Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia alle. Her :snø: det fremdeles :sukk: *oppgitt* Var liksom litt mentalt forberedt på vår, men neida. *slag i trynet* Men når jeg er bosatt her nord, så føler jeg at jeg ikke kan klage. Har jo valgt dette selv :vetikke:

:vinke:

Så kjipt. Men kommer nok snart sol til dere også. Dere raringer oppe i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er det rart jeg tar :sol: av og til. Pokker, tenk å være så desp at man BETALER for :sol: :dåne: Hva feiler :dåne: ? :klø: Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke det. Skulle kanskje begynne med det nå, ja...

22 timer og 30 minutter igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempespennende ut! Det er sikkert helt topp å være jordmor! Selv kunne jeg ikke vært det pga alt blodet..

Det er min store drøm! :)

Hehe, ja det er klart at hvis man synes blod er veldig ekkelt så er det kanskje ikke helt det store. Men det går jo ant å venne seg til sånt også da. Kommer vel an på hvor sterkt det er.

Ei venninne av meg også. Helsesøster eller jordmor

Ja det er masse å velge mellom når man først er utdannet sykepleier. Veiene er mange. :)

:tommelopp: Sikkert kjempespennende og givende! Mente ikke med omsorgstype at du "bare" skulle passe på eldre folk altså. Men bra sykepleiere, uansett hva de driver med, er - etter min mening og erfaring - sånne varme gode folk,altså omsorgsfolk. ;)

Ja, sånn generelt tror jeg de fleste som velger slike yrker er det. Men det er jo også dem som ikke er det i det hele tatt, dessverre. Jordmoren til min mor da hun fødte meg var vist så dårlig og lyttet så lite at mamma følte hele fødselen ble ødelagt. Så man har alltid disse tornene i rosebusken. Jeg skal i alle fall jobbe hardt for å bli ut av disse søte, varme og flinke jordmødrene. :) Må være en givende jobb, tror jeg.

Appifany: Ja jeg skjønner godt du missliker at det er kommet mer snø. Vi har ikke fått snø, men har vært et par litt kalde dager. Håper ikke snøen kommer hit etter hvert, for jeg vil ha vår jeg også nå! Har jo kjøpt sykkel så gleder meg til å bruke den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sykkel kjøpte du, Teriyaki?

En billig-billig sykkel. Har ikke så god råd, så kjøpte en sykkel til bare 699 på biltema. Den skal vist være helt grei, og de som lagde den er de samme som lager andre sykler helt opp til 6000 kr.

Men jeg trenger ikke noe bedre. Skal bruke den til å sykle på asfalt, i hovedsak. :)

http://biltema.no/no/Fritid/Sykler/MTB/Yosemite-26-ATB-21gir/

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En billig-billig sykkel. Har ikke så god råd, så kjøpte en sykkel til bare 699 på biltema. Den skal vist være helt grei, og de som lagde den er de samme som lager andre sykler helt opp til 6000 kr.

Men jeg trenger ikke noe bedre. Skal bruke den til å sykle på asfalt, i hovedsak. :)

Linken virket ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff sykkel! Så billig :hakeslepp:

Du blir nok ikke en av de tornene nei :nigo: Så trist da, få "ødelagt" fødselen pga en sur og teit jordmor. Hun jordmor dama som nektet en dame å banne under fødselen fikk forresten sparken leste jeg - om dere fikk med dere den saken. Om man ikke skal få lov til å bære seg litt når man føder så ja, da vet jeg ikke altså - åå, så glad jeg er for at jeg er gutt. :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å snakke om fødsler i min bok! (jeg skal faktisk prøve å få en kid en dag)

I dag begynte jeg på jobb kl 0925 :nigo: Det var godt å sove litt lenge :) Men til gjengjeld så jobber jeg til 17 i dag da, men de trengte folk så. Kanskje jeg skal gjøre dette fast en gang i uken?

Jeg skal trene i kveld! Spinning! Elsker den timen! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovnsbakt kyllingfilet, surret i bacon. Sambo lager det av og til. Er helt nydelig. Ha en fløtesaus eller peppersaus og brokkoli og blomkål. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så tøff sykkel, Teriyaki. :jepp:

Piffy: Jeg skal også trene i dag. Jeg skal gå opp Stoltzekleiven med ei venninne. Det er en veldig bratt stigning, så det er god trim. Kos deg på spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...