kristian82 Skrevet 17. mars 2010 #1021 Del Skrevet 17. mars 2010 Noen som har funnet en måte å komme til siste siden? Jeg kommer inn på side nr 1, og det er jo litt kjedelig og ikke minst tungvindt. Bare torsdag og fredag igjen, så er det helg Herremin hatt, hvordan funker nå dette. skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mars 2010 #1022 Del Skrevet 18. mars 2010 Så ingen har funnet en måte å komme rett til siste siden :klø: Er dette døden over kg mon tro?! Neste uke kommer selvangivelsen Er spent jeg, er jo det hvert år. Håper jeg får igjen mye. Veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1023 Del Skrevet 18. mars 2010 Skjønner ingentingen nå altså! Visste at det skulle oppgraderes, men at ting skulle bli enda verre hadde jeg ikke forestilt meg? :klø: Nå er det på gang. Trulta, hvor er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1024 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg vet ikke om jeg gruer meg, eller gleder meg til selvangivelsen. Lurer på om jeg skattet litt for lite i forhold til inntekt i fjor. Well, well.. nå er det for sent uansett. Får masse feriepenger som jeg kan betale skatten med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mars 2010 #1025 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg tror jeg har skattet nok, håper på masse igjen, slik at jeg har masse penger i sommer. Appy, jeg er her. Syns du har det har blitt dårligere? Teit å gå inn i en tråd, kommer til side 1, for så å klikke til siste side. Tar litt ekstra tid. Så jeg satser på din tråd i dag, står her inne, og tar F5 i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mars 2010 #1026 Del Skrevet 18. mars 2010 50,5 timer igjen til påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. mars 2010 #1027 Del Skrevet 18. mars 2010 Lite action inne her nå :puslespill: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1028 Del Skrevet 18. mars 2010 Har jo jobbet JA, og så savner jeg "opp" funksjonen? Hvor er den blitt av :klø: Det er bare en dag igjen med å stå opp tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. mars 2010 #1029 Del Skrevet 18. mars 2010 Har jo jobbet JA, og så savner jeg "opp" funksjonen? Hvor er den blitt av :klø: Det er bare en dag igjen med å stå opp tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1030 Del Skrevet 18. mars 2010 Når skal dem slutte å endre KG da? :klø: Nå er det nok, jeg setter foten ned *tramp* Nå skal jeg se how i met your mother Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. mars 2010 #1031 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hmm.. jammen har det ikke blitt nytt design her.. Uvant! Endret 18. mars 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1032 Del Skrevet 18. mars 2010 Hyggelig at du tar turen innom Er ganske så nytt og ufullstendig her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #1033 Del Skrevet 18. mars 2010 Hmm.. jammen har det ikke blitt nytt design her.. Uvant! jepp skjønner ingen ting jeg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. mars 2010 #1034 Del Skrevet 18. mars 2010 Alltid uvant når de endrer.. Snart har vi vel glemt hvordan det var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 18. mars 2010 #1035 Del Skrevet 18. mars 2010 Alltid uvant når de endrer.. Snart har vi vel glemt hvordan det var før ja du har vel rett alltid sånn med fb også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1036 Del Skrevet 18. mars 2010 jepp skjønner ingen ting jeg lenger Ikke jeg heller? Og har dem nå fjernet "siter" funksjonen??? Skulle jo sitere virrei sitt innlegg og.. må tilbake å sjekke. Vi blir nok vant til dette og, men dem bør i allefall ta tilbake de "vansligste" funksjonene som bla "opp" og "siter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1037 Del Skrevet 18. mars 2010 Alltid uvant når de endrer.. Snart har vi vel glemt hvordan det var før ja du har vel rett alltid sånn med fb også Puh, klarte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. mars 2010 #1038 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvordan går det her? Annet enn irritasjon over endringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1039 Del Skrevet 18. mars 2010 Er ikke såååå mye irritasjon, bare litt sånn vanlig irritasjon når det er endringer på gang Enn der da? Jeg har bare slappet av idag, spist rester, sett på favorittserien og hatt pus på fanget. Det har vært en meget deilig og avslappende dag. Ja, og så fikk vi sofan i dag Sitter i den nå, og det ER så behagelig. Vil nesten ikke ut av den!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1040 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Fant "opp" Til mitt forsvar, så er ikke den knappen direkte synlig.... Edit: Ikke det at den fungerer Endret 18. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå