Pingting Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1681 Del Skrevet 28. april 2010 Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. april 2010 #1682 Del Skrevet 28. april 2010 Vaaaah! Har jeg vært transe i flere uker, også har du ikke sagt fra!? Sorry De ser utrolig fristende ut den "matpakken" din flaks for deg at vi ikke går på samme universitet, for da hadde jeg rappa den fra deg på lesesalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2010 #1683 Del Skrevet 29. april 2010 Sukk. Matpakken din ser alltid så himmelsk ut her jeg sitter, småsulten, på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 29. april 2010 #1684 Del Skrevet 29. april 2010 Skal ærlig innrømme at jeg ikke klarer å lage slike lunsjer. Ikke sjans i havet, faktisk. Jeg drikker en og skriver oppgave. Har til og med vært hos kiropraktor og blitt knekt på! Alt før halv 10 en torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 29. april 2010 Hva kan man si - sunn eller ikke, jeg er et matvrak. Bra jeg får beholde den for meg selv, Carrie! Men jeg liker jo å styre med det da - synes ikke det er noe problem å bruke en halvtime hver kveld på å mekke matpakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1686 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Planer for dagen: skrive oppgave, spise maten min, 15:10 har jeg tannlegetime som forhåpentligvis bare tar ett minutt. Har mistet en bitteliten bit av den midlertidige fyllinga mi, antageligvis ikke noe å bekymre seg for - men jeg vil gjerne få det bekreftet. Så tilbake til litt mer oppgaveskriving, så er det middag og håndverkskveld hos ei venninne! Bortsett fra at jeg har glemt alt håndarbeidet mitt hos J... Endret 29. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 29. april 2010 #1687 Del Skrevet 29. april 2010 Lager du all lunsjmaten din på kvelden? Holder det seg fint og friskt til dagen etter? Jeg trenger litt tips og triks til å lage god matpakke!!! Søren så gode dine ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1688 Del Skrevet 29. april 2010 Jepp! Som regel er det jo middagsrester jeg bruker, det er enkelt! Eventuelt koker jeg en liten dose ris/pasta/noe annet på kvelden, men det tar jo ikke evigheter. Ellers går det jo mye i ting som er kjappe å skjære opp. Det meste holder seg veldig friskt og fint i kjøleskap. Enkelte ting som salat har en tendens til å bli litt klissete, men da prøver jeg heller å unngå den typen ingredienser som ikke liker å ligge sausa sammen med andre over natta. Salat og agurk for eksempel. Men det er ikke verre enn at jeg skjærer de opp og har de i en liten boks ved siden av, også blander det i på morgenen. *tadaaa* I dag har jeg kokt egg, det hender det blir litt hardt på utsiden, ihvertfall når det ikke er tett lokk på boksen. Jeg kunne jo ha latt være å dele det opp, men da ser boksen så mye kjedeligere ut (jeg er håpløs) På flickr er det en egen gruppe for de med sånne lunsjbokser som jeg har, du kan jo ta en kikk på bildegallerietderes og bli litt inspirert. Alt det som kan puttes i en sånn matboks kan puttes i en vanlig boks også! (eller to, eller tre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 29. april 2010 OK, jeg har visst begrensede mengder av smart i huet mitt i dag. Plutselig begynte vifta på laptopen min å lage så himla rare lyder, syntes jeg. Litt sånn host-hark-gurgle-lyder, hørtes slett ikke bra ut. Så jeg løfta PC'en, blåste litt her, ristet litt der, var generelt sett ganske bekymra. Ingen ting hjalp, og det vare i 10 minutter. Så løfter jeg opp PC'en igjen... men kikker litt bakover... og innser... at det er thermokoppen som står og surkler! Fint, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronsaft Skrevet 29. april 2010 #1690 Del Skrevet 29. april 2010 Haha, vanskelig å høre forskjell på viften og termokoppen ja Utrolig smarte lunsjpakker du har! Synes det er så inspirerende. Har flere ganger tatt turen innom her når jeg lurer på hva jeg skal ha med til lunsj Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1691 Del Skrevet 29. april 2010 Hei Sitronsaft med det fine navnet! :happy: Så morsomt at du kikker innom etter inspirasjon! Den linken til flickr jeg la ut litt tidligere er også masse inspirasjon, forresten. Og ja, den matboksen har jeg blitt avhengig av etter bare et par uker. Note to self: husk å føre den opp som MIN MIN MIN på samboerkontrakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1692 Del Skrevet 29. april 2010 Fin kveld! Dro rett fra lesealen til ei venninne. Hun laget både middag og sveler til meg. Så nå har jeg spist masse, og usunt, men kost meg veldig Får veie litt opp i morgen, ihvertfall frem til kvelden, for da er det fest Kom hjem for en halvtime siden, så det ble en kjappisbento i kveld. Utrolig hva man kan få til påå kort tid, altså! Fiskekakene er - som dere sikkert ser - rett fra fryseren. Brokkoli tar ett minutt å koke i mikroovnen. Couscous lager jeg med vann fra vannkokeren, det trenger bare å stå i en bolle i 6 min. Også skjære opp frukt. *tadaaaah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 30. april 2010 #1693 Del Skrevet 30. april 2010 Åh, det var lunsjen sin det! Fiskekaker er skikkelig nam Du må bytte nick til Lunsjdama tror jeg. Eller Lunchlady. Her raser jo sidene unna, så skryt for sushibildene dine kommer litt seint. Synes de var stilige, og så fin grønnfarge på rognen! Bloggen din er kjempekul også, fortsett med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 #1694 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg bokmerket flickr-siden med en gang jeg. Og i dag har jeg med meg middagsrester på jobb. *litt stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frisk og glad Skrevet 30. april 2010 #1695 Del Skrevet 30. april 2010 Du er rå! Kan ikke stikke innom her når jeg er sulte, da blir jeg mannvond men jeg skal begynne å titte innom når jeg trenger inspirasjon Masse deilig sunn mat her. Jeg er helt fantasiløs, godt hjulpet av barn med sære matvaner Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1696 Del Skrevet 30. april 2010 Åh, det var lunsjen sin det! Fiskekaker er skikkelig nam Du må bytte nick til Lunsjdama tror jeg. Eller Lunchlady. Her raser jo sidene unna, så skryt for sushibildene dine kommer litt seint. Synes de var stilige, og så fin grønnfarge på rognen! Bloggen din er kjempekul også, fortsett med den Haha! Lunchlady! Fiskekaker er kjempegodt! Ihvertfall de som har mer enn 5% fisk, hehe. Takk for skryt! *tar det til seg* Jeg bokmerket flickr-siden med en gang jeg. Og i dag har jeg med meg middagsrester på jobb. *litt stolt* Flinka! Jah, den flickr-siden er genial. Masse morsomt, og av og til kommer det bare merkelig mat inni der, da er det bare morsomt det og Du er rå! Kan ikke stikke innom her når jeg er sulte, da blir jeg mannvond men jeg skal begynne å titte innom når jeg trenger inspirasjon Masse deilig sunn mat her. Jeg er helt fantasiløs, godt hjulpet av barn med sære matvaner Ha en fin helg Nei, det er sushien som er rå! Oooof. Ikke-ferdig-med-dagens-første-kaffe-humor, beklager Internett er genialt for inspirasjon, altså. Er det jeg henter mye av min, det ramler ikke bare ned i hodet mitt hele tiden, altså. (eh, pluss at jeg er over gjennomsnittet matvrak, så jeg bruker jo endel tid på å tenke på det, da ) Barn med sære matvaner må være vanskelig Ha en fin helg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 30. april 2010 Ellers er det vimsedag i dag. Jeg gjorde klart alt jeg kunne i går kveld, hadde kaffe i presskanna, pakket klær jeg trenger hos J i helga, og masse sånt. Våknet litt sent i dag (grrr), prøvde å være så kjapp jeg kunne - det endte selvfølgelig med at jeg glemte igjen både thermokoppen med ferdiglaget kaffe OG posen med klær! Må tilbake og hente på et eller annet tidspunkt, skal på fest i kveld og ikke søren om jeg har råd til å kjøpe et nytt antrekk nå. *rotehue* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1698 Del Skrevet 30. april 2010 Ny bloggpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 30. april 2010 Hm, har fått beskjed om hvor jeg skal bo på feltarbeid i sommer. Litt delte meninger om det, men det er vel vanlig. Positivt: stor leilighet som jeg deler med 3 og 4 andre (ikke alle som skal være der like lenge), det er på en gård, tror det bare er hyggelige mennesker jeg deler med (kjenner ikke til alle, men de to jeg kjenner til har jeg positivt inntrykk av). Negativt: tror det er ganske langt til sentrum, bare kanskje at det er internett. At det er usentralt er ikke SÅ farlig egentlig, men i fjor var det endel sosialisering i sentrum, og da er det greit å ikke måtte være avhengig av bil for å komme seg dit (eller å måtte gå i en time). Dessuten er alle treningsstudioene i sentrum Nåja, det blir nok en knallsommer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1700 Del Skrevet 1. mai 2010 Lalalalaaaaaa. *småfull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå