trulta_ Skrevet 21. april 2010 #1801 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Andre sier det med e-lyd ja... Snakker egentlig litt som Stine Marie i PH. Løgge = løyet osv.. husker hun sa det en gang. Mia, litt av en person å sammeligne med. Hadde du sagt løgge til meg, så hadde jeg ikkje skjønt deg. Jeg ble kalt for trønder når jeg var på Jæren. Jeg bare Æ si: Sennj mæ ægge for svarte faan i hællvætte din jævla stuphul!! Da hadde du ikke fått egg med meg Endret 21. april 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. april 2010 #1802 Del Skrevet 21. april 2010 det gjør egentlig jeg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1803 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg sier egg Tror jeg har en litt "finere" nord norsk enn det man hører på tv og sånn. Nord norsk på tv er det verste jeg kan høre i media, det er jo bare samer på tv. Har aldri sett en eneste same forutenom på tv Så skjønner godt folk på østlandet når de tror det er bare samer her oppe, det er jo kun de som opptrer i media jo og har en skremmende følelse av at det er de samene som roper høyest som faktisk kommer på Tv, ergo t.o.m jeg har sikkert feil inntrykk av det folkeslaget. Ja, dyp på morgenkvisten her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1804 Del Skrevet 22. april 2010 God morgen Jeg håper snart at kaffen er klar nå. Det samme er det med min dialekt, å tro at alle snakker sånn som Røkke her, er litt feil. Grusomt å høre på Røkke og Bondevik i media. De kunne jo like gjerne ha snakket bokmål. 111 timer igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1805 Del Skrevet 22. april 2010 Hva teller du ned til? Jeg teller ned til helgen Som vanlig. Det er 14timer og 28 minutter igjen Tror man må slutte å være så fordomsfulle i forhold til å dømme andre på væremåte og dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1806 Del Skrevet 22. april 2010 Til langhelg Jeg har fri fredag 14.mai, så nesten ei uke fri da. Men det ble litt lenge ja, så tar helga i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1807 Del Skrevet 22. april 2010 Hørtes deilig ut med langfri da Jeg må jobbe fredag, om jeg ikke tar helt feil Litt dust dag å jobbe på, men det er nå så Uker som varer kortere enn 5 dager er herlige uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1808 Del Skrevet 22. april 2010 Hørtes deilig ut med langfri da Jeg må jobbe fredag, om jeg ikke tar helt feil Litt dust dag å jobbe på, men det er nå så Uker som varer kortere enn 5 dager er herlige uansett Meget enig i det jeg har markert her. Og i mai er det mange sånne uker, 3 stk faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1809 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg digger mai 4 dagers arb.uke er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1810 Del Skrevet 22. april 2010 Mai er fin sånn sett Håper vaskedama snart er ferdig, slik at jeg kan hente meg kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1811 Del Skrevet 22. april 2010 Du kan få en av meg i mellomtiden Har akkurat vært på pauserommet med mine kollegaer å drukket litt og lest litt i avisa Koslig start på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1812 Del Skrevet 22. april 2010 Åhh sånt savner jeg. Der jeg jobbet før startet vi alltid dagen på pauserommet, tok en kopp kaffe, snakket og bladde i avisa. Kjekk start på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2010 #1813 Del Skrevet 22. april 2010 God dag til innehaveren av denne dagboken. Hilser høflig, ettersom det er mitt første besøk her. *neie i tillegg for å være på den sikre siden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1814 Del Skrevet 22. april 2010 Margareth, Appy biter ikke, hun er bare snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1815 Del Skrevet 22. april 2010 God dag til innehaveren av denne dagboken. Hilser høflig, ettersom det er mitt første besøk her. *neie i tillegg for å være på den sikre siden* Her er du hjertelig Kan like mye her som i jaja Men det er ikke til å stikke under en stol at jeg synes det er hyggelig at du neier litt for sikkerhetsskyld Margareth, Appy biter ikke, hun er bare snill Stemmer bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. april 2010 #1816 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har også langhelg i mai! Jobber 13. mai og så stikker vi til Trondheim, som jeg jo allerede teller ned til.. håper bare bilen blir klar til da.. hvis ikke blir det vel tog oppover da.. og da får jeg jo ikke shoppet noe særlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. april 2010 #1817 Del Skrevet 22. april 2010 IKEA shopping du vil på Mia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2010 #1818 Del Skrevet 22. april 2010 jeg kommer seint inn her, men du verden så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. april 2010 #1819 Del Skrevet 22. april 2010 IKEA shopping du vil på Mia? jeg skal ha en kommode. Og så tenkte jeg å handle noen bursdagsgaver og julegaver på Toys R us eller Extra leker. De pleier å ha gode tilbud der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1820 Del Skrevet 22. april 2010 jeg kommer seint inn her, men du verden så godt!! Jeg misunner alle med lett tilgang til IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå