjempeviktig.

En halvtimes joggetur er jo fin trening det, da! Kommer jo så klart an på hvor fort du jogger og i hvilket terreng. Men den løypen jeg jogger med både oppoverbakker og nedoverbakker i et godt tempo som tar ca. 40-45 min, den gjør meg skikkelig sliten og god!

I dag har jeg hviledag da, så har bare gått en tir på ca. 45 min med hunden.

Nå er det bare 8 timer igjen så er det helg! :hoppe:

Har forresten bare seks arbeidsuker til min toukers ferie hvor jeg skal reise bort. Så er det fem og en halv uke med jobbing før jeg endelig har sluttet helt i jobben, og da skal jeg ha to uker fri før skolen begynner. :)

Hva skal du i helgen?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde jeg hadde fått helg allerede jeg, helt til kl 8 i dag morges. da måtte jeg plutselig på jobb alikevell. ble en del :kaffekopp: for å våkne på jobb da ja...

og ikke nok med at jeg måtte ta den vanlige jobben min(som i dag innebar en syk unge), jeg måtte være vikar i 2 klasse også :dåne:

jeg skal ikke bli lærer, det er helt sikkert! bortskjemte umulige unger altså :kjefte:

:dåne:

DET må være tungt det, å få beskjed om å komme på jobb NÅH!

Post linken på nytt da, jeg finner den ikke. :snurt:

Eh, nei... Det gidder jeg ikke, er du intr så tar du deg tid å lete. :lete:

Jeg spiser alltid etter trening! :jepp: Kjempeviktig.

En halvtimes joggetur er jo fin trening det, da! Kommer jo så klart an på hvor fort du jogger og i hvilket terreng. Men den løypen jeg jogger med både oppoverbakker og nedoverbakker i et godt tempo som tar ca. 40-45 min, den gjør meg skikkelig sliten og god!

I dag har jeg hviledag da, så har bare gått en tir på ca. 45 min med hunden.

Nå er det bare 8 timer igjen så er det helg! :hoppe:

Har forresten bare seks arbeidsuker til min toukers ferie hvor jeg skal reise bort. Så er det fem og en halv uke med jobbing før jeg endelig har sluttet helt i jobben, og da skal jeg ha to uker fri før skolen begynner. :)

Hva skal du i helgen?

Jeg har helg på mandag :hoppe:

Har en oppoverbakke, men til gjengjeld er det sikkert den bratteste bakken i verden :ler:

Jeg husker ikke om jeg spiste noe :fnise: Satser på det. I går var jeg på spinning, så i dag har jeg hatt restitusjonsdag. Og det trenger det, er plutselig stiv i kroppen. Merkelig hvordan kroppen forfaller på en halvannen uke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...