Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1161 Del Skrevet 17. mars 2010 Synes du kan ta det med ro med god samvittighet. Det blir bare verre av å trene vet du. Det gjør det! Såeh, slapper av med laptopen på fanget og litt rolig studiearbeid av typen klippe-og-lime-i-word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. mars 2010 #1162 Del Skrevet 17. mars 2010 Åh nå fikk jeg lyst på sashimi... Hadde helt dilla her for noen uker tilbake, men spiste til jeg var god og lei og nå er jeg nok ikke fullt så lei lenger - det er nammenam altså! God bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er kjempegodt! Tror jeg kunne spist sashimi og sushi flere ganger om dagen! Takk! Formen er egentlig grei den, bare vondt i halsen. Og umotivert akkurat nå, men det tror jeg ikke er forkjølelsens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. mars 2010 #1164 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er kjempegodt! Tror jeg kunne spist sashimi og sushi flere ganger om dagen! jeg tror jeg spiste det fem ganger i uka i en fjorten dager eller tre ukers tid.. litt dilla ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. mars 2010 #1165 Del Skrevet 17. mars 2010 God bedring Pingting! Det trenger for øvrig ikke å være ugunstig/dumt å trene når man er forkjølt/syk, så lenge man ikke har feber. Men man må likevel ha energi til det! Noen ganger er det helt greit å slække på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1166 Del Skrevet 17. mars 2010 jeg tror jeg spiste det fem ganger i uka i en fjorten dager eller tre ukers tid.. litt dilla ja.. Haha! Høres ut som noe jeg kunne ha gjort J har bare begynt å le hver gang jeg sier "jeg har lyst på sushi" (selv om han som regel blir med på å spise det, så han har ikke noe han skulle ha sagt) God bedring Pingting! Det trenger for øvrig ikke å være ugunstig/dumt å trene når man er forkjølt/syk, så lenge man ikke har feber. Men man må likevel ha energi til det! Noen ganger er det helt greit å slække på sofaen. Takk! Hm, sier du det? Nå som formen er bedre igjen kan jeg jo vurdere å ta en liten økt i morgen ihvertfall. Men det er vel sikkert lurt å ikke presse seg selv for hard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. mars 2010 #1167 Del Skrevet 17. mars 2010 Man skal være forsiktig med trening hvis man har feber eller infeksjoner/betennelser, ellers kan man godt ta en lett treningsøkt. Det er nok ikke lurt å slite seg helt ut nei, men holde en lavere intensitet enn man ville gjort ellers. Det står litt mer i denne artikkelen bl.a (selv om de er litt unøyaktige i sitatene sine over og under bildet av Talsnes): http://www.klikk.no/helse/trening/article398342.ece Hvis du ikke har feber, bare er litt tett i nesen og ikke føler deg så dårlig, er det ok å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 17. mars 2010 #1168 Del Skrevet 17. mars 2010 God bedring! Og jeg mente det med pulsklokka - den er din om du vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 17. mars 2010 Man skal være forsiktig med trening hvis man har feber eller infeksjoner/betennelser, ellers kan man godt ta en lett treningsøkt. Det er nok ikke lurt å slite seg helt ut nei, men holde en lavere intensitet enn man ville gjort ellers. Det står litt mer i denne artikkelen bl.a (selv om de er litt unøyaktige i sitatene sine over og under bildet av Talsnes): http://www.klikk.no/helse/trening/article398342.ece Åh supert, takk for info, o store treningsguruicere! Du er en knupp! God bedring! Og jeg mente det med pulsklokka - den er din om du vil ha den. Takk! Bra nå, egentlig. Eh, sikker? Jeg kan betale litt for den. En flaske rødvin eller noe. (eventuelt en halv en, hvis du deler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1170 Del Skrevet 17. mars 2010 HÆ HÆ HÆ! Husker dere jeg bestilte et korsett på nettet? Gjett hva som kom i posten i dag! (sånn, nå har dere sett halve puppene mine, men ikke fjeset mitt ) Var bekymra for at det ikke skulle passe, men det passer veldig godt! På bildet er det veldig lite snørt inn (det skal man forsåvidt ikke gjøre med en gang heller), og det kan bli en god del smalere. Waaaah, gleder meg sånn til å bruke det! I tillegg var pakken stemplet med "Ikke tollpliktig" (rart? :klø, så det betyr at jeg har betalt 600 kroner (og det er inkludert porto) for et korsett av en kvalitet som vanligvis starter på 1200,-. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. mars 2010 #1171 Del Skrevet 17. mars 2010 Kjempefint! Ja vær forsiktig med å snøre for hardt til å begynne med - kroppen må venne seg til snøringa og korsettet må venne seg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1172 Del Skrevet 17. mars 2010 Kjempefint! Ja vær forsiktig med å snøre for hardt til å begynne med - kroppen må venne seg til snøringa og korsettet må venne seg til deg Det er jeg klar over! Har en link til en "guide" til å gå inn korsetter liggende et eller annet sted, den må nok frem nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. mars 2010 #1173 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker å være en knupp, det høres så søtt ut. Og WOW til det korsettet, hot mama! Regner med Hr. Pingting blir helt som igjen fører til litt ---> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1174 Del Skrevet 17. mars 2010 han virket vel ikke direkte misfornøyd med det! For å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 17. mars 2010 Oii, nå var det nytt og fint her! Håper avatarene kommer tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1176 Del Skrevet 17. mars 2010 Og der var avatarene tilbake! Neste: signaturen min, takk! Jeg liker nye-KG, selv om det er litt mye å sette seg inn i sånn plutselig! Genialt at vi kan poste som anonyme og gi plusser og minuser til innlegg! (den siste har jeg faktisk tenkt på at jeg har savna) Æsj, jeg har dårlig samvittighet for matinntaket i dag. Ble ikke verdens sunneste lunsj, og så foreslo venninna mi at vi skulle på Burger King og spise. Og det er egentlig greit siden jeg spiser på sånne steder ca. 1 gang i halvåret... men det sitter litt langt inne nå. også spiste jeg to sånne påskeegg etterpå. Og nå en skål med frokostblanding med helmelk fordi J ikke hadde mer lettmelk igjen (eller brød, eller noe annet praktisk sent-på-kvelden-mat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. mars 2010 #1177 Del Skrevet 18. mars 2010 WOOOOOW!! Skal si du er hot, mama!! Hadde jeg vært J hadde jeg hoppet på deg SPORENSTREKS !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2010 #1178 Del Skrevet 18. mars 2010 Enig med de andre. Pingting = Hot Mama! Jeg får ikke helt det nye designet til å funke jeg. Hvordan i alle dager ''hopper'' jeg til siste uleste (av meg) i en tråd? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 18. mars 2010 #1179 Del Skrevet 18. mars 2010 Nais, ping-thang! Ja, jeg bytter mer enn gjerne pulsklokka mot en deling av en rødvin! Hva med at du kommer innom en dag til uka? Eller er du så striks at det ikke blir vin på ukedager? (Sier jeg, som har jobb i rusmiddelsektoren...) I dag skal jeg trene for første gang på fire uker! Hurra! Gleder meg mest til badstuen i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 18. mars 2010 #1180 Del Skrevet 18. mars 2010 Ojojoj, for et korsett, Ping! Men duuuu... du skriver at du har byggris i grønnsakssuppen din - er det det samme som hele byggkorn/-gryn, eller er det noe annet? Skulle lage grønnsakssuppe i går, og så fant jeg bare byggryn, og de må jo ligge i bløt over natten for at de skal være "brukandes" i matlagning. Kaffe snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå