Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Appy, har vi felles nedtelling til påskeferie eller?

:jepp:

Har jo og nedtelling i signaturen min :lur: Tok vekk hvor lenge jeg og sambo har vært sammen pga ferienedtelling, og det sier litt :fnise:

(fikk ikke lov av moderator og ha to)

Jeg får fri hele 10 dager i forbindelse med påske! :hoppe: :hoppe: Gleder meg som en liten unge :jepp:

Jeg har fri fra fredag 26.03.2010 kl 15.35 til torsdag 08.04.2010 kl 08.00 :nigo: Det er så lenge at jeg får nesten orgasme her jeg sitter :ler:

:tommelopp: for det VirreVapp. :hoppe:

Hvordan har helgen din vært, Appifany? :klem:

Har hatt langhelg, og den har vært innholdsrik og bedagelig på en gang. Det var godt og sove en time ekstra disse dagene :nigo: Jeg er ingen morgenfugl.

74 timer igjen :danse:

Er det nedtelling til påske, trulta?? :nigo:

Jeg er med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem gjør ikke det? ;)

I dag har jeg ikke spist frokost. Jeg hadde ingenting her på jobb, og det er ganske så trist. Hadde ikke en gang et knekkebrød. Så jeg må nok en tur ned til den ferskvareplassen rundt hjørnet for å finne meg en baguette e.l. i dag. Skikkelig dustete og bruke penger på slikt. Litt irritert på meg selv.

Jeg tror jeg skal på kurs/sammenkomst med jobben til Bergen før påske, men det er ikke avklart helt enda. Men det blir i allefall koselig! :nigo: Bergen er en herlig by :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Nå gleder jeg meg til mat. Jeg beynner å bli sulten, men tror ikke appelsinen min er god. Og det verste er at jeg har enda en hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste sånne marinerte kyllingvinger i dag, det var herlig :nigo:

Nå er det jobbing på gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat kommet fra trening. Formen er ikke helt der den skal være, men er ikke syk eller noe slikt, er bare ufattelig sliten! Jeg måtte bake brød i dag, så nå står de i ovnen. Baker kunto av gangen, synes brødene blir best slik.

Helga og påskeferien kan ikke komme fort nok. Jeg aner ikke hvorfor jeg er så sliten. Jeg spiser bra, tar tran og vitaminpiller, trener 3-4 ganger i uken. Altså alt ligger til rette for at jeg skal være i god form, men nei. De siste par ukene, så føles det ut som om jeg går på tomgang.

Hvertfall.. Jeg holdt på å dø i dag. Jeg og venninnen min kom kjørende fra trening. Vi er kommet inn i tunellen, og her kommer det en bil over i min kjørebane. I tunellen er det 70 km/timen, og jeg holder opp i mot 80. Det er heller ikke noen plass å svinge ut, da vi er i en tunell så vi var milimetre fra å ryke sammen(han kjørte i sikkert 110km/t). Hadde vi kræsjet der, så hadde nok ikke jeg vært her nå. Merkelig å tenke på :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris for at det gikk bra med deg og din venninne.

Hvis du føler deg litt tom for energi, kanskje du skal prøve å ta solarium? Det er godt nå som det er mørkt og masse snø.

Siden du trener bra og spiser godt.

Jeg er møkk lei snø nå. Bort med deg :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt utrolig at det gikk så bra som det gjorde. Var litt i sjokk når jeg kom hjem.

Tror kanskje jeg er litt snødeprimert? Jeg tok faktisk sol på fredag eller lørdag. Det var forfriskende, så det var nok ikke et sånn dumt forslag!

Og så kan jeg jo prøve å legge meg litt tidligere? Har egentlig testet dette ut allerede, og det fungerer strengt tatt heller ikke. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente på våren :sukk:

Nå er det :kaffekopp: som gjelder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Akkurat nå drikker jeg iskaffe. Det er godt, men hadde vært godt med varm kaffe, regner med at den er ferdig nå. Kanskje jeg kan hente meg en kopp, slik at jeg får varmet meg litt.

Så du har tatt sol, hmm. Da har jeg ingen gode forslag.

Kanskje ta det med ro ett par dager. Bare være hjemme og slappe helt av, etter jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...