Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Bento24T.jpg

:)

Rart, jeg tenker alltid at jo grovere brød jo mørkere farge. Men dette var visstnok ekstra grovt havrebrød, men det er jo så lyst!? :klø:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at de farger noe brød mørkere, så det skal se grovere ut. I tillegg kan noen ganger fargen skyldes mørk sirup, og det er vel ikke akkurat noe sunnhetstegn. Tror det havrebrødet er bra jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at de farger noe brød mørkere, så det skal se grovere ut. I tillegg kan noen ganger fargen skyldes mørk sirup, og det er vel ikke akkurat noe sunnhetstegn. Tror det havrebrødet er bra jeg! :jepp:

Ja, det var jeg klar over. Matbransjen er ganske sleip, egentlig! men de aller fleste grove brød er jo mørke, er det virkelig sånn at alle farger det altså? Mulig det har noe med korntypen å gjør og, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rug er jo ihvertfall mørkt. Mens havre er lyst. Kanskje det er derfor havrebrødet ditt er lysere enn rugbrød? I kveld er jeg virkelig i siget med de gode svarene ingen har tenkt på før, altså! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, slutt å legg ut matbilder :fnise: *romleromle*

:fnise:

Egentlig burde jeg legge ut bilde av hvordan bentoen ser ut etter en natt i kjøleskap og reise til jobb i oppreist stilling. Det hender den er noe kaotisk da :ler:

Rug er jo ihvertfall mørkt. Mens havre er lyst. Kanskje det er derfor havrebrødet ditt er lysere enn rugbrød? I kveld er jeg virkelig i siget med de gode svarene ingen har tenkt på før, altså! :hoho:

Ja, det får'n si! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdagsbento! :happy:

Bento25T.jpg

Vi var på Kaupang i dag, og på vei hjem stoppet vi ved en gård som solgte asparges, så vi kjøpte en bunt. Dyrt og kvaliteten stod ikke helt til prisen, men den var veldig god. Og det er fint å kjøpe lokalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir gammel kjerring, hele 27 år (er ikke så ille når jeg faktisk er yngst både blant de jeg bor med og de jeg jobber med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bento, som vanlig.. :sikle: Skulle gjerne hatt aspargesen med spekeskinke ja! :spise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir gammel kjerring, hele 27 år (er ikke så ille når jeg faktisk er yngst både blant de jeg bor med og de jeg jobber med).

*kremt* *host* *gnrg*

Altså....... 27 klassifiserer ikke som gammel kjerring :kjefte:

(selvom jeg også sa det samme for tre mnd siden :fnise: )

Og NÅ er klokka over 12, så det betyyyyyyr:

:bursdag::blomst::gave: :blåse:

Gratulerer med dagen Pingting!!!!! KG-hverdagen er bedre når du er her!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra for Pingen!! :blåse: :gratulerer:

Gratulerer med dagen Ping, håper du får en knallfin dag med det du måtte ønske av øl og mat og gaver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratuleeeree...!!! "

Håper du får en fantastisk dag! :)

Blir det kake???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN!!!

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...