trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #821 Del Skrevet 5. mars 2010 En på hvert lår da. Er begge glad i å ligge i fang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #822 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, de er ordentlige kosepuser. Men helst så vil de ligge en og en av gangen. Det er heller sjelden at begge er i sofaen/ på fanget samtidig. Nå er det lunchtid. Hehe.. fikk aldri skrevet ferdig før jeg gikk å spiste. Nå er jeg mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #823 Del Skrevet 5. mars 2010 1 time og 40 min igjen til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 5. mars 2010 Gjett hva som er nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #825 Del Skrevet 5. mars 2010 Weekend Kan jeg stille deg ett lite spørsmål? Hvis ja, fortsett å les. Min trådløse mus falt på gulvet her en dag, og siden da har den vært litt pussig. Jeg får ikke til å holde på den tingen på siden og dra ned samtidig, skjønner :klø: Scrolling går bra, og det går fint når jeg klikker på pil opp og ned. Musen er ganske ny, kjøpte den før jul, og jeg kjøpte ei skikkelig ei. Batteriene sitter godt i, det har jeg sjekket Forslag mottas med en stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #826 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hm.. Pussig? Har dessverre ikke trådløs mus, men det høres ut som om der er en liiiiiten ledning eller noe der inne som har løsnet... Eller det er sånn at du kan trykke på den dingsebomsen, eller en annen plass på selve musa, for å slå den av og på? Fulgte det med en bruksanvisning? Endret 6. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #827 Del Skrevet 6. mars 2010 I går kveld bakte jeg brød, så nå skal jeg lage meg groooove skiver. Jeg fant ut i går at jeg skulle ha solsikkekjerner og raspet gulrot i brødet, og nå smaker det enda bedre en forrige gang. Det eneste er at nå tror jeg de stod liiiiitt for lenge i ovnen. Nå må jeg nesten lage meg dagens første Er så tidlig oppe på lørdager og søndager for tiden. Skjønner ikke hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mars 2010 #828 Del Skrevet 6. mars 2010 Det fulgte med bruksanvisning, jeg har ikke åpnet den ennå. Tok ut usb porten, men det hjalp ikke. Merke: Logitech wireless mouse M505 God dag forresten Ingen i dag, drikker te jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #829 Del Skrevet 6. mars 2010 God dag! Sambo mistet musen jeg gav han i julegave, i gulvet. Etter det så var det noe greier med selve scrolleknappen. Det viste seg bare å være en "funskjon" som slo den av, som han da bare slo på igjen. (etter mye knoting vel og merke ) Holder på å lete etter den fordømte tapetkniven. Sambo har rotet den bort. Rotekoppen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 #830 Del Skrevet 6. mars 2010 God dag! Sambo mistet musen jeg gav han i julegave, i gulvet. Etter det så var det noe greier med selve scrolleknappen. Det viste seg bare å være en "funskjon" som slo den av, som han da bare slo på igjen. (etter mye knoting vel og merke ) Holder på å lete etter den fordømte tapetkniven. Sambo har rotet den bort. Rotekoppen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #831 Del Skrevet 6. mars 2010 K82! Hur går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 #832 Del Skrevet 6. mars 2010 K82! Hur går det? Jeg prøver å finne livsgleden fortsatt. Kremt...Med deg da? Hvem snakket dere om i tråden min forresten? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 6. mars 2010 Har svart på det i boka di jeg Livsgleden faktisk?! Håper den ikke er altfor langt vekke! Jeg stooooooooooooortrives i dag, det er så godt å ikke våkne til ei vekkeklokke! Jeg tenkte jeg skulle prøve å lokalisere en tapetkniv, så jeg får ferdig gangen. Men nei, den er totalt vekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 #834 Del Skrevet 6. mars 2010 Har svart på det i boka di jeg Livsgleden faktisk?! Håper den ikke er altfor langt vekke! Jeg stooooooooooooortrives i dag, det er så godt å ikke våkne til ei vekkeklokke! Jeg tenkte jeg skulle prøve å lokalisere en tapetkniv, så jeg får ferdig gangen. Men nei, den er totalt vekke... Så du svarte på det. Så snille dere er da. Livsgleden ja. Nei, satse på det. Så flott da Håper det blir bra da, og at "tapet" ikke irriterer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #835 Del Skrevet 6. mars 2010 Det irriterer enda, det er ikke til å stikke under en stol, men akkurat nå har jeg det så bra at jeg orker ikke bry meg Nåbegynner jeg å bli sulten. Har ikke spist lunch. Bare frokost. Jeg var jo oppe tidlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. mars 2010 #836 Del Skrevet 6. mars 2010 Det irriterer enda, det er ikke til å stikke under en stol, men akkurat nå har jeg det så bra at jeg orker ikke bry meg Nåbegynner jeg å bli sulten. Har ikke spist lunch. Bare frokost. Jeg var jo oppe tidlig i dag Finn deg noe god mat da. Det skal jeg også finne meg, må ut en liten tur. Ha en supppperb dag appy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg lagde like gjerne middag Ha en flott dag du og, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #838 Del Skrevet 6. mars 2010 inne å snoker litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. mars 2010 #839 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg gleder meg ekstra til neste helg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #840 Del Skrevet 7. mars 2010 inne å snoker litt jeg Det er bare å snoke i vei Jeg gleder meg ekstra til neste helg jeg Pga serie start eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå