Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet om en butikk som jeg tror hun kan like utvalget av. Sorbet. Tipper det blir noe derfra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.. nå vil jeg ha helg altås :kjefte: pokker meg dumme idiot kunde fan... nå er jeg lei :( Kjefter du på et menneske som overhodet ikke er ansvarlig for tingene som blir gjort av andre i bedriften du ringer og kjefter på? Kaller alle udugelige og inkompetente?? Hva feiler det noen i hodet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.. nå vil jeg ha helg altås :kjefte: pokker meg dumme idiot kunde fan... nå er jeg lei :( Kjefter du på et menneske som overhodet ikke er ansvarlig for tingene som blir gjort av andre i bedriften du ringer og kjefter på? Kaller alle udugelige og inkompetente?? Hva feiler det noen i hodet egentlig?

:troest: Nå er det jo helg da. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor jobber du? Men ja, sånt er utrooolig irriterende! Har møtt på noen sånne jeg også dessverre.

Men NÅ er det helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kundekonsulent og til vanlig har jeg bare hyggelige mennesker og håndtere, men i dag det er det verste nesten. Skjønner ikke at mennesker kan være så ufordragelige. Men men, nok om det.

Det er nemlig, som Teriyaki sier, helg nå :hoppe:

I dag har jeg vært å funnet et par bursdagsgaver i byen, har enda sambo igjen da. Han aner ikke hva han ønsker seg, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Herlig !

Ellers har sambo laget mat i dag, og han er så flink at jeg gir meg over :ler: Er enda mett :fnise: neida, blir nok et par knekkebrød på meg. Fant ut noe nytt i dag, sånne solruta med sesamfrø- kremost med ananas og mandarin- og salami oppå der. Fantastisk kombinasjon :fnise:

I morgen er det party! :nigo: Ei venninne av meg skal reise vekk på skole og ei anna er bare her i helga og er gressenke :fnise: De er tvillinger og dritkule :ler: Gleder meg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den knekkebrødkombinasjonen hørtes egentlig helt grusom ut :ler: Menmen, man skal vel bli forundret over hva som kan passe sammen. :)

Koselig med party! Her er det en rolig helg, og det er godt. For det har vært mange heftige helger i det siste. Neste helg derimot skal jeg ha "reuniounfest" hos meg og da kommer alle fra den tidligere klassen min smo jeg gikk i for to år siden! Blir gøy å se dem igjen! :) Noen har jeg ikke sett siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt fantastiks godt :ler:

Nå er sambo ute for å kjøpe mozell light til meg :nigo:

Jeg har bare sovet og slappet av i dag, det er så herlig med helg at det er rtt før jeg dør :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kundekonsulent og til vanlig har jeg bare hyggelige mennesker og håndtere, men i dag det er det verste nesten. Skjønner ikke at mennesker kan være så ufordragelige. Men men, nok om det.

Det er nemlig, som Teriyaki sier, helg nå :hoppe:

I dag har jeg vært å funnet et par bursdagsgaver i byen, har enda sambo igjen da. Han aner ikke hva han ønsker seg, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Herlig !

Ellers har sambo laget mat i dag, og han er så flink at jeg gir meg over :ler: Er enda mett :fnise: neida, blir nok et par knekkebrød på meg. Fant ut noe nytt i dag, sånne solruta med sesamfrø- kremost med ananas og mandarin- og salami oppå der. Fantastisk kombinasjon :fnise:

I morgen er det party! :nigo: Ei venninne av meg skal reise vekk på skole og ei anna er bare her i helga og er gressenke :fnise: De er tvillinger og dritkule :ler: Gleder meg, jeg!

Hva er gressenke? :arwen: Hun er gift, men mannen er bortreist or...whaaat? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er samboer og bortreist :ler:

Trulta; skal se om jeg klarer å finne bildet av den. Kjøpte et sølvarmband og :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er samboer og bortreist :ler:

Trulta; skal se om jeg klarer å finne bildet av den. Kjøpte et sølvarmband og :nigo:

Oki. :ler: Kan tenke meg hun skal :flekke: ja. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke se bort i fra! Du trenger å komme deg en tur nord, tipper jeg ! :ler:

:skratte: Ja, de nordlandske damene er jo også tøffe...

Fått oppheng i ordet "tøffe" i dag jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt fantastiks godt :ler:

Nå er sambo ute for å kjøpe mozell light til meg :nigo:

Jeg har bare sovet og slappet av i dag, det er så herlig med helg at det er rtt før jeg dør :biggrin:

Jeg elsker også mozell! Men ikke mozell light ;)

Ja det er godt med helg, men må si jeg skulle ønske den var lenger enn den er! :)

Jeg ligger og ser på ringenes herre akkurat nu.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også mozell! Men ikke mozell light ;)

Ja det er godt med helg, men må si jeg skulle ønske den var lenger enn den er! :)

Jeg ligger og ser på ringenes herre akkurat nu.. :)

Klarer dere å drikke mye av mozellen da? Syns den er så kunstig i smaken/konsentrert, så blir bare kvalm jeg om jeg hiver innpå av den. :arwen: Men jenter hiver kanskje ikke innpå, sitter og nipper av 1 brusglass hele kvelden? :vetikke:

Bra filmer det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer dere å drikke mye av mozellen da? Syns den er så kunstig i smaken/konsentrert, så blir bare kvalm jeg om jeg hiver innpå av den. :arwen: Men jenter hiver kanskje ikke innpå, sitter og nipper av 1 brusglass hele kvelden? :vetikke:

Bra filmer det. :jepp:

Hehe, ja jeg elsker mozell, synes ikke den smaker kunstig i det hele tatt. Men mozell light derimot synes jeg er kunstig ja.

Jeg nipper ikke, jeg drikker kun brus når jeg spiser fredags/lørdagsmiddag eller spiser helgesnopen jeg. I går drakk jeg nesten en hel liter brus :sjenert: Men over en hel kveld, da.

Det er bra filmer ja. Spesielt siden jeg ikke har sett de så mange ganger som kanskje alle andre. Har sett nummer en kanskje max fire ganger, nummer to har jeg sett en og en halv gang, mens atter en konge har jeg nå sett to ganger. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste ligthbrusen jeg kan drikke er mozell light. Faktisk. Ellers smaker all lightbrus den der heslige rare smaken. Jeg drikker ikke mye brus, tror jeg ikke :klø: men det er helt klart verre de dagene jeg har vært ute :sjenert: I dag har jeg drukke en colaboks da, og den var så goooood :sikle::fnise:

Det var kjempegøy ute i går da, danset sånn at det gjorde ikke noe at jeg drakk litt for jeg kan umulig lagt på meg av det i går :ler:

Eller spiste jeg på burger king i går. Det er vel første gang på 10 år eller noe slikt at jeg har spist der. Spiste en halv burger, noe chips og løkringer. Ikke spes godt, men men.

I dag har jeg vasket sikkert 100 maskiner med klær, og brettet like mange. Er lei klær nå. Og så var det oppe til vurdering å dra å vaske bilen igjen. Vasket den for 2 uker siden, og det ser ikke ut som om den noen gang har sett rent vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...