Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi :happy:

Skal dere være der lenge eller? Og hvor skal dere? Og har du hatt en fin påske? :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Tokyo og kommer til å legge oss inn på "vårt" hotell: Dai Ichi Hotel Seafort og så farte rundt i Japan ut fra "huben" vår...:) Blir nok både Yokohama, Kyoto og Osaka. Har veldig lyst til å besøke tempelet i Kyoto...hva heter det nå igjen...Ashitanga, eller noe. Og selvfølgelig GHIBLI GHIBLI OG GHIBLI!!!! Skal innom Hong Kong en tur på vei hjem!! :jepp:

Har hatt jobbepåske, jeg...men helt ok ;)

Høres ut som om du har hatt det herlig ? Skikkelig hyttestemning ?

Godt å ha deg tilbake! KG er nitrist uten deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Tokyo og kommer til å legge oss inn på "vårt" hotell: Dai Ichi Hotel Seafort og så farte rundt i Japan ut fra "huben" vår...:) Blir nok både Yokohama, Kyoto og Osaka. Har veldig lyst til å besøke tempelet i Kyoto...hva heter det nå igjen...Ashitanga, eller noe. Og selvfølgelig GHIBLI GHIBLI OG GHIBLI!!!! Skal innom Hong Kong en tur på vei hjem!! :jepp:

Har hatt jobbepåske, jeg...men helt ok ;)

Høres ut som om du har hatt det herlig ? Skikkelig hyttestemning ?

Godt å ha deg tilbake! KG er nitrist uten deg!!! :)

...næmmen! Takk! :blush:

Åh, jeg har savna KG altså. *hekta* :sjenert:

Velkommen tilbake ;) høres ut som du har hatt en kjempekoselig påske!!

Takktakk! :) Det har jeg, har virkelig fått ladet batteriene! Får bare håpe jeg takler å returnere til virkeligheten i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeharen tok forresten med seg en ekstra gave i år: tannverk. :sukk: Har ei tann som har en fylling som har trøblet i evigheter, nå gjør det plutselig konstant vondt. Blir nok rotfylling denne gangen. *redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

Påskeharen tok forresten med seg en ekstra gave i år: tannverk. :sukk: Har ei tann som har en fylling som har trøblet i evigheter, nå gjør det plutselig konstant vondt. Blir nok rotfylling denne gangen. *redd*

uffda det var ikke en koselig påskehare :snurt: håper det blir bedre etter at tannlegen har fikset da :jepp: lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, høres ikke noe særlig ut med rotfylling! Håper du får masse bedøvelse og at tannlegen har hull i lystgasstanken sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda det var ikke en koselig påskehare :snurt: håper det blir bedre etter at tannlegen har fikset da :jepp: lykke til :klemmer:

Nei, han er en kjip faen :kjefte:;)

Det ordner seg vel. Skal ringe tannlegen i morgen. Æææææsj.

Takk :klemmer:

ROTFYLLING ??!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! :haar:

Mh, my thoughts exactly... Men heller det enn å ha vondt hele tiden, altså. Lei av å ha svake tenner, argh!

Arg, høres ikke noe særlig ut med rotfylling! Håper du får masse bedøvelse og at tannlegen har hull i lystgasstanken sin :P

Haha, hvis han har det blir jo tannlegen rusa og da! :fnise: Tror nok jeg klarer meg uten lystgass altså, det gjør visstnok vanligvis ikke noe særlig vondt - bortsett fra at man må gape i en time, så kjeven blir veldig sår. Men tanken er jo eh-he-he-heeeekkel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å kjøpe en laptop lunches/bentoboks til å ha lunsjen min i! Jeg elsker, elsker, elsker matbokser med masse små rom til ulike ting. Har sett masse på bildene i denne flickr-gruppa, der er det masse fin inspirasjon. Gidder ikke styre med toll og slikt, men jeg finner bare to norske nettbutikker som selger, og de har litt ulike varianter. Boksene er like, men dennehar futteral og ispose, mens dennehar egen veske med håndtak og greier. Begge er jo praktiske på hver sine måte, agh - aner ikke hva jeg har mest lyst på. Må tenke på det til i morgen når jeg er på hybelen og har nettbankkodene mine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh! Sånne vil jeg også ha!! Jeg kunne tenke meg en sånn med ispose nedi, så slipper man å være avhengig av kjøleskap og sånt, tenker jeg. Men den med håndtak så jo også bra ut, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. Får ikke kjøpt håndtak og veske separat heller - så må velge. Futteral er helt klart mest praktisk om jeg vil ta den med på lesesalen hver dag hvis jeg får den i sekken. Men det er jeg neimen ikke sikker på at jeg får, så stor plass som PCen min tar. Men hvis jeg kjøper den med veske er jo det litt upraktisk og... men praktisk. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ser problemet.. Hvis du vanligvis ikke pleier å ha med deg så mye mat som trenger å stå kjølig så kan du jo sikkert like gjerne gå for den med håndtak, da? Oppskåret frukt og grønt klarer seg jo fint noen timer i matboksen uten kjøleelement, og det gjør jo brødskiver også. Men hvis du har planer om å ta med kjøtt/kylling, dressinger og yoghurt e.l., kan det jo være greit med kjøleelementet.

Evt kan du kjøpe en av hver så slipper du å velge! Weeee! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! :fnise:

Aaagh, hvor ble dagen av? Jeg skulle både mekke hjemmeside og blogg, men har ikke rukket å bli ferdig med hjemmesiden en gang! Bah. Snart ferdig da, men nå har jeg brukt hele dagen på helt unødvendig photoshopping som jeg endte opp med å ikke bruke. Hmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW det der kalles LUKSUS matboks ja! Matpakke er noe av det værste jeg vet, svett ekkel matpakke som ikke frister - men hadde jeg hatt en slik matboks hadde jeg nok blitt fristet ja! Den så genial ut! Men ja, hvorfor må alt være så dyrt!!! HMRF!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å kjøpe en laptop lunches/bentoboks til å ha lunsjen min i! Jeg elsker, elsker, elsker matbokser med masse små rom til ulike ting. Har sett masse på bildene i denne flickr-gruppa, der er det masse fin inspirasjon.

かわいい です!!!!

Jeg skal kjøpe meg bentobox i Japan!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Halla Pingistingis! Jeg skal være leeenge på Blindern i dag, er du med på middag? Eventuelt en kaffe? :)

Misunner deg idyllisk hyttepåske forresten. Det vil jeg også ha! Selv om bypåske også var ok, har vært litt på druen og så har jeg sett min første 3D-film. Mhm. (Men jeg har også hatt stressdrømmer hele påsken pga alt som nærmer seg av eksamener og sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...