Sequax Skrevet 6. september 2010 #2401 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ja, jeg sier meg enig med Dem, Æresmedlem nr. 1. Gaby: du er herved Æresmedlem nr. 2! PS! Til Eders information vil det blive utnevnet kun fem æresmedlemmer. To av positionerne er herved fyldt! Endret 6. september 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2402 Del Skrevet 6. september 2010 Bra, sjef! Eksklusivt, dette! Du får holde den eldre språkstilen i live, du som er av.. eh.. den eldre garde.. så kan jeg stå for det moderne... ASSA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2403 Del Skrevet 6. september 2010 Den eldre...DEN ELDRE GARDE?!??!?!?!!! La meg bare få informere Dem om at jeg fortsatt er i tyveårene, min unge dame! Jeg følte det bare nødvendigt og passende å skrive slik i disse tomme, rungende haller....En blir nesten litt...poetisk her inde!! Pingtings fravær er imidlertid meget bekymringsverdig....tør jeg ytre at hun har givet oss en kald skulder ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2404 Del Skrevet 6. september 2010 Beklager. Jeg bare føler meg så ung blant slike kloke mennesker som deg. Tja, hun forsøkte seg jo på forrige side. Kanskje dagboken tok til fornuft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2405 Del Skrevet 6. september 2010 Alt i orden, Æresmedlem nummer 1! Selv det klokeste hode kan tråkke i salaten..... .................. .................. *Ser for meg et hode som tråkker i salat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2406 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Bra sagt, sjef! Har hoder ben? Endret 6. september 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2407 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg lurer på...om det er det hakekløfter er ment som ? Altså originalt ? Som et slags forstadium til hodeføtter ? Ja. Er jo nødt til å være det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2010 #2408 Del Skrevet 6. september 2010 Åhh, nå føler jeg meg riktig så beæret!! Æresmedlem nr 2 er jo ikke så alt for langt unna nr 1. Og dessuten kan jeg jo bidra med meget mer livserfaring enn æresmedlem nr 1. Hmm, hodeføtter. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2409 Del Skrevet 6. september 2010 Gaby, du innser at å fornærme noen høyere opp i hierakiet enn deg bare kan resultere i en ting? Men hva med de som ikke har kløft i haka, da? Er liksom de hodene underutviklet eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2010 #2410 Del Skrevet 6. september 2010 Pfff... Alle vet jo at versjon 2.0 alltid er bedre enn versjon 1.0 De som ikke har kløft i haka har evolusjonert seg, og er klare for HOVERING!!!! (ja altså.. som i å suse bortover 10 cm over bakken..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2411 Del Skrevet 6. september 2010 My hoovercraft is full of eels! Men 1.plass er MYE bedre enn 2.plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2010 #2412 Del Skrevet 6. september 2010 Ikke hvis det er en kåring i STUPIDITY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2413 Del Skrevet 6. september 2010 Men det er det ikke. Det er kulhet! Og nå stemmer jeg snart for at du ryker RETT UT av klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2414 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) 2.0? Eldre garde? Hoder!? Nå går det ikke an å bli mer usaklige! PS: tullpratet deres gjør meg glad! :happy: Endret 6. september 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2010 #2415 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) :pls: Til den allmektige Wind: Endret 6. september 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2416 Del Skrevet 6. september 2010 Åhh, nå føler jeg meg riktig så beæret!! Æresmedlem nr 2 er jo ikke så alt for langt unna nr 1. Og dessuten kan jeg jo bidra med meget mer livserfaring enn æresmedlem nr 1. Hmm, hodeføtter. :klø: Gaby, du innser at å fornærme noen høyere opp i hierakiet enn deg bare kan resultere i en ting? Men hva med de som ikke har kløft i haka, da? Er liksom de hodene underutviklet eller noe? Eventuelle disputter mellom æresmedlemmene skal bringes direkte opp med The President of the Club ( altså undertegnede ). ( ) Hodene uten kløft kan vel egentlig sammenlignes med føtter uten fotblad....eller noe i den duren....ERGO er det kun klyftede haker som kan tråkke i salaten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2417 Del Skrevet 6. september 2010 HOVERING HEADS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2418 Del Skrevet 6. september 2010 2.0? Eldre garde? Hoder!? Nå går det ikke an å bli mer usaklige! PS: tullpratet deres gjør meg glad! :happy: Hvis du trodde denne dagboka hadde spora vekk fra treningsprat.....så har den iallefall gjort det nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. september 2010 #2419 Del Skrevet 6. september 2010 Eventuelle disputter mellom æresmedlemmene skal bringes direkte opp med The President of the Club ( altså undertegnede ). ( ) Hodene uten kløft kan vel egentlig sammenlignes med føtter uten fotblad....eller noe i den duren....ERGO er det kun klyftede haker som kan tråkke i salaten!! DET var en lettelse! *puste lettet ut* *ignorere Svikeren (med stor S, legg merke til det!)* O, store president. Burde du ikke lage noen regler for denne fantastiske æreslegionen? Æresmedlem nr.2: Jeg skal muligens tilgi deg. Om sjefen finner det forsvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. september 2010 #2420 Del Skrevet 6. september 2010 Etter oppfordring fra Æresmedlem nr. 1 kommer følgende regler: 1. I skal hedre Eders president og ta alle dennes utsagn for sannhet og kloke ord. 2. I skal ei tråkke i salaten 3. I skal aldri være seriøse 4. I skal holde denne dagbok og dens haller levende og hindre muggsoppen i å sette seg på dens vegger 5. I skal tullprate og alltid prioritere dette Ta nå Eders høgre hånd i potetgullskålen og sverg at I vil opprettholde disse fem regler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå