Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

Jeg tror jeg skal hjem i bursdag til min mor nest helg. Det blir koselig det å :)

Jeg var ute i går. Fy, det var altså kjedelig. Var ingen ute, pga vinterferien sikkert. Eller så var vi bare på feil plass. Jeg liker egentlig ikke den uteplassen, men de jeg var på vors sammen med, de ville dit. Lurer på om jeg postet noen særs rare innlegg i går rundt 4- tiden? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke: Hvordan går det???

Jeg var og ute i går, og er gruuusomt sliten i dag! Sofa og cola er min venn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIRRE!!! DET er lenge siden det.

Sitter her med laptopen og en pus i fanget. Er så sliten at jeg enda ikke har reist meg opp av sofaen, enda jeg både er tørst og sulten! *sliiiiiiiiiiiiiiiten* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIRRE!!! DET er lenge siden det.

Sitter her med laptopen og en pus i fanget. Er så sliten at jeg enda ikke har reist meg opp av sofaen, enda jeg både er tørst og sulten! *sliiiiiiiiiiiiiiiten* :ler:

Ja, jeg vet ikke helt hva det har vært med meg i det siste.. Men har liksom ikke orka å være noe særlig på pc'n.. Får sånne "av-perioder" innimellom.. Men nå er jeg her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man kanskje er litt trøtt, sliten eller lei, så blir det bare sånn? Er i allefall glad for at du er her når du er her :fnise:

Jeg kjeder meg... :sjenert: men er i altfor slapp form til å finne på noe. Dårlig kombinasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appy, jeg lurer på om det ikke er musen men PC`en jeg. Kan jeg ha skrudd av noe?

Kjipt at du ikke koste deg i går, ofte er det ganske kjedelig på fest. Av og til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

å være slapp å kjede seg er en veeldig dårlig kombinasjon ja :ler: satser på at formen blir litt bedre snart da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man kanskje er litt trøtt, sliten eller lei, så blir det bare sånn? Er i allefall glad for at du er her når du er her :fnise:

Jeg kjeder meg... :sjenert: men er i altfor slapp form til å finne på noe. Dårlig kombinasjon :ler:

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appy, jeg lurer på om det ikke er musen men PC`en jeg. Kan jeg ha skrudd av noe?

Kjipt at du ikke koste deg i går, ofte er det ganske kjedelig på fest. Av og til hvertfall.

Festen var gøy da, det er det å dra ut som ofte blir kjedelig synes jeg. Vet ikke om det er noe du har slått av? Du kan prøve, som sagt, og laste ned nye drivere. Du finner det sikkert på hjemmesiden til PC'n din.

å være slapp å kjede seg er en veeldig dårlig kombinasjon ja :ler: satser på at formen blir litt bedre snart da :jepp:

Ja, den er stigende nå. Har nemlig spist to skiver og drukket et glass mozell light :fnise: Så sunn, ja!

:):)

Her er det forresten 6 varmegrader å regn. I går var det 10 minus og :snø: Været forandrer seg rimelig kjapt :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Ja, den er stigende nå. Har nemlig spist to skiver og drukket et glass mozell light :fnise: Så sunn, ja!

:ler: det er lov å være usunn i hvertfall når det hjelper på formen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det er lov å være usunn i hvertfall når det hjelper på formen :fnise:

Meget enig :enig:

:ler:

Det er ganske irriterende at jeg har mixkiosken i underetasjen :sukk: Vil ha cola. Åhhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Meget enig :enig:

:ler:

Det er ganske irriterende at jeg har mixkiosken i underetasjen :sukk: Vil ha cola. Åhhh..

:ler: ja d kan nok være irriterende til tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ jul med din glede og jul med din lyst, vi ønsker deg alle velkommmmmmen. :plystre: vi klapper i hendene :rope::bolledeig: så glad er vi så glaaaaaaaaaaad er vi, vi sviiiinger oss i dansen (og k82) neeeeeier, og buuuuuuuuker.... :flekke:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
ÅÅÅ jul med din glede og jul med din lyst, vi ønsker deg alle velkommmmmmen. :plystre: vi klapper i hendene :rope::bolledeig: så glad er vi så glaaaaaaaaaaad er vi, vi sviiiinger oss i dansen (og k82) neeeeeier, og buuuuuuuuker.... :flekke:

:bolledeig:

det er ikke jul nå :opplyser::nei:

Jeg har vært å kjøpt en colaboks :sjenert:

jaja viss det bare er en boks så er det jo ikke så ille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist taco og drukket en colaboks i dag. Ikke den sunneste dagen :ler: Og jeg er enda sulten, whats up with that?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...