The Kitten Skrevet 20. mars 2010 #1061 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan ble du på håret? Jeg har jobbet i dag. Det var kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 20. mars 2010 Num lock på laptopen var av så jeg mente seff at jeg ikke har vært hos frisøren på 4 mnd Jeg gikk ikke til min faste frisør for hun er, som tidligere nevnt, flyttet fra meg. Hun var veldig nøye, men det ble nok ikke så bra som med hun som er vant til håret mitt. Jeg heg mye hår, det er ikke til å stikke under en stol. Så må tilbake i løpet av neste uke å ta å friske opp et par brune striper i håret. De forsvant liksom helt. Men men. Når hun blir vant til håret mitt, så kommer det der til å gå bra I dag så skal jeg og sambo ut. Vi drar ikke så veldig ofte ut sammen. Jeg er mer sosial enn han Jeg skal pynte meg å se bra ut, så det tror jeg vil bli vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. mars 2010 #1063 Del Skrevet 20. mars 2010 Håper du koser deg kjempemasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1064 Del Skrevet 20. mars 2010 Du og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. mars 2010 #1065 Del Skrevet 20. mars 2010 kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1066 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jenter! Det var kjempehyggelig å treffe folk ute. Godt å prate med noen man ikke ser til en hver tid Og dere aner ikke hvor mye det :snø: når vi dro hjem???! Jeg så ut som en snømann. TOTALT dekket av :snø: mens vi ventet på taxi. Taxikøene er så lange her, at det er ufattelig, men sambo har en kompis som kjører taxi, så vi ringte han. Dvs det var ikke lenge vi ventet før vi var dekt. Og når vi kjørte så så vi ca en meter foran oss! Det er april snart... det er nok :snø: Hører du!!! Endret 21. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. mars 2010 #1067 Del Skrevet 21. mars 2010 Jenter! Det var kjempehyggelig å treffe folk ute. Godt å prate med noen man ikke ser til en hver tid Og dere aner ikke hvor mye det :snø: når vi dro hjem???! Jeg så ut som en snømann. TOTALT dekket av :snø: mens vi ventet på taxi. Taxikøene er så lange her, at det er ufattelig, men sambo har en kompis som kjører taxi, så vi ringte han. Dvs det var ikke lenge vi ventet før vi var dekt. Og når vi kjørte så så vi ca en meter foran oss! Det er april snart... det er nok :snø: Hører du!!! Snør det enda hos deg? :dåne: Det er drøyt! Fint du hadde det kult da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1068 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) :snø: her regner det, og takk gud for det :happy: edit: skrivefeil Endret 21. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 21. mars 2010 Det :snø: faktisk så tett nå at det er helt latterlig! Jeg kødder ikke om jeg sier at det er sikkert 3meter snø ute nå! Er det rart jeg blir irritert?? NEI Nå er det nok, så skal sambo få lage middag til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1070 Del Skrevet 21. mars 2010 Nå er det nok, så skal sambo få lage middag til meg lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 21. mars 2010 Godkonklusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1072 Del Skrevet 21. mars 2010 Godkonklusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har og, om det er noen trøst, også en haug med skrivefeil i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 21. mars 2010 #1074 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har og, om det er noen trøst, også en haug med skrivefeil i dag! kanskje det er søndagen som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2010 #1075 Del Skrevet 21. mars 2010 Går det bra? Nå er det lenge siden jeg har vært innom her.. Orker ikke å lese alt som er blitt skrevet siden sist. Iallefall ikke nå Håper snøen smelter snart! Nå vil vi ha vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. mars 2010 #1076 Del Skrevet 21. mars 2010 Her har snøen forsvunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 21. mars 2010 kanskje det er søndagen som gjør det Du skal ikke se bort i fra det nei Går det bra? Nå er det lenge siden jeg har vært innom her.. Orker ikke å lese alt som er blitt skrevet siden sist. Iallefall ikke nå Håper snøen smelter snart! Nå vil vi ha vår!! Det går kjempebra. I kveld har jeg vært hos en venninne og vi har pratet bull og drukket saft Skjønner godt at du ikke gidder lese igjennom alt, jeg skriver jo bare drit uansett ! Her har snøen forsvunnet. God damn. Her LAVER det ned! Tett som fy, ser ikke en meter foran seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2010 #1078 Del Skrevet 21. mars 2010 Bull eller tull? Eller kanskje begge deler? Her var det snøkvitt i dag.. men nå er mye av det borte. Håper det ikke kommer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1079 Del Skrevet 21. mars 2010 Var i allefall bull jeg mente Men det gikk i mye tull og Jeg og sambo lurer på om vi skal reise til Barcelona i sommer. :klø: Eller har noen andre noen forslag til hvor vi burde reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. mars 2010 #1080 Del Skrevet 22. mars 2010 Barcelona hørtes veldig fint ut! God morgen Da har jeg startet på min siste uke før påske Mulig jeg må jobbe overtid en dag 37 timer og 8 minutt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå