Gå til innhold

Les korrektur før du poster...

Sequax

Anbefalte innlegg

Men hun slutta jo med det, er det noe vits i å krangle om det nå?

Nei, det er ikke vits i å krangle om det nå. Jeg har lært av kg at hvis man noen gang har ment en ting så må man for Guds skyld ikke ombestemme seg, for da er man dobbeltmoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fargekladden

Synes de evinnelige språk-/rettskrivningspostene stjeler mer fokus fra trådenes tema, enn slurve- og ordkløyvningsfeil.

Med å tillate språknazienes terrorisering av meningsutvekslingen, knebles dyslektikere og nynordmenn, pga den stadige hakkingen for noe som er helt irrelevant for emnet som diskuteres.

Et off-topic innlegg om isfiske i en bryllupstråd ville blitt moderert bort. Hvorfor tillates da off-topic-poster som kun hakker på debattanten?

Og finnes der et godt norsk uttrykk for off-topic? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle
Nei, det er ikke vits i å krangle om det nå. Jeg har lært av kg at hvis man noen gang har ment en ting så må man for Guds skyld ikke ombestemme seg, for da er man dobbeltmoralsk.

Nei, det har jeg merka jeg også :fnise: Da er jeg den største hyklern her på KG iallefall, for jeg kan skifte mening på sekundet om noen har et godt grunnlag for sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville absulutt vært en fordel om vi gjester også kunne redigere innleggene; jeg har ofte irritert meg over feil som ser ut til å dukke opp på magisk vis ETTER at jeg har postet et innlegg. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...