Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg regnet både over min og sambo sin, alt var i skjønneste orden. Liker skattekalkulaoren på skatteetaten.no :) Satt her og sammelignet årsoppgaver osv, følte meg plutselig veldig voksen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, :fnise:

Og alt av lån står i mitt navn, og siden samboere ikke skattes sammen, så må jeg ta på meg oppgaven og regne ut hans del av skatten :sukk: Tar sin tid, men det er sånn det lønner seg for oss siden jeg tjener mer enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Mia.

Det er tydeligvis ikke verre enn at han er å trener nå, og det plager meg for det har jeg og lyst å gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig i ganske så god form, men jobber tett med kundene og da tenker jeg at det er best å ikke være for snufsete og tett, så vurderer å være hjemme i morgen og, meeeen... tror ikke jeg klarer det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fører jeg de ikke opp på listen over filmer jeg ønsker å se med det første. :)

Nei, de var ikke noe severdige nei, ha de midt på listen din i stedet :)

Jeg er ikke mye syk, K82 :snurt: Har jernimmunforsvar! Så det så!

Nå har jeg levert selvangivelsen! :)

sorry da. :troest:

:klappe:

Så flink du er.

Jeg har fått pappa til å se over min, men han fant ikke noe rart. Skuffa. Får sende den inn snart jeg også.

Men man bør ikke levere noe om man ikke skal klage på noe? Eller har noe mer å føre opp der???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke å levere den hvis alt stemmer nei. Jeg skal føre opp fagforeningskontingenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør man ikke, men i fjor så leverte jeg den ikke så så stod det IKKE LEVERT på innloggingsiden til altinn bl.a, og da ble jeg riktig nervøs, så i år leverte jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke å levere den hvis alt stemmer nei. Jeg skal føre opp fagforeningskontingenten.

Bra!

KG er så treigt hos meg nå.

Går 10 innlegg før jeg får postet 1 innlegg :hakeslepp: er det Kg MODERATORENE sin måte å hinte på at de vil ha meg vekk? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går treigt av og til hos meg og, men bare på hvert 10ende innlegg ca?

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...