kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #521 Del Skrevet 6. februar 2010 K82! Nå er det helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #522 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er så deilig å ta det med ro at det er helt vannvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #523 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er så deilig å ta det med ro at det er helt vannvittig! Ting satt seg mer i den nye jobben da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, det har det jo gjort. Men det er nok enda litt tid til det sitter som støpt Norn planer i kveld eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #525 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, det har det jo gjort. Men det er nok enda litt tid til det sitter som støpt Norn planer i kveld eller? Så fint da, da går det jo rett vei. Nei, ingen planer i dag. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, har heller ingen planer. Og godt er det. Jeg tror jeg har bevisst gått inn for å ikke ha planer i helgene i det siste. Er litt sliten, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #527 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, har heller ingen planer. Og godt er det. Jeg tror jeg har bevisst gått inn for å ikke ha planer i helgene i det siste. Er litt sliten, tror jeg... skjønner. Du må bare hvile og kose deg i helga da appy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 6. februar 2010 Du og ! Vi har alltids KG, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #529 Del Skrevet 6. februar 2010 Du og ! Vi har alltids KG, da Mm, det har vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 6. februar 2010 Nå spiser jeg sjokoringer Det er sikkert 10 år siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #531 Del Skrevet 6. februar 2010 Nå spiser jeg sjokoringer Det er sikkert 10 år siden sist. ja,jeg så den reklame her om dagen..Bits? Det du skrev det het i tråden min? Oreos... Forklar meg forskjellen kjære appihamster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #532 Del Skrevet 6. februar 2010 Hellu. Hva er sjokoringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette er sjokoringer, kjeksen altså Dette er oreos: Dots ligner oreos, men er ikke like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. februar 2010 #534 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette er sjokoringer, kjeksen altså Dette er oreos: Dots ligner oreos, men er ikke like godt. Så bra forklart. Sjokoringer liker jeg mmmmmmmmmm Dots eller oreos må jeg smake, men ser ikke like godt ut nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. februar 2010 #535 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette er sjokoringer, kjeksen altså Dette er oreos: Dots ligner oreos, men er ikke like godt. Må bare vise bildene en gang til Åja, det er noe som faktisk heter Sjokoringer altså. Jeg har titta på dissa oreosene på butikken, men har aldri kjøpt. Er de like gode som kaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Så bra forklart. Sjokoringer liker jeg mmmmmmmmmm Dots eller oreos må jeg smake, men ser ikke like godt ut nei. Du må smake Oreos, de er herlige å dyppe i melk å så spise Det er Dots og Oreos som er klinlik, men Oreos er klart best. Må bare vise bildene en gang til Åja, det er noe som faktisk heter Sjokoringer altså. Jeg har titta på dissa oreosene på butikken, men har aldri kjøpt. Er de like gode som kaka? Sjokoringer har eksistert i lang, lang tid Kjøp oreos og en pakke melk Oreoskake er jo litt anderledes da siden det er mye annet greier sammen med kjeksen, men i utgangspunktet smaker det jo det samme Endret 6. februar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. februar 2010 #537 Del Skrevet 6. februar 2010 Sjokoringer er snadder Oreos har jeg aldri smakt, men jeg liker oreo kake da Egon sin er god, peppes sin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, spiste opp halve boksen i går jeg. resten av sjokoringene tok sambo. Merket at, siden jeg ikke har spist frokost, så ble jeg veldig sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #539 Del Skrevet 7. februar 2010 Vil noen ha noen klementiner? Eller en kiwi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #540 Del Skrevet 7. februar 2010 Ikke akkurat nå, jeg skal snart, men husker ikke når jeg hadde masken på. Men kjenner den har stivnet litt. Litt morsomt når den stivner litt, små gleder for små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå