Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Men man bør ikke levere noe om man ikke skal klage på noe? Eller har noe mer å føre opp der???????????

Jeg skal føre på kjøregodtgjørelse. Men egenandelen har blitt høyere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man føre opp om man har kjørt langt i arb.tiden og, eller er det bare "pendling" til og fra jobb det dreier seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man føre opp om man har kjørt langt i arb.tiden og, eller er det bare "pendling" til og fra jobb det dreier seg om?

Pendling til og fra.

Ser jeg min fra i fjor på alt inn? Altså det jeg forandret i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har fått selvangivelsen i posten? Dvs. fikk jo den der hvor det står sånn ca. hvor mye jeg får tilbake på skatten..Var det alt? Den stemmer i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er alt, Teriyaki. Har ikke fått mer selv. :)

Hvorfor er det sånn at når man skal sove, så er noen ganger umulig å finne en god stilling, men når man våkner er alle stillinger man snur seg til fantastiske? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at når man skal sove, så er noen ganger umulig å finne en god stilling, men når man våkner er alle stillinger man snur seg til fantastiske? :klø:

Godt spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendling til og fra.

Ser jeg min fra i fjor på alt inn? Altså det jeg forandret i fjor.

Vet ikke? Har aldri hatt behov for å forandre. Jeg bruker bare skattekalkulatoren for å se hvor mye sambo skal ha av halvparten av rentefradragene, også leverer vi den bare/ ikke leverer vi den i det hele tatt.

Så enig! Derfor var det ganske godt å våkne i dag og bare snu seg i en annen stilling og sove videre! Fantastisk rett og slett. Skjedde et par ganger, og det er det "beste" med å være syk(på vei til å bli frisk).

Je LYT dusje nå je ama.. :roll:

What?? :klø:

God formiddag, jenter. Sambo var hjemme i matpausen og da spiste han opp siste rundstykket :snurt: så jeg har ikke spist frokost. Og siden jeg har halsebetennelse har jeg lite lyst å gå på butikken eller spise knekkebrød. (ja vet, to vidt forskjellige ting, men det er det som er mulighetene mine). Så jeg vasket like godt gulvet i hele leil :snurt:

Usj, må handle mat om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje man har mer ro i kroppen da? Men jeg sover som regel på magen. :) Funker som oftest det.

Hva har de endret med mine innlegg? Har ikke lagt merke til det.

I dag kjøpte jeg sånn mr. muscle duck. Sånn geledings du fester i doskålen, også blir det godlukt, i stedet for disse ekle dohengerene. Den var genial! :opplyser:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...