^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2010 #2001 Del Skrevet 28. mai 2010 Bare innom en snarvisitt. Æsj, kjenner godt til møkk, blåveiser og skitt over alt jeg også. Kan vel kalle det for anleggskroppen jeg da. Og så føler jeg meg selvsagt supersexy i signalgule klær, gassebukse, hjelmhår og harrysolbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #2002 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg tror nok det utsende er noe alle som har hatt noen dager i "utejobb" kjenner til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2010 #2003 Del Skrevet 28. mai 2010 Da jeg jobba på byggeplass ble jeg plystra etter til tross for verneutstyr og hjelm/hjelmsveis. Sier vel litt om hvor mannsdominert byggeplassen var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 28. mai 2010 #2004 Del Skrevet 28. mai 2010 Ha, jeg nivellerte i Oslo sentrum i går, og hadde signalgul refleksjakke på meg - allikevel fikk jeg kommentarer a la "Du er for pen til å stå her". (Ekle mannfolk!) Tror menn er veldig lite kresne på hvordan vi ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. mai 2010 #2005 Del Skrevet 28. mai 2010 Ha, jeg nivellerte i Oslo sentrum i går, og hadde signalgul refleksjakke på meg - allikevel fikk jeg kommentarer a la "Du er for pen til å stå her". (Ekle mannfolk!) Tror menn er veldig lite kresne på hvordan vi ser ut! Og likevel er det mange jenter/damer som står en time foran speilet hver morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2006 Del Skrevet 29. mai 2010 HOT!!!!!! zexy. Haha, jeg vet! Bra J også er arkeolog, han er akkurat like hot når han kommer fra jobb han og. (eh. egentlig er det noe som er litt kos med en svett og møkkete J-mann... ) Check! Prøv blåmerker... Check! Og ikke glem at treningsbehåen kan gi en sånn zexy kløft opp til haka - med støvstrimen godt synlig Arkeologsmilet, heter det! I går var jeg innom trening en snartur, og jeg følte at folk lurte litt på hva for slags kjæreste jeg har, jeg som har så usigelig mange blåmerker. (F-ings grantrær som har døde, stive greiner som stikker deg i øyne og knehaser og alle mulige steder) - for ikke å glemme den nydelige trælen med inngrodd møkk du får på siden av pekefingern. Fotfil er trikset! Husk neglelakk når du skal i bryllup. Og gjerne med noen kvist i. Check (men prøv å ta krafsa i venstre av og til - fin variasjon for kjernemuskulaturen og koordinasjonen) njææææh, fins vinmage? Og vet du hva - jeg er i felt med tedrikkere, og nå ditsjer jeg ofte kaffen til fordel for te! Ha en god dag i morgen! På Kongsberg er det snart på tide å bli ferdig, merker jeg. Men fin, åpen furuskog og massevis av liljekonvall (se dagboka mi for bilde). Alle er stort sett enige om at det er en fin tur. HAHA! Ja det er sant, kløft opp til haka har jeg også opplevd. *fnise* Men næh - te da? Det er godt da, du er tilgitt Er du hjemme i helgene forresten? *kaffehint* Vah? Vah? Dere er bare misunnelige Jeg møter gjerne deg og A på avtalt tidspunkt & plass i morgen, altså. Hehehe. Jeg er så dårlig på å svare på meldinger! Det er oppfattet! Bare innom en snarvisitt. Æsj, kjenner godt til møkk, blåveiser og skitt over alt jeg også. Kan vel kalle det for anleggskroppen jeg da. Og så føler jeg meg selvsagt supersexy i signalgule klær, gassebukse, hjelmhår og harrysolbriller. Ja, signalgult er virkelig prikken over i'en. Tok T-banen hjem i en sånn bukse i går, folk så litt rart på meg. Og det er egentlig rart også, er jo tross alt Oslo dette her... jeg tror nok det utsende er noe alle som har hatt noen dager i "utejobb" kjenner til Antageligvis. Blir ikke så mye bedre av den grunn, da! Da jeg jobba på byggeplass ble jeg plystra etter til tross for verneutstyr og hjelm/hjelmsveis. Sier vel litt om hvor mannsdominert byggeplassen var.. Hoho! Nå har vel heller ikke byggearbeidere helt ufortjent dårlig rykte heller, etter dte inntrykket jeg har, Ha, jeg nivellerte i Oslo sentrum i går, og hadde signalgul refleksjakke på meg - allikevel fikk jeg kommentarer a la "Du er for pen til å stå her". (Ekle mannfolk!) Tror menn er veldig lite kresne på hvordan vi ser ut! "For pen"...? Ja, alle pene jenter vil helst ha fisefine sitte-stille-og-se-pen-ut-jobber Og likevel er det mange jenter/damer som står en time foran speilet hver morgen.. Noen som melder seg frivillig til å prøve å gå på sjekker'n på byen i signalgule klær, møkk og hjelm? Hadde vært interessant å se hvor godt det hadde fungert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. mai 2010 #2007 Del Skrevet 29. mai 2010 Haha, jeg vet! Bra J også er arkeolog, han er akkurat like hot når han kommer fra jobb han og. (eh. egentlig er det noe som er litt kos med en svett og møkkete J-mann... ) Skjønner den. Jeg må innrømme at liker når mannen min kommer skitten hjem i arbeidsklærne. Hmm.. Jeg føler at det er noe biologisk på ferde.. Noen som melder seg frivillig til å prøve å gå på sjekker'n på byen i signalgule klær, møkk og hjelm? Hadde vært interessant å se hvor godt det hadde fungert Det er sikkert noen som hadde klart det også. Jeg blir aldri sjekket opp på byen, så jeg tviler på at det hadde fungert noe særlig bedre med signalgule klær, møkk og hjelm. Eller kanskje det er akkurat det som skal til? (Nå har jeg jo en mann, og jeg synes ikke det er noe stas å bli sjekka opp, men det er en annen sak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2008 Del Skrevet 29. mai 2010 Skjønner den. Jeg må innrømme at liker når mannen min kommer skitten hjem i arbeidsklærne. Hmm.. Jeg føler at det er noe biologisk på ferde.. Det er sikkert noen som hadde klart det også. Jeg blir aldri sjekket opp på byen, så jeg tviler på at det hadde fungert noe særlig bedre med signalgule klær, møkk og hjelm. Eller kanskje det er akkurat det som skal til? (Nå har jeg jo en mann, og jeg synes ikke det er noe stas å bli sjekka opp, men det er en annen sak) Ja, det er noe med de menna når de blir så...mannete? Uff, hater å innrømme at jeg faller for sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2009 Del Skrevet 29. mai 2010 Vi fikk tak i billetter til den konferansen i London, forresten! *gleder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mai 2010 #2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så gøy. Men tell me, hva er den konferansen for noe egentlig? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #2011 Del Skrevet 29. mai 2010 Åja, burde kanskje forklare det og Det er vel en vitenskaps- eller skeptikerkonferanse, sånn kort fortalt. I fjor bestod det mye av ulike folk, alt fra astronomer og fysikere til journalister og komikere som snakket litt om hva de holdt på med eller vanlige misopfatninger om det. Veldig mange flinke folk, og kjempelærerikt! I år kommer Stephen Fry! :dåne: I tillegg kommer Richard Dawkins, Alan Moore (han som tegnet Watchmen) og flere veldig kjente mennesker innen skeptikerbevegelsen. Og mange jeg ikke har hørt om før som ser spennende ut! Også skal Tim Minchin opptre, han er kanskje verdens kuleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2012 Del Skrevet 30. mai 2010 God morgen, alle små KG-ere! Delvis fin dag i dag. Stod opp tidlig så jeg kunne pusle litt for meg selv, ta oppvasken og slikt (jeg synes faktisk det er helt greit å vaske opp, ihvertfall så lenge jeg kan høre på musikk samtidig. Og særlig nå som jeg har splitter nye ørepropper med tusen ganger bedre lyd enn de forrige! ). Men så er det denne leieboeren til J, da... han gjør meg virkelig gal for tiden. Så jeg prøver å bare holde meg unna, så slipper jeg å si noe surt eller klikke på ham - det vil jeg ikke. Gleder meg til han flytter ut, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å irritere meg over en person som ikke kan noe for at han er irriterende Må reise tilbake til Sandefjord i kveld, det er litt irriterende. Vil helst reise tilbake på mandags morgen, men det var ikke ledig plass noe sted da. På den andre siden slipper jeg å stå opp kl 5, jeg kan stå opp 6:30. Det er helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2013 Del Skrevet 30. mai 2010 Langtidsirritabel som jeg er, klarte jeg ikke la den ene posten på bloggen min ligge, men måtte gjøre et poeng ut av teite mennesket med den teite forklaringen jeg fant på hvorfor epler blir brune (det er mye rart en skal irritere seg over). Svarte selvfølgelig saklig, og med et lite eksperiment. Posten er her, det nye står under overskriften "Update". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. mai 2010 #2014 Del Skrevet 30. mai 2010 Du skriver så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2015 Del Skrevet 30. mai 2010 Næh, synes du? Takk! Nå er jeg i sandefjord igjen! Litt merkelig å være her på søndag kveld, og jeg synes nok helga ble litt amputert, men det gjør ikke så mye. Jeg har musikk og serier, og bittelitt whisky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #2016 Del Skrevet 30. mai 2010 Bentoen jeg skal gnomse på i morgen: Den ble littegranne fancy altså! Vi hadde en veldig god middag i dag Ikke verdens sunneste bento, men den er innenfor smertegrensa siden jeg er ganske flink med maten for tiden, synes jeg. Forrige uke falt jeg for kake-fristelsen på jobb bare én gang, denne uka har jeg tenkt å la det bli null! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mai 2010 #2017 Del Skrevet 30. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2018 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hmpf, det er vanskelig å få studert i felt, altså. Denne uka har jeg egentlig bare to dager/kvelder hvor jeg kan få skrevet litt. I morgen skal omtrent hele prosjektet på ekskursjon til Kaupang, og på onsdag er det felles middag på en restaurant i byen. Så jeg har i dag, og i torsdag. Og i dag har jeg ikke lyst Er kjempesulten og venter på at grillen skal bli varm, og etter det har jeg lyst til å slappe av med ølen min og jeg jobber masse og... argh! Samtidig innser jeg at jeg er i faresonen for å bli en av de som aldri blir ferdig med oppgaven, og det er litt kjipt. Ikke får jeg mer støtte fra Lånekassen heller. Endret 31. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 31. mai 2010 #2019 Del Skrevet 31. mai 2010 Teite lånekassen de sponser ikke meg heller lenger. Har du frist på masteren eller kan du i teorien levere om ett-to-tre års tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2020 Del Skrevet 31. mai 2010 I teorien så kan jeg godt utsette litt til. Ikke i evigheter, men det går an i et år eller kanskje litt til. Men vil jo gjerne bli ferdig, da. Komme ut i arbeidslivet, få jobb og kanskje fast jobb etterhvert sånn at jeg kan begynne å tenke på barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå