Gjest Gaby Skrevet 8. mars 2010 #981 Del Skrevet 8. mars 2010 (Gjett hvem som ikke liker blodappelsin. ) ...gaby? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 8. mars 2010 #982 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg ELSKER is, men tåler ikke melk&fløte. Har allikevel sneket meg til noen skjeer Cookie Dough og holdt på å dø av glede. Men Caramelita fra Mövenpick er kanskje verdens beste is noensinne! Ellers var det da en utrolig sunn middag du hadde? Jeg har ikke viljestyrke eller ork til såå sunn middag, hehe! I dag blir det sennep- og balsamicoeddikmarinert kylling med potetstappe og dampede grønnsaker. NAM! (Og så er det synd på meg, er på betennelse nr 2 i brusken i øret og skjer det en gang til må jeg *grøss* skjære!!!) Skjer med masteren for tiden da? *Snusfornuftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #983 Del Skrevet 8. mars 2010 (Jeg aner ikke hvorfor jeg legger meg på "trokke", "ække", osv., forresten. Jeg er ikke østlending! ) Mowahahaha, det er mine onde Østfoldgener som har smittet deg! Eh, over internett. Sikkert helt normalt. Jeg ELSKER is, men tåler ikke melk&fløte. Har allikevel sneket meg til noen skjeer Cookie Dough og holdt på å dø av glede. Men Caramelita fra Mövenpick er kanskje verdens beste is noensinne! Ellers var det da en utrolig sunn middag du hadde? Jeg har ikke viljestyrke eller ork til såå sunn middag, hehe! I dag blir det sennep- og balsamicoeddikmarinert kylling med potetstappe og dampede grønnsaker. NAM! (Og så er det synd på meg, er på betennelse nr 2 i brusken i øret og skjer det en gang til må jeg *grøss* skjære!!!) Skjer med masteren for tiden da? *Snusfornuftig* Syk nå igjen!? Skjerpings, frøken - dette skal vi ikke ha noe av! Flink middag, men jeg spiste jo et halvt beger is i går, og litt potetgull, og litt sjokolade i dag. Hooooi. Men den middagen din hørtes mye mer spennende ut, altså! ------- Nå har jeg vært superflink og mekka lunsj til i morgen! Kokt gulrot og brokkoli, couscous og crabsticks. Crabsticks er genialt har jeg funnet ut, billig og ganske sunt, og smaker helt greit. (best i sushi, men det får da f*** meg være grenser for hva slags lunsj en skal lage selv!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 8. mars 2010 #984 Del Skrevet 8. mars 2010 NAM Crabsticks - jeg glemmer alltid at det eksisterer, men så blir jeg så glad når jeg kommer på det. Best til pålegg, syns jeg, men funker også i fiskesuppe og så videre. Men bare den frosne! Sjømat i lake kan jeg spare meg for. Jeg liker heller ikke is så veldig... jeg var i Italia i høst og tenkte at "Nå - nåh skal jeg spise is som bare det, det er jo så god is her i Italia". Så kom vi til disken og skulle velge, og flere ganger ble det bare "nææææh... tror jeg venter/har ikke så lyst på" osv. En av isene jeg kjøpte var så kjedelig at jeg kastet den (den smeltet jo som ...is for sola). Is er først og fremst kjedelig, derfor er jeg ikke interessert. Og kaldt, jeg får kløe i halsen av det. Men Caramelita er og blir en innertier, den spiser selv jeg! Mövenpick generelt, er til å leve med. Min svakhet er ost. Heldigvis er jeg ikke på slankern. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. mars 2010 #985 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det er ganske godt, egentlig. Crabsticks, altså. Selv om det ikke er krabbe. :klø: Hmmmm... Nammenam med (HGAGHGMKDASMKLFKDSL! Får ikke til å skrive det rett, så nå kommer det fonetisk ) tåostan' ailan' og loff. Eh.. altså.... *trekke pusten dypt og telle til ti* Endret 8. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 8. mars 2010 NAM Crabsticks - jeg glemmer alltid at det eksisterer, men så blir jeg så glad når jeg kommer på det. Best til pålegg, syns jeg, men funker også i fiskesuppe og så videre. Men bare den frosne! Sjømat i lake kan jeg spare meg for. Jeg liker heller ikke is så veldig... jeg var i Italia i høst og tenkte at "Nå - nåh skal jeg spise is som bare det, det er jo så god is her i Italia". Så kom vi til disken og skulle velge, og flere ganger ble det bare "nææææh... tror jeg venter/har ikke så lyst på" osv. En av isene jeg kjøpte var så kjedelig at jeg kastet den (den smeltet jo som ...is for sola). Is er først og fremst kjedelig, derfor er jeg ikke interessert. Og kaldt, jeg får kløe i halsen av det. Men Caramelita er og blir en innertier, den spiser selv jeg! Mövenpick generelt, er til å leve med. Min svakhet er ost. Heldigvis er jeg ikke på slankern. :D Men... jeg skjønner dere ikke!? Is, liksom! IS! *rister oppgitt på hodet* Ost er jeg også svak for. Har lært meg å gå i stor bue rundt ostedisken når jeg har dårlig råd eller må skjerpe kostholdet Det er ganske godt, egentlig. Crabsticks, altså. Selv om det ikke er krabbe. :klø: Hmmmm... Nammenam med (HGAGHGMKDASMKLFKDSL! Får ikke til å skrive det rett, så nå kommer det fonetisk ) tåostan' ailan' og loff. Eh.. altså.... *trekke pusten dypt og telle til ti* Men i helv... med vafforno!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #987 Del Skrevet 8. mars 2010 Trent! 30 min ellipse og x antall min styrke. Og lær å si "jeg har tre barn, to gutter og en jente. Jenta er stor og guttene er små. De bor i New York." på japansk. Ja det...var jo nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 8. mars 2010 Etter trening spiste jeg en appelsin i biter med litt naturell yoghurt og masse kanel. Godt! Lekte meg litt med å ta bilder av det. Morsomt, men dte er vanskelig å ta bilde av mat, egentlig. Også får jeg så rart lys av lampe her synes jeg, og selv om jeg har justert kameraet litt er det vanskelig å få det til å se helt riktig ut. Anyways, here goes: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #989 Del Skrevet 8. mars 2010 Ble inspirert av den tråden om trening pr. mnd, så da kan jeg jo gjøre det her inne! Trening i mars 01. 60 min ellipse, 30 min styrke 04. 60 min ellipse 06. 60 min ellipse 08. 30 min ellipse, 30 min styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. mars 2010 #990 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva med sorbet? Ja, NAM! Men potetgull er best. egentlig kan det ikke sammenlignes, så jeg trekker den påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 9. mars 2010 #991 Del Skrevet 9. mars 2010 Men i helv... med vafforno!!?? Putta jaggu inn en ekstra t, jeg. Snakker om Thousand Island-dressing, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2010 #992 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva med sorbet? Sorbet er saftis i mine øyne, så det liker vi. Mer nøyaktig kokosnøttsorbet. Det er godt det. Holdt på å dø på meg da vi var i Italia og fråtset i sorbetis i alle slags smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 #993 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe litt av en tringstråd :gjeiper: Fikk lyst på masssse godis av å lese alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 9. mars 2010 God morgen! Det ble sent i går igjen, gitt... sovnet litt over 2. Liker det ikke, liker å legge emg til normal tid. Men da blir jeg bare liggende å bekymre meg for at naboen skal vekke meg, og sånn sett er det mye lettere å legge seg etter ham. Men jeg synes døgnet blir så skeivt, liksom. Nå sto jeg opp 9:30, og planen var å trene, dusje, spise, dra på lesesalen. Men da kommer jeg dit så sent, og det er litt upraktisk, jeg vet ikke hvorfor, men sånn er det, og jeg liker ikke å komme dit så sent og jobber ikke noe bra da. Så da bestemte jeg meg for hjemmekontor i dag, noe som i praksis betyr at jeg ikke får gjort en dritt. *facepalm* Også brygger jeg på en forkjølelse. GAAAAAAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. mars 2010 #995 Del Skrevet 9. mars 2010 *trøster litt* Kjøp deg litt ingefær og brygg en kopp eller to med kruttsterkt ingefærbrygg - det tar (kanskje) knekken på fokjølelsen og smaker uansett nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 9. mars 2010 Takk, Suzy. Ingefærte var kanskje ikke så dumt, det smaker jo kjempegodt og er alt for lenge siden jeg har drukket! Men jeg har ingen planer om å gå ut nå, i pysjbukser og verdensrekord i fett hår Får vente til senere i dag. Akkurat nå har jeg kaffe, er ikke så dumt det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. mars 2010 #997 Del Skrevet 9. mars 2010 Verdensrekord faktisk Det er knallgodt og særlig når den er hjemmelaget - syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #998 Del Skrevet 9. mars 2010 Verdensrekord faktisk Det er knallgodt og særlig når den er hjemmelaget - syns jeg. OK, det var litt overdrevet. Det er to-tre dager siden jeg vasket det sist, så det er ikke på tide å ringe tusentipset til avisene heeelt enda Timiante er også veldig godt. Og grønn te. Og svart. Og fruktte. Og hvit te. Og ...te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. mars 2010 #999 Del Skrevet 9. mars 2010 Jepp - og kaffe - men sidenjeg har fått dosen min av det i dag så skal jeg drikke te nå (ingefær ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 9. mars 2010 #1000 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker hverken kaffe eller te.. *sær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå