Pingting Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1341 Del Skrevet 29. mars 2010 Det smaker vel kjøtt, tenker jeg! Samme som esel, bever, strust, antilope, kenguru og sel (og ja - jeg har spist alle!). Æh - jeg var skikkelig flink og la meg tidlig i dag, jeg... fortsatt våken, etter to timer i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 #1342 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg får litt hetta av ''ukjent'' kjøtt jeg. Det eneste merkelige jeg har spist må være kanin. Æsj, du var ikke den eneste som sleit med å få sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 30. mars 2010 #1343 Del Skrevet 30. mars 2010 Zebra høres spennende ut! Har ikke smakt det, selv om jeg bodde nesten ett år på de breddegradene der sånne ting vandret fritt rundt. Smaker det som hestekjøtt, tror du? Eller mer vilt? Nysgjerrig jeg, nå! Stakk egentlig bare innom for å ønske deg god påske før du drar på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 30. mars 2010 #1344 Del Skrevet 30. mars 2010 Du pingting - sel smaker ikke kjøtt, det smaker jo bæsj. Så der har du. Bever? Det var interessant. Fortell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Zebra høres spennende ut! Har ikke smakt det, selv om jeg bodde nesten ett år på de breddegradene der sånne ting vandret fritt rundt. Smaker det som hestekjøtt, tror du? Eller mer vilt? Nysgjerrig jeg, nå! Stakk egentlig bare innom for å ønske deg god påske før du drar på hyttetur! Skal oppdatere dere så fort skapningen er fortært! Kanskje det smaker som hest ja - det var egentlig ikke en dum tanke. God påske til deg og! Du pingting - sel smaker ikke kjøtt, det smaker jo bæsj. Så der har du. Bever? Det var interessant. Fortell. nehei, for det er godt, såh! Men det er litt sånn som hvalkjøtt - hvis det ikke tilberedes riktig (og har blitt oppbevart riktig) så smaker det som en blanding av tran og manneræv. Bever smakte ikke så veldig spesielt egentlig. Smakte... kjøtt? Endret 30. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 30. mars 2010 #1346 Del Skrevet 30. mars 2010 Det smaker vel kjøtt, tenker jeg! Samme som esel, bever, strust, antilope, kenguru og sel (og ja - jeg har spist alle!). Æh - jeg var skikkelig flink og la meg tidlig i dag, jeg... fortsatt våken, etter to timer i senga. Dakar dyra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 #1347 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) こんばんわ ぴんがちんが たべます せ゜ぶら か ( har ikke lært meg katakana, så det ble en hiragana-versjon av zebra...må jo være zebura! PS! Hva syns du om det japanske kallenavnet ditt ? Endret 30. mars 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1348 Del Skrevet 30. mars 2010 Dakar dyra... er deres feil, siden de smaker så godt こんばんわ ぴんがちんが たべます せ゜ぶら か ( har ikke lært meg katakana, så det ble en hiragana-versjon av zebra...må jo være zebura! PS! Hva syns du om det japanske kallenavnet ditt ? Hahaha! Pinguchingu? ほんとに すき です ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1349 Del Skrevet 30. mars 2010 Fin dag i dag. Dro opp til hybelen ganske tidlg, trente litt og fotograferte noe av smågodtet (!) jeg kjøpte på harrytur. Så spiste jeg sushi (igjen) med ei venninne. Uff, hun hard et ikke lett for tiden - men det er liksom ikke noe noen kan gjøre noe med. Vi hadde det uansett veldig hyggelig i dag. Kjøpte meg en radio til å ha i dusjen (underholdning mens man vasker håret, jeeeeej) og dro til J igjen. Har pakket til hyttetur i morgen, og photoshoppet bilder. Og drukket en øl. *glad* Jadda, skal legge ut bilder etterhvert. Smakebit: Det beste med å fotografere sånt er at man kan spise det etterpå. De gelebitene der møtte en tragisk skjebne i ettermiddag :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 #1350 Del Skrevet 30. mars 2010 er deres feil, siden de smaker så godt Hahaha! Pinguchingu? ほんとに すき です ^^ よく おやすみなさい Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1351 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Yaku? nattinatt, din raring Edit: hallo liksom, det står jo faktisk yoku. Endret 30. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 30. mars 2010 Og ett bilde til! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #1353 Del Skrevet 31. mars 2010 Næh, så stilige bilder! (PS! Slutt med det der tullet. Jeg forstår ingenting! Bortsett fra ''yo'' fordi det ser ut som en yo-mann som sagger. Det har du lært meg nemlig. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1354 Del Skrevet 31. mars 2010 Næh, så stilige bilder! (PS! Slutt med det der tullet. Jeg forstår ingenting! Bortsett fra ''yo'' fordi det ser ut som en yo-mann som sagger. Det har du lært meg nemlig. ) Takk! Og haha! Godt å vite at tullereglene mine, eh, kommer til nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 31. mars 2010 #1355 Del Skrevet 31. mars 2010 Seeee, en god nyhet: Hvis drikker så mye kaffe at du får vondt i magen, da kan du reparere med espresso. (Da tror jeg kanskje du går fra å være Pingting til pingpingpingpingpingpingping) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. april 2010 #1356 Del Skrevet 1. april 2010 こんにちわ Jeg har lært meg en liten huskeregel som jeg tenkte jeg skulle "videreføre" til deg: ん uttales jo som "m" før b, m og p...= bare mat prat....KAMPAI!!! かんぱい Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. april 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 4. april 2010 Seeee, en god nyhet: Hvis drikker så mye kaffe at du får vondt i magen, da kan du reparere med espresso. (Da tror jeg kanskje du går fra å være Pingting til pingpingpingpingpingpingping) Haha, nå lo jeg godt! Kaffetips er notert, bra jeg foretrekker den mørk, da! こんにちわ Jeg har lært meg en liten huskeregel som jeg tenkte jeg skulle "videreføre" til deg: ん uttales jo som "m" før b, m og p...= bare mat prat....KAMPAI!!! かんぱい Åh, din smarting - det var et kjempelurt triks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. april 2010 Forfatter #1358 Del Skrevet 4. april 2010 Hjemme i Oslo igjen! Har hatt noen skikkelig fine dager på hytte, men nå var det godt å være tilbake. Vi har sovet på gjestehytta som ikke har strøm, så jeg fått overdose av stearinlys, sovnet til lyden av knitring fra vedovnen og kost meg helt ihjel. Noen morgener laget vi kaffe før vi stod skikkelig opp, og ble sittende i senga og lese tegneserier. Svigers har vært hyggelige å være på tur med også. Det ble særdeles lite skigåing og verdensrekord i matinntak, så nå nekter jeg å veie meg på noen uker I morgen er det siste feriedag, æsj. Tror jeg skal bruke den på å oppdatere hjemmesiden min og så fikk jeg en morsom ide til en ny blogg, så hvis jeg rekker skal jeg prøve å starte den og. Skal holde dere oppdatert Vi har vært hjemme noen timer i kveld, men rakk ikke finne frem PCen før nå. Lagde en diger spaghettimiddag - i morgen begynner sunnhetsmølla igjen! Gleder meg, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. april 2010 #1359 Del Skrevet 5. april 2010 Hjemme i Oslo igjen! Har hatt noen skikkelig fine dager på hytte, men nå var det godt å være tilbake. Vi har sovet på gjestehytta som ikke har strøm, så jeg fått overdose av stearinlys, sovnet til lyden av knitring fra vedovnen og kost meg helt ihjel. Noen morgener laget vi kaffe før vi stod skikkelig opp, og ble sittende i senga og lese tegneserier. Svigers har vært hyggelige å være på tur med også. Det ble særdeles lite skigåing og verdensrekord i matinntak, så nå nekter jeg å veie meg på noen uker I morgen er det siste feriedag, æsj. Tror jeg skal bruke den på å oppdatere hjemmesiden min og så fikk jeg en morsom ide til en ny blogg, så hvis jeg rekker skal jeg prøve å starte den og. Skal holde dere oppdatert Vi har vært hjemme noen timer i kveld, men rakk ikke finne frem PCen før nå. Lagde en diger spaghettimiddag - i morgen begynner sunnhetsmølla igjen! Gleder meg, faktisk. VELKOMMEN TILBAKE!!! Vi har forresten bestemt oss nærmere for Japanturen vår her i gården og fiser av gårde til høsten!! To uker!!! JIPPPPIIII!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. april 2010 Forfatter #1360 Del Skrevet 5. april 2010 Ååååeh, misunnelig! Kan jeg være med i kofferten? Kan jeg? Kan jeg? Er det 20 kgs vektgrense på flyet? Må kutte ned litt på maten først, bare. Takk for velkomst. Jeg liker å være tilbake til dere raringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå