trulta_ Skrevet 3. mars 2010 #801 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har fri hele uke 13 Gleder meg Påskemorgen slukker sorger Jeg tror jeg skal hente meg dagens første Det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har og fri i hele uke 13 og tirsdag og onsdag i uke 14 Jeg gleder meg villt! Det første jeg skal teste ut, det er hvordan det er å sove riktig lenge Nå har jeg drukket dagens første Herlig Våknet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. mars 2010 #803 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har også drukket kaffe! Kunne tenkt meg en ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #804 Del Skrevet 3. mars 2010 Ikke før lørdag Det er 21 timer og 20 min igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. mars 2010 #805 Del Skrevet 3. mars 2010 Gleder meg til påskeferie! Skal bare daffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg og, og så skal jeg feire bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2010 #807 Del Skrevet 3. mars 2010 Pokker ta!! Jeg har så lyst på sjokolade om dagen at jeg har nesten abstinenser. Og hva ser jeg her? Joda... Går ut igjen jeg. Ha'kke godt av og være her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 3. mars 2010 Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. mars 2010 #809 Del Skrevet 4. mars 2010 GOD MORGEN mangler på himmelen i dag Dagens første 14 timer og 20 minutt igjen til helg Uken går fort når den bare har 4 arbeidsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du bare hatt 4 arb. dager denne uke? Jeg har bare 3 i neste uke da Skal kjøre hjem, men det er medt skikkelig dårlig vær. Kjipern å kjøre i 4-5 timer når det er is, snø, regn osv. Har kun drukket en i dag. OG ikke spist knekkebrød enda. Det var litt stress på morgenkvisten Morgenkvisten er et litt gøy ord. Anyways..... tipper jeg trenger en til nå. 13 timer og 25 min igjen ti helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. mars 2010 #811 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg hadde flyttedagen min på mandag. I dag skal pappa hente min vaskemaskin. Kjipt å kjøre langt når det er sånn vær, det :snø: her nå Det er NOK nå, mer enn nok faktisk. VIL HA VÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #812 Del Skrevet 4. mars 2010 Føler du at du begynner å komme i orden nå? Vil gjerne se bilder når alt er ordnet! Liker å se bilder! Jeg vil også være med og telle ned til helg! Får jeg lov? Har jo fri i helga! Og reiser!! Jeg har ikke begynt på arbeidsdagen ennå da.. jobber 7 timer i kveld og 8 timer i morgen hvis jeg ikke trekker fra pausa. Så da kan vi si 15 timer igjen til helg! Dagen i morgen tror jeg går fort. Møte fra 11-12, pause fra 12-13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #813 Del Skrevet 4. mars 2010 Fortsetter nedtellingen 12 timer og 45 min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #814 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare meg her i kveld eller? litt under 12 timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 #815 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare meg her i kveld eller? litt under 12 timer igjen Hva teller du ned til? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 4. mars 2010 Selvfølgelig Mia kan du være med å telle ned til helg! Jeg har bare 7,5 timer igjen i morgen Skal tapetsere ene gangveggen i helgen tenkte jeg! (om dere er interessert i hvordan tapeten så kan dere finne den her . Da må man søke etter Eco artist og 5621. Lys tapet med trær på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. mars 2010 #817 Del Skrevet 4. mars 2010 Fant den ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Fant den ikke jeg Nei det var ikke lett å finne frem på den siden. I går la jeg den veggfornyertapeten. DET var tungt. :dåne: å nå skal jeg legge den nye tapeten. Gleder meg! JaNei....! i dag er det endelig helg. Sambo er borte, så jeg skal ha egen spa kveld, ser på "how I met your mother", kanskje drikke litt , og ligge under godpleddet mit ti sofan med en pus på fanget Så skal jeg tapetsere gangen Er ikke den tålmodigste av meg edit: Serien heter ikke "hoe I met your mother" Endret 5. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mars 2010 #819 Del Skrevet 5. mars 2010 Høres ut som du får en fin kveld i møte. Likte spes godt den "ha en pus i fanget" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 5. mars 2010 Meg og. Jeg har tom to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå