Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Trening i mars

01. 60 min ellipse, 30 min styrke

04. 60 min ellipse

06. 60 min ellipse

08. 30 min ellipse, 30 min styrke

12. 50 min ellipse, 10 min styrke

Tok det pent i dag, siden jeg nettopp har vært syk. Tråkket ikke så intensivt på ellipsen, og to bare ett sett av alle styrkeøvelsene. Men det var veldig deilig å trene igjen!

Nå frokost: 4-korn, eple, noen rosiner, yoghurt naturell og kanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, tror vi er tre stk (!) på lesesalen i dag... deilig med fredager, liker at det er sånn :happy:

(selv om det er fare for kjedelig lunsjpause om ingen spiser samtidig)

Fikk plustelig en god idé og foreslo for J at vi kan ta en kafédate i ettermiddag. Det er vel en fin måte å starte helga på, vel? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å starte helgen på!

Kanskje du kan relatere litt til dette - trenger et lite utløp for faglig frustrasjon... jeg HATER nettbaserte kartløsninger! Særlig når man skal verifisere noen kartografiske analyser man har gjort, og så er analysedataene i ett datum og så er nettkartet i et annet datum, og transformasjoner funker ikke inntil det viser seg at analysedataenes datum EGENTLIG er et annet datum. ARGH ARGH ARGH! Og så er jammen ikke nettkartene i god nok oppløsning til at det kan brukes. JEG BLIR GAL!!

*krmt*

...Har du lyst på en bytur i morgen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å starte helgen på!

Kanskje du kan relatere litt til dette - trenger et lite utløp for faglig frustrasjon... jeg HATER nettbaserte kartløsninger! Særlig når man skal verifisere noen kartografiske analyser man har gjort, og så er analysedataene i ett datum og så er nettkartet i et annet datum, og transformasjoner funker ikke inntil det viser seg at analysedataenes datum EGENTLIG er et annet datum. ARGH ARGH ARGH! Og så er jammen ikke nettkartene i god nok oppløsning til at det kan brukes. JEG BLIR GAL!!

*krmt*

...Har du lyst på en bytur i morgen? :D

Såså! :kose:

Det hørtes da utrolig frustrerende og lite praktisk ut? Har du prøvd å skrike til dem? Hjelper mot det meste! ;)

Bytur på dagen eller på kvelden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagen :) Bare rusle litt, ta en kaffe og sånn. Ka du trur?

Hm, kan vi meldes i morgen? Jeg vurderer seriøst å sitte på lesesalen et par timer, og da faller i tilfelle det ut. Men hadde vært kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på lesesalen til 15:30 i dag. Det var ikke så lenge som jeg burde, men jeg har da fått gjort endel i dag. Møtte J i byen, også satt vi på kafe og drakk kaffe og pratet tull en god stund. Sukk, hvorfor gjør vi ikke det oftere? :rødme:

Middag: taco. Med tacoskjell og rømme og kjøttdeig og ost og øl og full pakke. Jaja, det er fredag. Får lage sunn middag i morgen. På søndag har jeg planer om å lage skikkelig lasagne, helt fra bunn av :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lesesalen! :nigo:

Blir ikke mange timene her i dag, men skal bli fint å få gjort litt ihvertfall. Var ei til som satt her og, så da har jeg noen å ta pause sammen med :)

Etterpå skal jeg en tur ned til byen og drikke kaffe med Tigerlily. Jeeeee! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOHAAAAAIOOOOO GOZAAAAAIIIMAAAAAAASUUUUU!!! :biggrin:

Hahaha, det var da fælt til liv på deg i dag a? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det var da fælt til liv på deg i dag a? :fnise:

HAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!! :strix:

Hvordan er det med deg, da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAAAAAAAAAAAAAAI!!!!!! :strix:

Hvordan er det med deg, da ? :)

Hahaha, jeg blir jo blid bare av å lese innlegget ditt!

Bra med meg! (genki desu!) Men jeg er litt sliten (chotto tsukareta) Får til og med vært litt produktiv i dag, det er deilig :) (ikke faen om jeg klarer å si det på japansk)

Studerer du sammen med den kjekkasen her?

Haha! Jeg vet hvem det er, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått gjort litt i dag og, altså! Digg!

Snart kaffe nå. Det trengs. *glede seg* :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Og jeg skal trene, så jeg får også gjort noe. Har søkt jobb også - skrevet en laaang søknad (syns jeg - 2 sider er langt, ikke sant?) Herlig med god-lørdag.

Kos deg med kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg blir jo blid bare av å lese innlegget ditt!

Bra med meg! (genki desu!) Men jeg er litt sliten (chotto tsukareta) Får til og med vært litt produktiv i dag, det er deilig :) (ikke faen om jeg klarer å si det på japansk)

:fnise:

Vet du hvordan man skriver "litt" på japansk ? Høres ut som de sier "skoshi".....nihongo ga skoshi wakarimasu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Middag: taco. Med tacoskjell og rømme og kjøttdeig og ost og øl og full pakke. Jaja, det er fredag. Får lage sunn middag i morgen. På søndag har jeg planer om å lage skikkelig lasagne, helt fra bunn av :happy:

Taco er jo sunt det, massevis av grønnsaker :klø:

Vi skal også ha taco :nigo: Med lefser og hjemmelagd guacamole :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Og jeg skal trene, så jeg får også gjort noe. Har søkt jobb også - skrevet en laaang søknad (syns jeg - 2 sider er langt, ikke sant?) Herlig med god-lørdag.

Kos deg med kaffe!

Oi, ja det var langt. Men jeg kjenner deg, så da står det vel mye fornuftig i den og, tenker jeg. ;)

kaffe var kos! Det ble kake og, gitt! Det synes jeg man fortjener etter en jobbelørdag :nigo:

:fnise:

Vet du hvordan man skriver "litt" på japansk ? Høres ut som de sier "skoshi".....nihongo ga skoshi wakarimasu. :)

sukoshi :)Denne bloggen er veldig grei, der er det noen som har skrevet ned alle leksjonene. men OBS: det er noen skrivefeil her og der, så det er lurt å dobbeltsjekke med en ordbok. Blant annet skrives "wo" som "o" et par steder, og det er feil. Ofte påpekes sånt i kommentarene da :)

:vinke: Bare innom på en sløvete lørdag. :nigo:

Hei lille rugemaskin! :goodbye:

Taco er jo sunt det, massevis av grønnsaker :klø:

Vi skal også ha taco :nigo: Med lefser og hjemmelagd guacamole :sikle:

Joa, men de tacoskjellene er fulle av fett (og lefsene er stappfulle av kalorier de også, skjønner ikke helt hvordan de får det til. Også rømme. Og kjøttdeig. Og ost. Og litt salat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå skulle jeg til å vaske opp... men så var plutselig Gordon Ramsey på TV. Morsommere å se han skjelle ut folk enn å vaske tallerkner. Dessuten er det lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...