Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #861 Del Skrevet 7. mars 2010 Har spist taco og drukket en colaboks i dag. Ikke den sunneste dagen Og jeg er enda sulten, whats up with that? jaja det er søndag kanskje du har høy forbrenning i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #862 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper på det For det om jeg heller tviler Jeg skal i allefall trene i morgen, det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #863 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg skal i allefall trene i morgen, det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. mars 2010 #864 Del Skrevet 7. mars 2010 Dagen derpå kan jeg spise uante mengder mat! Blir liksom aldri mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 7. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mars 2010 #866 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva har du spist i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #867 Del Skrevet 7. mars 2010 Litt av hvert Nå skal jeg legge meg. Skrives i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mars 2010 #868 Del Skrevet 7. mars 2010 Så tidlig?!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #869 Del Skrevet 8. mars 2010 Goood moooorgeeen!! Klar for mandag og ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #870 Del Skrevet 8. mars 2010 God morgen Jeg venter på at kaffen skal bli klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #871 Del Skrevet 8. mars 2010 Så tidlig?!? :klø: Sambo kom hjem etter en helgetur Goood moooorgeeen!! Klar for mandag og ny uke? Faktisk ikke. Var utrooooooooooolig lite klar for mandag i dag når jeg lå i sengen og det var varmt og godt under dyna. God morgen Jeg venter på at kaffen skal bli klar. Har enda ikke hatt tid til å hente meg en Skal gjøre det nå! (sånn snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #872 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg slumret mange ganger i dag, tror det var en halvtime jeg holdt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #873 Del Skrevet 8. mars 2010 Samma her! Har enda ikke rotet meg bort å hentet en Siden jeg begynte på inlegget mitt for en time siden, vil jeg bare nå informere om at jeg nå er på andre Jeg har altså hatt bedre dager enn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #874 Del Skrevet 8. mars 2010 Lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #875 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #876 Del Skrevet 8. mars 2010 Det var godt med mat. Jeg handlet i kantina i dag, det er sjeldent det. Men utvalget er for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #877 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har fått noe i tanna etter å ha spist. Tror det er en solsikkekjerne fra brødet mitt som har bosatt seg der. Det er så irriterende. Peller på det med tungen hele tiden. *gi meg en tannpirker/stikke* Hva heter egentlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. mars 2010 #878 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har fått noe i tanna etter å ha spist. Tror det er en solsikkekjerne fra brødet mitt som har bosatt seg der. Det er så irriterende. Peller på det med tungen hele tiden. *gi meg en tannpirker/stikke* Hva heter egentlig det? Tannpirker heter det. Kan du ikke be typen suge den ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 #879 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg skal spise svele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. mars 2010 #880 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har lyst på noe godt, men har ikke noe i hus! Det er i og for seg like så greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå