Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 år er lenge! Men likevel har vel tida gått fort, ikke sant?

Vi har vært sammen i 10 år og 2 og en halv måned. :fnise: Det føles ikke så lenge i det hele tatt.

Håper du har en kjempefin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år er lenge! Men likevel har vel tida gått fort, ikke sant?

Vi har vært sammen i 10 år og 2 og en halv måned. :fnise: Det føles ikke så lenge i det hele tatt.

Håper du har en kjempefin helg! :hug:

Tida har gått så fort at det nesten er grotesk :fnise:

Helgen har vært deilig, men var på kanten til litt kjedelig i går helt til vi fant ut at vi skulle se hele Lilyhammerserien, og vi diiiigger den :hoho:

Egentlig skulle mannen ut, jeg dro å kjøpte en sekser til han for at han skulle se ferdig fotballkampen, men når alt kom til alt så tror jeg egentlig at han var sliten eller no, for han dro ikke ut. Jeg liker godt å være aleine så var egentlig litt forberedt på at han skulle dra ut.. Jeg er kanskje den eneste jenta i verden som furter om mannen ikke drar ut :lol: men det gikk fort over altså :opplyser:

Nå ha jeg laget meg en kopp sitronte :hjerte: Ha en fortsatt herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Nå slapper jeg av på sofaen etter et par hektiske dager :)

:fnise: Jeg har kjøpt fotballsko!! Brukte de på mandag, og de var digg! Gleder meg allerede til neste mandag ;)

Ellers var jeg hos frisøren i dag. Og nå er jeg meg selv igjen :ler: I tillegg har jeg kikket på litt YT videoer for inspirasjon ;) så nå har jeg satt opp håret!

Hva gjorde folk før YT?!

Nå skal jeg fortsette å slappe av, kjenner på meg at det ikke blir lenge til jeg køyer.

Mr. Piff skal på jobbreise i morgen og blir borte til torsdag og tror dere ikke Canaø Digital har streiket igjen?! Nå har vi heldigvis NRK. Sist gang når han var vekke ei uke, så hadde jeg ikke tv da heller. Er noe mr. Piff gjør før han drar, det er jeg sikker på :kjefte:

Nå er det natta på meg!! (snart)

Kooooos og klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kanskje han tar ut kortet. :lol:

Neida. :klem: Håper TV'n blir i orden igjen. Hvis ikke får du leie en film eller to. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har funnet en kanal å se på Fox Crime. Merkelige greier.

Og tro meg, det var Liverpoolkamp i går og mr. Piff hadde nok heller sett den på tv om han kunne, i stedet for å streame den på nett ;)

Nå tenkte jeg å epilere legger, ta ansiktsmaske og ha skikkelig jente alene kveld, men tiltaket er bare blæh. Så det får bare bli hårete legger og kanskje en dusj om jeg gidder før jeg legger meg. Hadde lyst å trene og, men aner ikke hvor jeg skal hente energien fra. Så det....

Spiser heller sjokolade :daane: og jeg liker ikke det en gang. Noen; kom å redd meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...