Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

God morgen!

Er alltid så travelt når man har vært borte i noen dager, så har ikke hatt tid til noe som helst før nå. Har heller ikke spist frokost, og det er ganske så ille :(

Kjøpte Litago sjokolademelk med Mocca siden jeg er syk :fnise: Har enda ikke vært å hentet en :kaffekopp: og det sier litt om hvor stresset jeg har vært på morningen.

Det ser ut for at det blir tur til Bergen til uka, og det blir kjempbra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes den litagoen hadde en rar smak. Drikker mye heller vanlig iskaffe cappuchino eller iskaffe med kakao! :)

Så bra du kan dra til Bergen, da! Det er gøy med kurs, men jeg har vært både i Oslo, i Trondheim plus et todagers kurs her jeg bor siden januar, så er litt lei av det, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig: <--- ditt favorittsmiletegn :lol:

:hoho:

:vinke:

Nå er det skikkelig kaldt og dårlig vær her. :sjokk: Den vulkanen som lager en ny istid? :vetikke:

Her er det :sol: og 8 grader i skyggen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke det :lol: Er vel strengt tatt aldri helt frisk da :fnise:

Sitter her å er tett i nesa og prøver å svare kundene så godt jeg kan :ler: Høres skremmende nasal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke det :lol: Er vel strengt tatt aldri helt frisk da :fnise:

Sitter her å er tett i nesa og prøver å svare kundene så godt jeg kan :ler: Høres skremmende nasal ut!

:skratte:

Skremmende nasal ja, få høre? :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Æ sidd her å sdakke ned kundan minde, det e gandske så hardt å være på jobb i dag."

Nord norske Piffy in action!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Æ sidd her å sdakke ned kundan minde, det e gandske så hardt å være på jobb i dag."

Nord norske Piffy in action!

;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og ser på den store sønnen min som føner håret sitt.. :rødme: søtt... Han skal på bursdag snart, så han har dusjet. Jeg skal ordne håret hans etter at vi har spist middag. Han vil jåle seg litt for jentene..

Han vil også ha tullførkjevatn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og ser på den store sønnen min som føner håret sitt.. :rødme: søtt... Han skal på bursdag snart, så han har dusjet. Jeg skal ordne håret hans etter at vi har spist middag. Han vil jåle seg litt for jentene..

Han vil også ha tullførkjevatn. :ler:

Haha, så fett. :bond::nigo:

tullførkevatn hva er det? Godlukt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...