Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Åh, det er så gøy å se gamle serier om igjen. :happy: Jeg så hele serien med Buffy for ikke så veldig lenge siden faktisk. Nå er det The L Word som ruller og går. :nigo:

Gøy med oppussing da. Det blir nok helt sikkert kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser jo faktisk Buffy for første gang jeg da! Jeg har selvfølgelig sett en og annen episode på TV før, men aldri noe mye. Ikke nok til å se den store sammenhengen og huske hvem som er hvem og slikt. Åja, også satt the J-man på en episode av Invader Zim i går! Hihihi, kjempemorsomt!

Oppusning er veldig gøy! :jepp: På to av veggene måtte vi la det gamle tapetet stå igjen (det som var bak det stygge jeg la ut bilde av), så nå holder jeg på å pusse ned ujevnheter og sparkle. Da jeg skulle vaske taket før i dag oppdaget vi at det var sprekker i en "boble" som har vært der før, så vi måtte ta av ytterste lag med maling og litt mur som hang fast. Så nå har vi et halvmeters stort "hull" som vi må prøve å sparkle sånn at det ikke ser helt idiotisk ut. Blæææææ. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo faktisk Buffy for første gang jeg da! Jeg har selvfølgelig sett en og annen episode på TV før, men aldri noe mye. Ikke nok til å se den store sammenhengen og huske hvem som er hvem og slikt. Åja, også satt the J-man på en episode av Invader Zim i går! Hihihi, kjempemorsomt!

Med en viss fare for å miste kredibilitet... shit au, jeg er tross alt semi-anonym her: Buffy er en dritrå serie! Sånn, der sa jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en viss fare for å miste kredibilitet... shit au, jeg er tross alt semi-anonym her: Buffy er en dritrå serie! Sånn, der sa jeg det!

Ahahaha, nå måtte jeg le litt! :ler:

Jeg trodde at jeg ikke likte Buffy. Men nå som jeg har sett endel på det innser jeg at det er ganske kult. OK, skuespill og endel av plottene er ikke heeelt på plass i de første to sesongene, men det blir visst bedre etterhvert. Også har jeg jo i utgangspunktet veldig sansen for Joss Whedon! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: God morgen!

Sent til sengs, tidlig opp. Nå har jeg bøtta i meg nok kaffe til å gi en elefant nervøst sammenbrudd, og skal prøve å pusse opp litt. Også en liten handletur på Oslo City - helst så tidlig som mulig for ikke pokker'n om jeg orker å være på det stedet på en ettermiddag midt på sommeren! *grøss* Også skal jeg ut å spise i kveld for å feire bursdagen til ei venninne. Det blir bra! Også burde jeg ha blogget litt, nå har jeg tre halvskrevne bloggartikler liggende. Og masteroppgaven burde blitt tuklet litt med. Eh, noen som synes at deres døgn har FOR mange timer og vil låne bort litt til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt en bra helg:) Blir morsomt å følge med på hvordan detgår med oppussingen:)

Ang. det andre- stress ned, stress ned. Døgnet har bare 24 timer, så pass på å gjøre det viktigste først, så får det andre vente. Jeg stemmer for denne prioriteringen:

Shopping

Restaurant

Blogging

Masteroppgavetukling

Begrunnelsen er jo såklart at studietiden er den beste tiden i livet, så det haster ikke å bli ferdig! ;)(Dessuten er shopping og mat mye morsommere enn oppgaveskriving!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du har hatt en bra helg:) Blir morsomt å følge med på hvordan detgår med oppussingen:)

Ang. det andre- stress ned, stress ned. Døgnet har bare 24 timer, så pass på å gjøre det viktigste først, så får det andre vente. Jeg stemmer for denne prioriteringen:

Shopping

Restaurant

Blogging

Masteroppgavetukling

Begrunnelsen er jo såklart at studietiden er den beste tiden i livet, så det haster ikke å bli ferdig! ;)(Dessuten er shopping og mat mye morsommere enn oppgaveskriving!)

:hoho:

Du har så rett!

Shoppinga er ikke så spennende da; sparkel og sportsBH :ler:

Jeg liker studietid-tenken din. Men Lånekassa er ikke helt enig med deg, da. Dvs. de sier ikke at det haster med å bli ferdig, men de sier ihvertfall at nå har jeg brukt lang nok tid og får ikke mer penger fra dem :snurt:

Ja, du kan gjerne få en del timer av meg.

Oiii, takk! :nigo: Kan du, eh, sende dem som vedlegg på mail kanskje? Eller, hm, ... æh. Åssen gjør man sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: God morgen!

Sent til sengs, tidlig opp. Nå har jeg bøtta i meg nok kaffe til å gi en elefant nervøst sammenbrudd, og skal prøve å pusse opp litt. Også en liten handletur på Oslo City - helst så tidlig som mulig for ikke pokker'n om jeg orker å være på det stedet på en ettermiddag midt på sommeren! *grøss* Også skal jeg ut å spise i kveld for å feire bursdagen til ei venninne. Det blir bra! Også burde jeg ha blogget litt, nå har jeg tre halvskrevne bloggartikler liggende. Og masteroppgaven burde blitt tuklet litt med. Eh, noen som synes at deres døgn har FOR mange timer og vil låne bort litt til meg?

Den opplagte løsningen for å mer tid er selvfølgelig via gravitasjonell tidsdilatasjon. Det eneste du trenger for å få til dette er et supermassivt, singulært masseskall som omslutter deg. Masseskallet bør fortrinnsvis være av mørk materie, slik at du ikke påvirker oss via andre effekter enn gravitasjonelle. Med tilstrekkelig stor nok massetetthet i skallet vil du få tiden utenfor skallet til å gå saktere enn inni. Akkurat det du er ute etter, med andre ord :) Sånn! Der er problemet ditt løst. Bare hyggelig å være til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humre humre, jo takk skal du ha! :fnise:

Tror ikke det blir i dag da, jeg var nemlig på Clas Ohlson i stad, og der så jeg ikke noe mørk materie. Tror nok de er utsolgt, jeg kan jo prøve neste uke.

(de hadde jo sparkel da, men den må jeg bruke til å fikse taket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, takk! :nigo: Kan du, eh, sende dem som vedlegg på mail kanskje? Eller, hm, ... æh. Åssen gjør man sånt?

Jeg vet ikke helt hvordan man gjør det. Si i fra når du har funnet det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe mørk materie på Jula her en dag!

Timene må man da kunne printe med en pdf-printer? Direkte ut fra timelista? Eller?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan dessverre ikke få noen av meg... Men du kan få litt middag om du fortsatt har et øyeblikk med tid på onsdag. Og en pulsklokke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvordan man gjør det. Si i fra når du har funnet det ut.

Det skal jeg! Eller så har jeg jo en reserveløsning nå, må bare på Clas Ohlsson først. Eller kanskje de har det billigere på Biltema? :klø:

Så noe mørk materie på Jula her en dag!

Timene må man da kunne printe med en pdf-printer? Direkte ut fra timelista? Eller?

:fnise:

Timeliste :fnise:

Dere altså! :ler:

Hvaaa? Må jeg minne folk på at dette er en kjempeseriøs treningsdagbok? OK. dagens trim: pussing av sparkel, tur til Oslo City (tror jeg nådde maxpuls på toppen av rulletrappa da drittungen foran meg prøvde å snu), frenetisk roting etter noe å ha på seg, høyhælt gange til t-banen, øving av skåle-musklene i bursdagsmiddag, også gikk jeg hjem, det tok 30 min.

Du kan dessverre ikke få noen av meg... Men du kan få litt middag om du fortsatt har et øyeblikk med tid på onsdag. Og en pulsklokke!

Høres supert ut, det skal jeg nok ha tid til! Og pulsklokke har jo med tid å gjøre ihvertfall. Eh... ja.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra bursdagsmiddag! Veldig, veldig hyggelig kveld. :) Vi var på Four Seasons, for et supert sted! Ser ganske fancy ut, mens prisene ikke er like fancy. Og utrolig god mat. De har kinesisk, japansk, thailandsk og vitenamesisk mat. Og tenk - sushifanatikeren Pingting ble fristet til å velge noe annet enn sushi! Spiste and i hoisin-saus, nom nom nom! Og sjokoladefondant til dessert. *glrghhhhh*

Også var jeg flink og gikk hjem. Også... - oi, hva er dette? Næmmen? Whiskyskapet til J-man? Hallooooo små whiskyer! *tafser på* Mmmmm, Oban. Skål og god natt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trimmet i dag!!! Jeg!! JEG!! :hoppe:

Og sambo. Jeg tvang ham. :lur:

Det teller som trimming å gå en tur, ikke sant? Når det er en skikkelig skikkelig bratt og laaang bakke? Og så litt ulendt terreng etterpå der igjen? Sånn litt? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooo små whiskyer! *tafser på* Mmmmm, Oban. Skål og god natt! :lol:

:ler: Ser deg for meg, litt sånn Homer Simpsons når han ser smultringer (ellerhvaenndetmåtteværesomkanspisesellerdrikkes), bare siklingen som manglet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trimmet i dag!!! Jeg!! JEG!! :hoppe:

Og sambo. Jeg tvang ham. :lur:

Det teller som trimming å gå en tur, ikke sant? Når det er en skikkelig skikkelig bratt og laaang bakke? Og så litt ulendt terreng etterpå der igjen? Sånn litt? :jepp:

Klart det teller! :tommelsmil:

Men helt seriøst: all aktivitet er jo god aktivitet? Er sunt å bevege seg litt, man MÅ ikke kjøre übernazispinning med maxpuls i 3,5 timer for å ha god samvittighet altså!

:ler: Ser deg for meg, litt sånn Homer Simpsons når han ser smultringer (ellerhvaenndetmåtteværesomkanspisesellerdrikkes), bare siklingen som manglet;)

Neida, den var der den og! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...