Mazilla Skrevet 21. mars 2010 #1221 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Min svigermor kan være "litt" slitsom i blant, for hun har ekstrem støv/rot-angst og et visst kontrollbehov, men når hun først klarer å slappe av er hun kjempekoselig! Tror jeg har kommet over kneika nå. Skriver så fingrene går varme, har 2 1/2 side allerede. Endelig! Tusen takk for all oppmuntring i boka mi de siste dagene! Endret 21. mars 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 21. mars 2010 #1222 Del Skrevet 21. mars 2010 Håper Hanami-feiringen var bra! Hadde helt glemt det ut, jeg! Har blitt litt rotete pga feber og antibiotikakurer, så jeg husker ca nesten ingenting for tiden. MEN! I dag føler jeg meg, for første gang på en halv evighet, litt i form! Gikk en liten tur ute, og fikk lyst til å løpe igjen. Sånn at det kriblet i beina. Ai laik! Nyt svigersmiddagen, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1223 Del Skrevet 21. mars 2010 Min svigermor kan være "litt" slitsom i blant, for hun har ekstrem støv/rot-angst og et visst kontrollbehov, men når hun først klarer å slappe av er hun kjempekoselig! Oi! ...sikker på at vi ikke dater samme fyr? Du høres jo skikkelig produktiv ut! Og KG er til for oppmuntringer! Nemlig. Håper Hanami-feiringen var bra! Hadde helt glemt det ut, jeg! Har blitt litt rotete pga feber og antibiotikakurer, så jeg husker ca nesten ingenting for tiden. MEN! I dag føler jeg meg, for første gang på en halv evighet, litt i form! Gikk en liten tur ute, og fikk lyst til å løpe igjen. Sånn at det kriblet i beina. Ai laik! Nyt svigersmiddagen, da kan ikke klandre deg for å vimse litt, nei Håper formen din fortsetter oppover! Nå er det nok sykerier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1224 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Hanami-feiringen var veldig søt. Det var hovedsaklig en barne/familiedag, så det var ikke alt som var like interessant, men det var fint Begynte med litt musikk, så fikk vi grønn te og riskjeks, etter det var det kendofremvisning og endel av ungene fikk prøve på seg kimonoer. Ååååh, de var så søte atte! Også var det noen små utstillinger av ukiyo-e (japansk tresnitt), ikebana (blomsterarrangementer), kalligrafi, origami og noe sjakk-lignende greier. Jeg klarte å huke tak i et par av kendo-utøverne og jeg skal så begynne med dette. De var så søte, og hadde akkurat samme, teite humoren som jeg er vant med fra vikinglaget mitt. Pluss at han som er en av trenerene sa at de nok er mer utprega sosiale enn sportslige, etterfulgt av "vi pleier å ta en tur på puben etter trening". Da var jeg solgt Men alvorlig talt: jeg tror jeg kan ha godt av å begynne på noe slikt, nå som jeg har begynt å trene og bli mer bevisst på hvordan jeg bruker kroppen min. Lære å gjøre noe nytt, jeg har aldri drevet med noen form for organisert idrett, så jeg har null selvtillit på det området. Mulig det viser seg at kendo blir feil for meg, men jeg er helt sikker på at jeg vil drive med noe. Middag hos svigers var veldig godt og veldig koselig. Som vanlig! Endret 21. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1225 Del Skrevet 21. mars 2010 Åeh, jeg har lyst på gin&tonic. Men vi har ikke tonic. Jeg har ikke lyst på gin. *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 21. mars 2010 #1226 Del Skrevet 21. mars 2010 Gin&juice? (Grøss.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1227 Del Skrevet 21. mars 2010 WÆÆÆÆH! Neineineinei! Ekledamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 21. mars 2010 Har forresten ikke juice heller. Bare melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1229 Del Skrevet 22. mars 2010 God morgen! Havregrøt + pære + cottage cheese + kanel = :happy: Ny dag, ny uke, nye muligheter. Ha en super dag, supermenneskene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 22. mars 2010 #1230 Del Skrevet 22. mars 2010 For en iver tidlig på mandagsmorgen:=) Også på en mandag...Det er bra..Du erhvertfall ikke morgengretten :=) Ønsker deg en strålende dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 22. mars 2010 #1231 Del Skrevet 22. mars 2010 Jo, takk! Våknetips til mandagsmorgener mottas med takk. Jeg tror nesten jeg er bakfull enda! Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2010 #1232 Del Skrevet 22. mars 2010 :dåne: Kendo hørtes jo bare SÅ kult ut. Måtte google det selvsagt. Jeg har selv gått på karate og trivdes utrolig godt med det. Organisert idrett er dessuten en kjempefin måte å treffe nye mennesker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 22. mars 2010 #1233 Del Skrevet 22. mars 2010 Åh, kendo ser kjekt ut!! De fleste former for kampsport gjør egentlig det.. Pappa trener kyokushin, jeg var med der til det ble kjipt å trene sammen med pappa som tenåring :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 22. mars 2010 For en iver tidlig på mandagsmorgen:=) Også på en mandag...Det er bra..Du erhvertfall ikke morgengretten :=) Ønsker deg en strålende dag også. er veldig sjeldent noe særlig morgengretten nei, egentlig liker jeg morgener veldig godt. *rar* takk, og det samme til deg! Jo, takk! Våknetips til mandagsmorgener mottas med takk. Jeg tror nesten jeg er bakfull enda! Ha en flott dag. Umenneskelige mengder kaffe burde fungere Du og! :dåne: Kendo hørtes jo bare SÅ kult ut. Måtte google det selvsagt. Jeg har selv gått på karate og trivdes utrolig godt med det. Organisert idrett er dessuten en kjempefin måte å treffe nye mennesker på. Jaah! Slå folk på hodet med en pinne mens man roper og skriker! :happy: Og det er jo alltid fint med noen nye bekjentskaper! Hvis hele gruppa ligner på de jeg traff, så tror jeg det er en veldig hyggelig gjeng. De synes jo tydeligvis det er viktig å sosialisere også, så det er et godt tegn. Åh, kendo ser kjekt ut!! De fleste former for kampsport gjør egentlig det.. Pappa trener kyokushin, jeg var med der til det ble kjipt å trene sammen med pappa som tenåring :gjeiper: Haha, trening med pappa er kanskje ikke veldig kult i den alderen, nei Kendo ser ikke like skummelt ut som annen kampsport, haha. Jeg vurderte lenge å begynne med blankvåpen (vikingtids/middelalders sverdkamp), er en egen gruppe som driver med det her i Oslo. Det som stopper meg fra det er faktisk at J har gjort det før. Vi har så mye til felles og så mange felles kjente at jeg har lyst til å finne på noe annet, noe som bare er mitt på en måte. Er det sært? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 22. mars 2010 #1235 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg vurderte lenge å begynne med blankvåpen (vikingtids/middelalders sverdkamp), er en egen gruppe som driver med det her i Oslo. Det som stopper meg fra det er faktisk at J har gjort det før. Vi har så mye til felles og så mange felles kjente at jeg har lyst til å finne på noe annet, noe som bare er mitt på en måte. Er det sært? :klø: Nei, det er vel ikke sært i det hele tatt? Tenker at det er helt vanlig, man må jo bevare seg selv og sine ting i et forhold, kanskje særlig når man er veldig like sånn helt fra begynnelsen av? Jeg har fått utsettelse på ene obligen min, kommer til å melde meg av ett fag (fant ut at midttermen visstnok telte på karakteren sånn allikevel, ojsann...) og så håper jeg at søskenbarnet mitt forbarmer seg over meg nok en gang i informatikken. Da er det bare litt krise igjen - har fortsatt ikke alle dataene til bacheloroppgaven min og nå begynner det å haste. GRØSS. Og ikke diss gin&juice - jeg drakk det på nyttårsaften! Ble liiiiitt full, bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2010 #1236 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes ikke det er sært. Det er viktig å ha sine egne interesser og venner. Mannen og jeg er så utrolig ulike at det hadde vært velkomment å holde på med noe felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 22. mars 2010 #1237 Del Skrevet 22. mars 2010 Ikke sært i det hele tatt, synes jeg. Ikke at mitt forhold var noe å måle seg etter, men jeg synes det var kjempedeilig å ha noe som bare var mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1238 Del Skrevet 22. mars 2010 Regna i grunn med at dere ville si det. Og er helt enig med dere (selvfølgelig) Blir dyrt med den kendoen da, tresverdene koster ikke all verden, men så er det klær. Og rustningen koster endel. Men den slipper jeg jo å kjøpe på en stund, først er det vel best å finne ut om dette er noe for meg Nå veldig mett. Laget prontosuppetil middag (bare med mer grønnsaker enn det står i oppskriften, det der er jo ingen ting jo!). Ikke det sunneste i verden, men slett ikke ille - og frokost og lunsj i dag var tilnærmet hysterisk sunt, såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 22. mars 2010 #1239 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har sånn bambustresverd-wannabekatana liggende som du kan få? Brukte den på kendo da jeg gikk på det på Blindern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1240 Del Skrevet 22. mars 2010 Oi! En shinai? (de runde) OK, hvis du absolutt vil bli kvitt den så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå