Gå til innhold

Les korrektur før du poster...

Sequax

Anbefalte innlegg

En liten oppfordring til brukerne her inne: vær så snille og les igjennom det dere skriver før dere poster! Alle skrivefeilene som postes gjør meg rett og slett litt smågal... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten oppfordring til brukerne her inne: vær så snille og les igjennom det dere skriver før dere poster! Alle skrivefeilene som postes gjør meg rett og slett litt smågal... :sur:

Enig i dette. Det er slitsomt å lese innlegg med mange skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette. Det er slitsomt å lese innlegg med mange skrivefeil.

Og dette kommer fra katta som insisterte på å skrive engelsk på tross av at svært mange fant det irriterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette kommer fra katta som insisterte på å skrive engelsk på tross av at svært mange fant det irriterende?

Ja. Har du et problem med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har du et problem med det?

Dobbeltmoralistisk kaller man sånt. Folk skriver tross alt ikke feil for å irritere andre, men selv lot du det fortsette til moddene laget en regel spesielt for deg før du sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dobbeltmoralistisk kaller man sånt. Folk skriver tross alt ikke feil for å irritere andre, men selv lot du det fortsette til moddene laget en regel spesielt for deg før du sluttet.

Det må ha plaget deg voldsomt siden du er så sint fremdeles.

Det blir rett og slett for dumt.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyldig!

Jeg slurver av og til noe helt voldsomt når jeg skriver og er engasjert - og jeg vet det er irriterende - jeg syns jo det sjøl også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyldig!

Jeg slurver av og til noe helt voldsomt når jeg skriver og er engasjert - og jeg vet det er irriterende - jeg syns jo det sjøl også :ler:

:gjeiper:

Det er spesielt irriterende når det er i tittelen...en "æ" i steden for "ø", for eksempel...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyldig!

Hehe, jeg gjør akkurat det samme. I tillegg så har jeg slått av stavekontrollen i Opera, pga det kom røde streker under alle ordene, for det om det er på norsk, så nå er det bare enda verre :fnise:

(dessuten så er det i følge en undersøkelse fra cambridge ;) slik, at man forstår det som er skrevet uten at det behøver å være stavet rett)

Å du gjest som absolutt må plage Kitten, slutt med det. La oss heller alle være venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha plaget deg voldsomt siden du er så sint fremdeles.

Det blir rett og slett for dumt.

Vel, jeg er ikke overbegeistret for hykleri.

Når det gjelder skrivefeil er dette helt klart noe som oppstår hos de fleste fra tid til annen. Jeg kan ikke si det irriterer meg nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gjør akkurat det samme. I tillegg så har jeg slått av stavekontrollen i Opera, pga det kom røde streker under alle ordene, for det om det er på norsk, så nå er det bare enda verre :fnise:

(dessuten så er det i følge en undersøkelse fra cambridge ;) slik, at man forstår det som er skrevet uten at det behøver å være stavet rett)

Å du gjest som absolutt må plage Kitten, slutt med det. La oss heller alle være venner ;)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke overbegeistret for hykleri.

Når det gjelder skrivefeil er dette helt klart noe som oppstår hos de fleste fra tid til annen. Jeg kan ikke si det irriterer meg nevneverdig.

Jeg er ikke akkurat overbegeistret for deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke akkurat overbegeistret for deg heller.

:fnise:

Kitten da, jeg sa jo at vi alle skulle være venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kitten da, jeg sa jo at vi alle skulle være venner ;)

Jeg er ikke venn med drittsekker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke venn med drittsekker. ;)

Det er ikke nødvendig å begynne på den måten. Jeg har aldri kalt deg noe stygt, jeg bare påpekte misforholdet i hva du sier og hva du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:gjeiper:

Det er spesielt irriterende når det er i tittelen...en "æ" i steden for "ø", for eksempel...;)

Å ja! For hver gang man ser på tråden så henger man seg opp i feilen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad jeg irriterer meg over skrivefeil her på forumet, så er det mine egne feil jeg irriterer meg over... Ikke får jeg rettet opp i dem heller, ettersom jeg er gjest :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! For hver gang man ser på tråden så henger man seg opp i feilen :roll:

Ja, aaaaaaargh! Som f.eks " hvor lenge bær jeg vente før jeg har sex " .... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...