Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

ÆÆÆÆÆH!

Jeg har stått på masteren i England! jeg har en mastergrad! Jeg har en mastergrad!

*hysterisk fnising*

Jeg skjønte jo at jeg kom til å stå, men man har alltid en liten tvil. men nå er det ingen tvil. For jeg har stått. Jeg har en mastergrad!

Dæven.

GRATULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

FLINKE PINGISEN!!!! :kose:

Så nå er du helt ferdi ? Eller var det noe med en mastergrad til...?

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen! :)

Feiring? Tja, kanskje litt til helga? Også er det prosjektfest på onsdag neste uke, kan ta det som en delfeiring også ;) Og åneida, jeg er nok ikke ferdig enda, one down, one to go! *puh*

Jeg har bare fått vite at jeg har bestått nå, karakterene kommer senere. Får se hvor glad jeg blir da - jeg vet at det ikke blir superkarakterer. Først og fremst fordi jeg har valgt en oppgave som ikke vil kunne gi noen superhøy uttelling uansett hvordan den bedømmes, og i tillegg så er det endel ting jeg vet jeg kunne gjort bedre. Jeg har skrevet alt det i rapporten, men ...ja. Har vært veldig bevisst alt dette hele tiden, men jeg tror nok jeg kommer til å bli bittelitt skuffa likevel. Jaja, det ordner seg. jeg har noe som det fint går an å vise frem til potensielle arbeidsgivere her i Norge, det er viktigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan definitivt regne med å få jobb med den masteren der, uansett! Hurra for pingtegneting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. jobb så er jeg litt min egen verste fiende, merker jeg. Har ikke mye selvtillit på den tegninga, og jeg er ikke flink til å trene på det (mellom jobbing, masteroppgave, soving og spising er det liksom ikke så mye tid igjen, og det lille som er roter jeg vekk) Jeg burde egentlig begynt å lete etter oppdrag NÅ, men jeg skyver bare vekk den tanken. Er redd får å kløne det til, og da er det enklere å ikke forholde seg til det. Dummeping :slår:

(OK, ikke bare dum, men dum-når-det-gjelder-enkelte-ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil jo være supermenneske, jo :dry:

Positivt: lager koselig sommermiddag i dag. Stekt makrell, agurksalat, brokkoli og nypotet. Dessert: rabarbrasuppe med (norske) jordbær! Hurra!

I dag har vi fått hentet tapetfjerneren, så den har jeg tenkt å teste ut i morgen! Blir spennende! :jepp:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... Rabarbrasuppe og -grøt er noe av det beste jeg vet om. Og rabarbrapai. Alt med rabarbra! Bare så synd at T hater rabarbra! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok!!! Jeg legger inn forbud mot å snakke om rabarbrasuppe her inne. :sur:

:fnise:

:ler: ...er det ikke enklere å mekke egen suppe, da?

Ååååh... Rabarbrasuppe og -grøt er noe av det beste jeg vet om. Og rabarbrapai. Alt med rabarbra! Bare så synd at T hater rabarbra! :kjefte:

Neeeei, kjipe-T! Menneh... da blir det jo mer på deg? :rolleyes:

Du er jo Master Pingting :pls: Det går holde.

:fnise:

Hihihihihi, jeg har en mastergrad! *løper litt rundt i ring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg jo kjøpe rabarbra på butikken?! Og det er fy-fy i min verden. :nei: Rabarbra skal plukkes i hagen, nemlig!

Men i neste uke skal jeg hjem på langhelgferie, og da skal jeg stappe i meg rabarbra i alle varianter!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig enig med deg, men det er liksom ikke så lett når man bor i 12. etasje i Oslo. *sukk* Foreldrene mine har rabarbra i hagen, men mamma har blitt så gnien på den, atte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg jo kjøpe rabarbra på butikken?! Og det er fy-fy i min verden. :nei: Rabarbra skal plukkes i hagen, nemlig!

Men i neste uke skal jeg hjem på langhelgferie, og da skal jeg stappe i meg rabarbra i alle varianter!! :strix:

Egentlig enig med deg, men det er liksom ikke så lett når man bor i 12. etasje i Oslo. *sukk* Foreldrene mine har rabarbra i hagen, men mamma har blitt så gnien på den, atte! :fnise:

Jeg planta rabarbra i hagen i våres, og den kommer for fullt! Gleder meg til den blir stor nok til å spises! :sikle:

Har dere smakt rabarbra dyppa i sukker, da ? Også veldig yummy!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, rabarbra i sukker! Det minner meg veldig om barndommen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var standard hver eneste sommer! Hos farmor, hun har sykt mye rabarbra :) den røde også! Den gjør seg veldig i suppe/grøt/syltetøy.

Åhh som jeg gleder meg til å få min egen hage! Da skal det plantes rabarbra ja! :hoppe:

Og jordbær.. Og rips.. Og stikkelsbær.. Og gulrøtter.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoooo, har begynt å fjerne tapet på stygge-rommet! Går slett ikke verst, ikke så strevsomt som jeg hadde fryktet. HAHAHAHAHA, dø stygge-tapet, DØØØØØ! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Hvordan gikk det med tapeten? :fnise:

Her er jeg igjen. Endelig. :sjenert:

PS! Er det bare meg som ikke er noen fan av rabarbara? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Hvordan gikk det med tapeten? :fnise:

Her er jeg igjen. Endelig. :sjenert:

PS! Er det bare meg som ikke er noen fan av rabarbara? :klø:

Jepp! Kun du! I heeeele verden! Så det, så! Rabarbra er nemlig schempegodt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...