Store My Skrevet 8. mai 2010 #1841 Del Skrevet 8. mai 2010 gekkoker (og hurra for bra dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. mai 2010 #1842 Del Skrevet 8. mai 2010 Fins det gekkoer i oslo??!?!?!! Jeg elsker gekkoer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1843 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, de har to gekkoer. Er så fine at, og litt rare, og søte og sånn. *smelt* Søndag! Skulle jos tå opp tidlig i dag jeg, likevel ble klokka godt over 10 før jeg fikk dratt liket ut av senga Skal spise middag ute med svigers, også skal vi kanskje på kino og se Iron Man 2 før det. Og da hadde det vært kjekt å få gjort litt først, skrevet ferdig bloggartikkelen jeg har surret med i en uke og sånt, men nå blir det jo bare stress. Ææææsj. Men fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. mai 2010 #1844 Del Skrevet 9. mai 2010 Åja, trodde du mente ute!! Da er jeg ikke så uvitende som jeg trodde. Sto opp klokka 14 jeg Sambo var ute og tok noen øl med et par kompiser i går, og da jeg våknet i dag så jeg at kroppen min er full av avtrykk fra stempelet han hadde fått på hånda!!! Ufint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1845 Del Skrevet 9. mai 2010 Åh nei, men det hadde vært fint! :rødme: Etter en fullstendig mental meltdown før frokost i dag på grunn av en filleting (det skjer... ), så har jeg hatt en fin dag. Vi dro på historisk museum for å høre på et foredrag om runder, kjøpte en diiiger is fraDeli de Luca, og gikk hjem. Nå skal vi være hjemme bittelitt, også må vi ned til sentrum igjen. Hehe. Snille J har mekka americano til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. mai 2010 #1846 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, det hadde vært superfint med ville gekkoer! Hva slags type er det de har? Jeg har ønsket meg gekkoer eller øgler i mange år... Er allergisk mot pelsdyr Hver gang jeg er i Oslo må jeg innom reptilparken :rødme: Huffda, meltdown er ikke bra! Men ja, det skjer Åh, jeg vil også ha is! Har drømt om softis med sjokolade- og pærestrø i flere dager. Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1847 Del Skrevet 9. mai 2010 Bento for i morgen: Veldig hyggelig kveld, med mat og vin og prat. Nå er jeg så stuptrøtt at jeg ikke orker en dagbokrunde engang (selv om jeg egentlig hadde gledet meg litt til det). Skal prøve å få besøkt dere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 9. mai 2010 #1848 Del Skrevet 9. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1849 Del Skrevet 10. mai 2010 Enig! Åhååååh, trøtt nå! Fikk ikke sove i går til trøtt for at jeg var trøtt som julig før jeg la meg. Er så typisk, det. Må opp såpass tidlig fordi jeg skal til tannlegen. I dag får jeg krona, og da er jeg ferdig for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1850 Del Skrevet 10. mai 2010 Ferdig hos tannlegen! Ny krone, FY så deilig det er å ikke ha midlertidig fylling med ru overflate og skarpe kanter. Neste gang jeg skal inn er til en vanlig sjekk i november. Herlig! Fortsatt møkkatrøtt, men har tylla i meg en dobbel kaffe mocha, koffein og sukker må da kunne vekke meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2010 #1851 Del Skrevet 10. mai 2010 Herlig å være ferdig hos tannlegen. (og kaffe- og sukkersjokk selvsagt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mai 2010 #1852 Del Skrevet 10. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. mai 2010 #1853 Del Skrevet 10. mai 2010 Fortsatt møkkatrøtt, men har tylla i meg en dobbel kaffe mocha, koffein og sukker må da kunne vekke meg litt? Jeg tror det hjalp. Hvis du sammenligner innlegger før og etter mochaen ser du at mocha hjelper mot skrivefeil = har kickstartet hjernen litt. Syntes det første innlegget var fascinerende, for det var en del feil der, og du pleier ikke å skrive feil. Så tydelig at du virkelig, virkelige var trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mai 2010 #1854 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei på deg, Pingen! Lenge siden jeg har vært og hilst på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1855 Del Skrevet 10. mai 2010 Herlig å være ferdig hos tannlegen. (og kaffe- og sukkersjokk selvsagt ) Kjempeherlig! Innså nettopp at jeg feiret med å tylle i meg masse sukker Jeg tror det hjalp. Hvis du sammenligner innlegger før og etter mochaen ser du at mocha hjelper mot skrivefeil = har kickstartet hjernen litt. Syntes det første innlegget var fascinerende, for det var en del feil der, og du pleier ikke å skrive feil. Så tydelig at du virkelig, virkelige var trøtt. Hahahaha, du har helt rett! Moralen er: sjokolade er bra for språket Hei på deg, Pingen! Lenge siden jeg har vært og hilst på nå! Quaxen! Koselig å "se" deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1856 Del Skrevet 10. mai 2010 Lunsjen i morgen blir middagsrester igjen, gitt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mai 2010 #1857 Del Skrevet 10. mai 2010 Raita??? :klø: *nekter å google* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mai 2010 #1858 Del Skrevet 10. mai 2010 Blir ikke bananen ekkel av å ligge i boksen hele natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 10. mai 2010 #1859 Del Skrevet 10. mai 2010 Det var raita jeg prøvde å kommunisere tidligere i dag Fin bento! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1860 Del Skrevet 11. mai 2010 Raita??? :klø: *nekter å google* Nesten som tzatziki, bare indisk Skjønt, det finnes masse varianter - den eneste fellesnevneren er vel yoghurten. Jeg laget med revet agurk og fersk koriander. Jeg har også smakt det emd masse mynte i, namnamnam! Blir ikke bananen ekkel av å ligge i boksen hele natta? Æh, litt Men det går greit når den har godt selskap av pære, synes jeg. Det var raita jeg prøvde å kommunisere tidligere i dag Fin bento! Ja, jeg vet! Også kom jeg på det, og da tenkte jeg hey - det har jeg lyst på til middag! Så takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå