Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

:sukk:

nei, det har blitt litt så som så med treninga i sommer... Egentlig har jeg ikke så dårlig samvittighet for det siden jeg er i fysisk aktivitet hele dagen; beveger meg masse, løfter tungt og alt det der. Men jeg merker jeg godt kunne ha tatt noen småøvelser på kvelden. Problemet er bare at jeg blir så himla sliten i løpet av dagen og har så og si null overskudd til slikt. OG jeg har helt noia for å belaste på meg en eller annen skade som kan ødelegge for jobbinga (har allerede vært hos legen for knebetennelse i sommer). Blæææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ? Når du er i fysisk aktivitet hele dagen er det trening hele dagen!! Du får det gratis!

( samme som meg på sommeren ) :jepp: Jeg trener heller ikke noe utenom det jeg gjør på jobben om sommeren, og ikke trenger jeg det heller. Verre på vinteren....da er det tredemølle. Men nå er jeg preggers, så da kan jeg sitte på ræva og eta i steden for!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! :ler:

Jeg skal forresten flytte neste helg! Da kommer han Cocktimus Prime, sammen med resten av flyttelasset! Også blir jeg samboer helt på ånkli! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! :ler:

Jeg skal forresten flytte neste helg! Da kommer han Cocktimus Prime, sammen med resten av flyttelasset! Også blir jeg samboer helt på ånkli! :rødme:

OOOI! Gratulerer!!! :nigo:

Kommer dere til å bo i byen, eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk! :nigo:

Jada, jeg flytter inn hos ham. Han bor i sentrumsområdet - deilig for nå, men vi vil nok ut i litt mer rolige omgivelser etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir skikkelig gæmlis ( som meg ) og skal begynne å avle fram småpinger passer det kanskje å flytte litt ut kanskje, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin og produktiv dag i dag! Til tross for at jeg kom meg i seng alt for sent i går, klarte jeg å krøke meg opp kl 7. Har vært og ryddet, pakket og gjort klar for utflytting fra hybelen. Litt av en jobb, nå husker jeg hvorfor jeg egentlig er ganske skeptisk til flytting :fnise:

Nå er jeg hjemme - har vel egentlig tid til å stressmale et strøk et eller annet sted på det soverommet, men orker ikke. J skal være i byen om litt over en halvtime, så skal vi etterhvert ut å spise sushi, og så er det pilsing med disse skeptiske menneskene. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full! :happy:

:fnise: Og veldig flink som klarer å begrense ''drunk-dialing'' til kun det. :hoho:

Da vil jeg gi deg en skikkelig lørdags- :kaffekopp: for hangoveren.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Og veldig flink som klarer å begrense ''drunk-dialing'' til kun det. :hoho:

Da vil jeg gi deg en skikkelig lørdags- :kaffekopp: for hangoveren.

:ler:

Fylleangsten min husket dog ikke at jeg kun hadde skrevet ett ord, så da jeg måtte på do kl 5 til morran i dag måtte jeg samtidig innom nettet for å sjekke hva jeg hadde skrevet. :fnise:

Hihi, takk for cyber-kaffe! J står på kjøkkenet og mekker egg, bacon og toast, trenger den nå merker jeg.

Jeg liker mye bedre fulle-ping som skriver masse-masse! :fnise:

Men det gjør ikke jeg! :kjefte:

:ler:

Vi hadde en veldig hyggelig kveld i går. Spiste sushi på Mitsu først - veldig god sushi, men ikke så god at jeg gidder å dra dit bare for å spise (ligger litt langt unna der vi bor). (hihihihi, jeg sa der VI bor, hihihihi) Også var det øl og tullprat etterpå. Vi var knalltrøtte begge to, så vi tok kvelden sånn i 23-tiden (!), da var vi ganske godfulle begge to. Måtte til og med ha en bab på veien hjem - det har jeg ikke spist på mange år! (vi kjøpte lammebab da, sånn med ordentlig kjøtt). Note to self: spise sunt resten av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en kjempekoselig kveld! Nattmat og kebab er en del av "pakken" når man går ut, så det gjelder ikke som utskeielse har jeg hørt. Dessuten er kjøtt proteiner og proteiner er høyst nødvendig for kroppen, så egentlig kan du spise usunt resten av uka siden du var så sunn i helga! :nikker:

Jeg drakk verdens beste kaffe mocca i dag. Den var laget på kaffebar og hadde masse mørke sjokoladebiter i bunnen og kjempegodt skum på toppen. Tror aldri jeg har smakt så god mocca før! Sikle, sikle! Satser på at etterforbrenninga fra treninga i morgest enda funker, så slipper jeg å få dårlig samvittighet ;)(Nå er det riktignok ytterst sjelden jeg får dårlig samvittighet for noe jeg har spist eller drukket, såeeh akkurat det er vel strengt tatt egentlig ikke noe problem ;))

Ja til sjokolade på hverdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en kjempekoselig kveld! Nattmat og kebab er en del av "pakken" når man går ut, så det gjelder ikke som utskeielse har jeg hørt. Dessuten er kjøtt proteiner og proteiner er høyst nødvendig for kroppen, så egentlig kan du spise usunt resten av uka siden du var så sunn i helga! :nikker:

Jeg drakk verdens beste kaffe mocca i dag. Den var laget på kaffebar og hadde masse mørke sjokoladebiter i bunnen og kjempegodt skum på toppen. Tror aldri jeg har smakt så god mocca før! Sikle, sikle! Satser på at etterforbrenninga fra treninga i morgest enda funker, så slipper jeg å få dårlig samvittighet ;)(Nå er det riktignok ytterst sjelden jeg får dårlig samvittighet for noe jeg har spist eller drukket, såeeh akkurat det er vel strengt tatt egentlig ikke noe problem ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, proteiner er viktig! jeg må jo ta igjen for det tapte etter alle disse veggis-middagene! :ler:

Åh, den hørtes fantastisk ut! Såvidt jeg husker bor du ikke i nærheten av Oslo, så det er vel poengløst å be deg om å tipse meg om hvor det var :snurt:

ja til sjokolade, men æh, æh, jeg liker jo faktisk stangselleri jeg da! Kan ikke forby det BARE fordi det er sunt, vel? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo! :gjeiper: Stangselleri er vel en av de få grønnsakene jeg ikke liker (selleri og dill, det holder jeg meg langt unna), så den kan gjerne forbys til fordel for sjoko for min del ;)

Hehe, nei bor et stykke unna Oslo, men hvis du noen ganger tar toget i 10-12 timer så kan jeg tipse deg om stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg er visst litt KG-lei for tiden. Følger med i bøkene deres, men er ikke alltid så flink til å skrive i dem. Tar seg nok opp snart ;)

I dag flytter jeg! :strix: Stod opp for en time siden (ugudelig tidlig, hmpf!) og J turer straks avgårde for å hente varebilen vi har leid. Har fått to venner til å hjelpe oss med flyttingen, så det går nok veldig enkelt og greit. Cocktimus Prime blir egentlig hovedproblemet - han er jo så tung! På den andre siden har han sikkert ikke noe i mot å bli klådd på av to mannfolk :fnise:

Ha en fin-fin lørdag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! Gratulerer (og du også, J-man, jeg vet du følger med). Det var det jo verdt å stå opp tidlig for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...