Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg må innrømme at jeg bare skummet gjennom det meste. Men lasagneoppskrift så litt for avansert ut for meg tror jeg. Holder meg til muffins jeg. Nå fikk jeg en genial idé! Porsjonslasagne i muffinsformer! (eh, sånn brett med hull i, ikke sånne rosa papirformer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #1142 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå fikk jeg en genial idé! Porsjonslasagne i muffinsformer! (eh, sånn brett med hull i, ikke sånne rosa papirformer! ) Det er vel sånn de lager lasagne på fancy restauranter. Gud forby om man skulle få en porsjon som er større enn en muffins. (og forresten, jeg har papirformer oppi muffinsbrettet mitt jeg. Myyye enklere! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1143 Del Skrevet 16. mars 2010 (og forresten, jeg har papirformer oppi muffinsbrettet mitt jeg. Myyye enklere! ) Åh, det var lurt! Smarting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #1144 Del Skrevet 16. mars 2010 Åh, det var lurt! Smarting! Takk heller det søte liv. Det var der jeg fant tipset. Hvorfor ingen har tenkt på det før forstår jeg ikke. Det er jo bare så mye enklere enn å bekymre seg for om muffinsene sitter fast og om man ødelegger dem når man må grave dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1145 Del Skrevet 16. mars 2010 Takk heller det søte liv. Det var der jeg fant tipset. Hvorfor ingen har tenkt på det før forstår jeg ikke. Det er jo bare så mye enklere enn å bekymre seg for om muffinsene sitter fast og om man ødelegger dem når man må grave dem ut. OK, men da er du kjempelur som fulgte tipset deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1146 Del Skrevet 16. mars 2010 Hrmpf, jeg er småsyk igjen. Tett i nesa, litt vond i halsen og hodet er ganske tungt. Betyr vel at det ikke blir noen trening på meg i dag heller. Dessuten har jeg visst sitti med kaffe på nesa(!) til en vennlig sjel på lesesalen påpekte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 16. mars 2010 #1147 Del Skrevet 16. mars 2010 (Men man sparer jo penger og miljø ved å ha litt rapsolje i formene i stedet for papir) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1148 Del Skrevet 16. mars 2010 (Men man sparer jo penger og miljø ved å ha litt rapsolje i formene i stedet for papir) Åh, du er nå alltid så fornuftig. OK, da, godt poeng. Men papirformer burde være lov til bursdager ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #1149 Del Skrevet 16. mars 2010 *miljøsvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 16. mars 2010 #1150 Del Skrevet 16. mars 2010 Man kan kjøpe silikonmuffinsformer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 #1151 Del Skrevet 16. mars 2010 OHAYO! ( seffern skrives det med y....ikke O-HA-I-O. Har egentlig mest lyst til å skrive Ohio, som i staten ) Håper du har en superduper dag så langt, din heldiggrisstudent ? Åhoy! Et ord med både gg og ss i samme setning ! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1152 Del Skrevet 16. mars 2010 *miljøsvin* Det er lov en sjelden gang Man kan kjøpe silikonmuffinsformer! Luring! OHAYO! ( seffern skrives det med y....ikke O-HA-I-O. Har egentlig mest lyst til å skrive Ohio, som i staten ) Håper du har en superduper dag så langt, din heldiggrisstudent ? Åhoy! Et ord med både gg og ss i samme setning ! :gjeiper: HAHA, ja jeg har også vært på nippet til å skrive Ohio! Jeg har en helt grei dag. Sitter på datarommet og snufser og hoster og prøver å ikke plage de andre så mye med det. Hodet er litt svevende, men jeg får gjort litt for det. Håer DU har en knalldag! Også lurer jeg litt på hva jeg skal ha til middag. Vet jeg er forkjøla, men det frister faktisk med rå fisk (les: sashimi). Får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 #1153 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er lov en sjelden gang Luring! HAHA, ja jeg har også vært på nippet til å skrive Ohio! Jeg har en helt grei dag. Sitter på datarommet og snufser og hoster og prøver å ikke plage de andre så mye med det. Hodet er litt svevende, men jeg får gjort litt for det. Håer DU har en knalldag! Også lurer jeg litt på hva jeg skal ha til middag. Vet jeg er forkjøla, men det frister faktisk med rå fisk (les: sashimi). Får se Sleng over en california maki !!! *naaaammmmmm* Har en fin, avslappende dag Typen er også forkjøla, så det er vel kanskje noe som går for tia ? God bedring ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1154 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hm, jeg er flink til å lage unnskyldninger for meg selv når jeg er syk. Det blir sashimi til middag ja, falt for fristelsen da jeg så salma-laks på butikken. Tenker å ha salat til, og ris. Hvit ris. ikke så sunt, men *hosthosthost* det er synd på meg... Forkjølelse er definitivt noe som går, det er flere av de jeg studerer med som har vært syke nå og, også synes jeg at Facebookstatusene til folk bare handler om det, hehe. Til tross for forkjølelse har jeg ihvertfall fått gjort endel i dag! Det er bra! Men ingen trening i kveld Endret 16. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 16. mars 2010 #1155 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg ligger på sofaen med feber og en antatt bihulebetennelse/forkjølelsessak. Tror det er noe som går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1156 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg ligger på sofaen med feber og en antatt bihulebetennelse/forkjølelsessak. Tror det er noe som går! Oi, da er du mye dårligere enn meg! Bli frisk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 17. mars 2010 #1157 Del Skrevet 17. mars 2010 Kjedelig å være syk da.. Men forsøk med det gode gamle kjerringrådetjeg leste i en bok engang: Knytt den skitneste strømpen du har rundt halsen og sov med den. Når du våkner er du frisk! Verdt et forsøk? Meneh... Hva er sashimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 17. mars 2010 #1158 Del Skrevet 17. mars 2010 Huff, forkjølelse er skikkelig kjedelig! Jeg fikk honning iblandet litt sitronsaft av ei gammelkone da jeg ble syk på ferie i Bosnia en gang, det funket bra da iallefall. (I tillegg til at honning er ganske godt da.. :gjeiper: ) Hør på kroppen din iallefall! Den har ikke godt av trening når den er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1159 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har stort sett bare sånne steps-sokker da, så da hadde jeg våknet opp kvalt! Sorry jenter - men det er liten tro på denslags her i gården. *kjedelig* (men synes det er hyggelig å få tips!) Honning kan jeg forsåvidt finne på å spise uansett, fordi det er så godt! Kan ikke si det samme om skitne sokker Drikker masse te nå da, fordi halsen ser ut til å like det. Litt rusten i dag og, men det er mest vondt i halsen og snufsenese, hodet virker mer oppegående i da. Men det blir hjemmekontor bare fordi det ser så guffent ut ute. Skal møte ei venninne i ettermiddag og spise påskeegg (de i lilla kartong vet dere) - tullprat og sjokolade må da også være god medisin? :gjeiper: Og du har helt rett Cygnus, ikke trene. Det vil ikke kroppen heller merker jeg, den har lagt sin elsk på sofaen Såpeboble: sashimi er nesten litt sånn sushi-aktig, dvs. det er biter av rå fisk som dyppes i soyasaus. Som sushi uten risen, egentlig. Og med tjukkere biter. Også hadde jeg litt ris på siden. (carb-junkieee ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 #1160 Del Skrevet 17. mars 2010 Skitten-sokk-skjerf. *grøss* Synes du kan ta det med ro med god samvittighet. Det blir bare verre av å trene vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå