Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Vi spiser taco og ser på tv, også ganske så småbrisne.

Fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....au...au...au. *vondt i hodet*

Jeg MÅ slutte å gå på nett i fylla, jeg våkner med skikkelig angst hver gang og lurer på hva for noe dumt jeg har skrevet. Tydeligvis ikke noe dumt i går, men jeg ser jeg har diskutert moms og fortollingsgebyr :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Fylledebattering faktisk!

Fantastisk bra :fnise: Jeg må innrømme at jeg stort sett vil slippe å ha pc'n i nærheten når jeg drikker uansett, så det der var faktisk et helt ukjent problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du flinkere enn meg! Formen er bedre nå, og i dag lar jeg sunt være sunt. Cole og potetgull, verdens beste kur mot fyllesyke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh Ping! Ikke frist med søplemat - jeg har så inderlig lyst på pizza i dag... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld... :sjenert:

Du kan jo lage flink-og-ganske-sunn-pizza da, men det var kanskje ikke det som frista? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du burde fått deg en sånn alkotest på dataen, slik at du ikke kommer innpå dersom du har promille. :skaal:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld... :sjenert:

Du kan jo lage flink-og-ganske-sunn-pizza da, men det var kanskje ikke det som frista? ;)

Nei det er jo ikke det.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å drikke nå jeg.. :sjenert:

Er formen tipp topp igjen nå? Han godeste påstår man er god som ny når klokka slår 16, så du har jo noen minutter på deg enda hvis teorien hans stemmer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde cavahodepine store deler av dagen i dag. Alt har vært litt sånn... feil, hehe!

Jaja, på'an igjen i kveld! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Du burde fått deg en sånn alkotest på dataen, slik at du ikke kommer innpå dersom du har promille. :skaal:

Haha! :hoho:

Det finnes jo faktisk for epost-kontoer vet jeg, kanskje jeg burde mase på KG om å opprette en og? :fnise:

(jeg er forresten ikke edru når jeg skriver dette. Faen, nå blir det angst i morgen tidlig igjen)

Nei det er jo ikke det.... :sukk:

Hva ble det til slutt? :)

Fikk lyst til å drikke nå jeg.. :sjenert:

Er formen tipp topp igjen nå? Han godeste påstår man er god som ny når klokka slår 16, så du har jo noen minutter på deg enda hvis teorien hans stemmer... ;)

Haha, uff, ikke meninga å være dårlig innflytelse her altså!

Jeg var ikke god som ny kl 16, men det var ikke så langt unna ihvertfall.

Jeg hadde cavahodepine store deler av dagen i dag. Alt har vært litt sånn... feil, hehe!

Jaja, på'an igjen i kveld! :eeeh:

Godt å se det er flere enn meg som drikker to kvelder på rad :eeeh:

Kommentar fra meg på Flickr! :nigo:

jeg så den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, vi har da vært på whiskysmaking i kveld. Jeg er ikke vant til å drikke to kvelder på rad, altså. (les: jeg begynner å bli for gammel for slikt)

Men veldig hyggelig. Det var filmsmaking i kveld, da ser vi en film også plukker de ut whiskyer som passer til karakterene i filmen. Vi så So I married an axe murderer, en Mike Myers-film jeg ikke har sett før.

Middagen var sopp-risotto og kylling. Nammm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, 4-5 timer senere så skriver jeg her..?

Litt for mye G&T tilsier at ortografien her burde være på tur, men neida. Vi hadde pannekaker til middag, og har vært på café med venner. Og så bursdagsfest som endte i vanvittig heartburn for min del. Sukk. Gammel, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Vi blir vel ikke yngre, nei... Men ærlig talt så er evnen til å gå på stupfylla to dager på rad noe jeg ikke kommer til å savne veldig, altså.

Stod opp nå, vi. Jeg har tatt meg en dusj, og konstantert at fyllesyken holder seg på et sivilisert nivå i dag. Jeg drakk jo ikke SÅ mye i går heller, så det er ikke så rart. Ser ut til å være en fin dag i dag ihvertfall! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisk og glad

Her er det bare så hyggelig å stikke innom :ler: Mye livsglede og lite repetisjoner :ler:

Føler balansen blir godt ivaretatt når man kan ha fokus på de bra tingene innimellom og ikke bare kaloritellingen :)

Ha en fin søndag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare så hyggelig å stikke innom :ler: Mye livsglede og lite repetisjoner :ler:

Føler balansen blir godt ivaretatt når man kan ha fokus på de bra tingene innimellom og ikke bare kaloritellingen :)

Ha en fin søndag :vinke:

Jeg henger meg på din kommentar i sin helhet :)

Ha en fin søndag Pingting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt er jeg vel litt for flink til å fokusere på de bra tingene og fortrenge kaloritellingen! :ler:

Neida. Hadde en relativt sunn middag i dag, ihvertfall til søndag å være. Hamburgere, men jeg laget selv av kylling, også bakte jeg grove burgerbrød. Og hadde salat til, droppet alt som ligner på pommes frites. Men dekket i tillegg burgeren med et grundig lag med blåmuggost... :sjenert: Skal legge ut oppskrift i bloggen min etterhvert. :)

Lagde 4 burgere, så en fant veien ned i bentoboksen også, gitt!

bento8T.jpg?t=1272836511

Nå er det kvelden merker jeg, trøtt!

Håper folk har hatt en fin søndag, og at mandags morgen ikke blir så ille ;)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...