Pingting Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2161 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Altså, jeg mente i ukedagene Du er ikke i oslo NÅ, men i neste uke, mandag-onsdag? I såfall gjerne kaffe, så lenge det er etter arbeidstid... Ja! Mandag ettermiddag kan jeg ikke siden jeg skal i bursdagen til ei venninne, men hva med tirsdag? Endret 22. juni 2010 av Pingting
-Carrie Skrevet 22. juni 2010 #2162 Skrevet 22. juni 2010 Kjedelige greier med maten. Kanskje like greit å bare slå deg sammen med hun nye
Såpeboble Skrevet 22. juni 2010 #2163 Skrevet 22. juni 2010 - Eller bare lage din egen mat? Du har jo fantastiske lunsjer, er sikker på at middagene dine er like bra Kanskje du klarer å inspirere gourmetjentene til å spise litt mer grønt også!
Pingting Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2164 Skrevet 22. juni 2010 Kjedelige greier med maten. Kanskje like greit å bare slå deg sammen med hun nye Tror det, gidder ikke lage noe drama med dette. Og det er jo ikke sånn at de automatisk SKAL lage mat som jeg synes er billig nok heller, men når man er mange sammen om dette synes jeg i det minste man kan bli enige om slikt først - ikke bare gå ut og kjøpe skitdyr mat og forvente at det er greit. - Eller bare lage din egen mat? Du har jo fantastiske lunsjer, er sikker på at middagene dine er like bra Kanskje du klarer å inspirere gourmetjentene til å spise litt mer grønt også! Har tenkt tanken, men da blir det plutselig tre forskjellige middager som skal lages, og det er bare komfyrplass og kjeler nok til én om gangen egentlig. Blir for mye stress med oppvask og kanskje kjempesene middager og alt. Og da hadde jeg antagelig blitt dritlei og gått over til å spise nudler fire ganger i uka Inspirere til grønt? Næh, tviler. Sist vi foreslo å ha brokkoli ved siden av kjøttkakene (i tillegg til potet og surkål) så fikk vi bare et rart blikk.
Såpeboble Skrevet 22. juni 2010 #2165 Skrevet 22. juni 2010 Knis, jaja. Du finner nok ut av det Grov wraps med tunfisk, div. salatingredienser, salsa og mager kesam er forresten ypperlig hybelmat der du slipper både komfyplass og grytevasking :D
Pingting Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2166 Skrevet 22. juni 2010 Ja jøss. Og at maten skal være kjempesuperhypersunn bryr jeg meg ikke SÅ mye om når jeg er i felt, for jeg trenger faktisk ekstra energi siden jeg er aktiv hele dagen. Men det med salat eller grønnsaker har blitt en vane, såpass at jeg synes det er kjedelig uten det. (OK, bortsett fra pasta carbonara, det kan jeg fint spise alene. *får idé* Oj, J-en min? [jeg ser du er på] Jeg tror jeg vet hva vi skal ha til middag i helga...) Smart tips, takk! Egentlig rart vi kommer frem til noen middager sammen her i huset i det hele tatt. Ei tåler ikke egg, en liker ikke krydret mat. To vil ha dyr mat, to vil ha billig og en bryr seg ikke. En liker ikke fisk, men blir tvunget til å spise det av kjæresten sin - som har bedt oss om å tvinge ham og. To vil gjerne ha masse grønnsaker, resten ser ikke poenget. En vil helst lage alt fra glass og pose, jeg er litt skeptisk til noe glass/pose-mat, resten er skeptiske til alt slikt.
J-Man Skrevet 22. juni 2010 #2167 Skrevet 22. juni 2010 (OK, bortsett fra pasta carbonara, det kan jeg fint spise alene. *får idé* Oj, J-en min? [jeg ser du er på] Jeg tror jeg vet hva vi skal ha til middag i helga...) Hva, må vi? Sånn slurpeslafsealtforgodmat nå igjen? Jeg rekker jo ikke tenke på hva jeg selv har lyst på før Pingting har planlagt neste ukes meny. Ser dere hva jeg må slite med, folkens?
Pingting Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2168 Skrevet 22. juni 2010 Jeg kan slutte å lage mat til deg, jeg
Store My Skrevet 22. juni 2010 #2169 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg kan slutte å lage mat til deg, jeg Ja, du kan sende hans porsjon i posten til meg. Endret 22. juni 2010 av Store My
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #2170 Skrevet 23. juni 2010 Hva, må vi? Sånn slurpeslafsealtforgodmat nå igjen? Jeg rekker jo ikke tenke på hva jeg selv har lyst på før Pingting har planlagt neste ukes meny. Ser dere hva jeg må slite med, folkens? Oi! Er det selveste Ping-mannen ?!! Velkommen til KG ( Kræisi Gøls )
Pingting Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #2171 Skrevet 23. juni 2010 (endret) Heiallesammenhardetlittraveltidagsåjegrekkerikkeskriveinoendagbøkerforviskalhasommerfest ogjegmådusjesminkemeghandeleogbakeogpyntemuffinsførstpuh. Endret 23. juni 2010 av Pingting
Sequax Skrevet 24. juni 2010 #2172 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Heiallesammenhardetlittraveltidagsåjegrekkerikkeskriveinoendagbøkerforviskalhasommerfest ogjegmådusjesminkemeghandeleogbakeogpyntemuffinsførstpuh. Håperduharenknakandesgodsommerfest!Jegskalbortihelgamenvisnakkessikkertsnartfordet. Fysåvanskeligdetvaråskriveutenmellomrom??!! Endret 24. juni 2010 av Sequax
Pingting Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #2173 Skrevet 24. juni 2010 Haha! jeg vet Det var en særdeles hyggelig fest, full av øl og grillmat, og mere til. I dag derimot, har jeg hatt en direkte uhyggelig opplevelse! Varmtvannstanken i huset vi leier har tydeligvis vandret heden, så her er det bare iskaldt vann. Og det er IKKE et alternativ å ikke dusje etter jobb når man står til knes i leire og svette hver dag. Heldigvis måtte jeg ikke vaske håret, men uansett: BRRRRR! I morgen er det siste arbeidsdag før ferien. Hurra!
Sequax Skrevet 24. juni 2010 #2174 Skrevet 24. juni 2010 Haha! jeg vet Det var en særdeles hyggelig fest, full av øl og grillmat, og mere til. I dag derimot, har jeg hatt en direkte uhyggelig opplevelse! Varmtvannstanken i huset vi leier har tydeligvis vandret heden, så her er det bare iskaldt vann. Og det er IKKE et alternativ å ikke dusje etter jobb når man står til knes i leire og svette hver dag. Heldigvis måtte jeg ikke vaske håret, men uansett: BRRRRR! I morgen er det siste arbeidsdag før ferien. Hurra! Hørtes ut som en noget kald fornøyelse, ja... Hurra for ferie!!
tineline Skrevet 24. juni 2010 #2175 Skrevet 24. juni 2010 Argh - det er så utrolig kjipern når folk ikke tar hensyn til fellesskapet. Det er jo vanlig å diskutere hva man skal lage til middag? Kan du si at du syns det blir litt dyrt? Jeg var sammen med en annen feinschmecker nylig, og hun tredje var fornøyd med dét, men vi sjekket da med hverandre først. Og du - hva med havregrøt med frukt til frokost for å sikre inntaket? jeg holder meg mett dødslenge hvis jeg bare får et egg til, eventuelt litt cottage cheese oppi (ja, jeg er blitt venn med den nå. Men jeg kjøper ikke at cottage cheese med fun light er godt). Da er jeg mett helt til lunsj faktisk, og det er ikke så ofte!
Pingting Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #2177 Skrevet 24. juni 2010 Hørtes ut som en noget kald fornøyelse, ja... Hurra for ferie!! jah, huttemegtu. Nå var huseier og så på det, så den funker igjen, heldigvis Argh - det er så utrolig kjipern når folk ikke tar hensyn til fellesskapet. Det er jo vanlig å diskutere hva man skal lage til middag? Kan du si at du syns det blir litt dyrt? Jeg var sammen med en annen feinschmecker nylig, og hun tredje var fornøyd med dét, men vi sjekket da med hverandre først. Og du - hva med havregrøt med frukt til frokost for å sikre inntaket? jeg holder meg mett dødslenge hvis jeg bare får et egg til, eventuelt litt cottage cheese oppi (ja, jeg er blitt venn med den nå. Men jeg kjøper ikke at cottage cheese med fun light er godt). Da er jeg mett helt til lunsj faktisk, og det er ikke så ofte! Det er det som var teit, vi HADDE diskutert det. De sa de skulle lage pasta med sopp og bacon. Det hørtes jo ikke så ille ut, så det var ingen som reagerte. Men så kommer de tilbake og har kjøpt masse kantarell og aromasopp, bacon også hadde de kjøpt en chorizo fordi det ville passe så bra. Bare den ene pølsa kostet 100,- Sukk. Så ja - vi har sagt fra litt forsiktig, men tror fortsatt jeg joiner hun veggisen etter ferie altså (skal lufte saken med henne ihvertfall - for alt det jeg vet kan det hende hun synes det er en dårlig ide, hehe). Så får vi heller se hva jeg gjør når hun har dratt. Har lyst til å kutte ned litt på kjøttforbruket (har ikke planer om å bli veggis selv, altså), og hun er ganske flink til å lage mat såvidt jeg husker. Kan sikkert lære masse nytt Men jeg får i meg masse frukt og grønt til både frokost og lunsj. Prøver å gjøre de måltidene hypersunne, da er det ihvertfall ikke så ille med litt kraftige middager. A propos det dro vi ut for å spise i kveld, det ble en cheeseburger, gitt! Med påfølgende brownie. Og det etter grillfesten i går med både øl og kake. *litt dårlig samvittighet*
Pingting Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #2178 Skrevet 24. juni 2010 (ja, jeg er blitt venn med den nå. Men jeg kjøper ikke at cottage cheese med fun light er godt). Gratulerer med en ny venn! Æh nei - jeg kjøper ikke det jeg heller. Jeg hater jo fun light av hele mitt hjerte da, det smaker BARE kunstig søtning. Blerk! Å fytti det hørtes kaldt ut! Det var det! Og enkelte deler av kroppen var værre å vaske enn andre, for å si det sånn!
-Carrie Skrevet 24. juni 2010 #2179 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Det var det! Og enkelte deler av kroppen var værre å vaske enn andre, for å si det sånn! Hahaha, det tror jeg på! Endret 24. juni 2010 av -Carrie
Pingting Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #2180 Skrevet 27. juni 2010 Oi, her har jeg ikke vært på en stund, nei! Kort fortalt: har en kjempefin helg hjemme! Det går stort sett i oppussing, spising og en og annen episode av Buffy (vi skal se hele serien, begynte nettopp på 3. sesong). I går var vi og handle maling, sparkel og alt slikt, og ble noget fattigere men har nå alt vi trenger (antageligvis). Har bestemt oss for å ha en lys, lys grå på tre av veggene, og litt mørkere grå på veggen med vinduet. Burde bli fint, og kan kombineres med hva som helst annet av farger. Ellers: sulten. Middag. Nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå