Pingting Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #941 Del Skrevet 7. mars 2010 God morgen! Jeg lå på sofaen og sovnet til stadighet i går til kl 24, da la jeg meg. Nå er jeg...relativt våken Skal bli koselig å se mamma i dag, men jeg frykter en liten overdose. Hun kan bli litt intens og overkjørende noen ganger. Nåja, hun sponser middag på meg i dag, så jeg kan ikke klage Tigerlily: så fyllesyk at du ikke får puste!?! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. mars 2010 #942 Del Skrevet 7. mars 2010 God morgen! Hvorfor er du så tidlig oppe på en søndag? Jeg har ligget våken store deler av natta uten grunn, så da kl ble 0800 fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stå opp. Hvis man skal se lyst på det så er det iallefall deilig å få noen timer alenetid i stua mens sambo sover Middag hos mor er alltid en slager, kan jeg tro Vet du hva du får servert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 7. mars 2010 #943 Del Skrevet 7. mars 2010 Eh.. mornings.. Kos deg med mora di i dag, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #944 Del Skrevet 7. mars 2010 god morgen (var oppe for en time siden altså! ) håper du får en koselig dag med mora di og at hun ikke overkjører deg fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 7. mars 2010 #945 Del Skrevet 7. mars 2010 Mødre er noe for seg selv, ingen tvil om det. Men de er kjekke å ha, iallefall når de spanderer middag Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 7. mars 2010 #946 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper du er i form i dag, da. Det var veldig moro i går, og dere var savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. mars 2010 #947 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, Ping! Håper mammadagen har vært en suksess ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. mars 2010 #948 Del Skrevet 7. mars 2010 Har du mammadag idag? så utrolig koselig, det er akkurat sånn søndager, eller helger generelt, skal være..Ta litt vare på de nærmeste;) håper dere har kosa dere massse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #949 Del Skrevet 7. mars 2010 Neimen, her var det mange nye innlegg! Hallo, har dere ikke noe bedre å foreta dere på en søndag!? Dagen i dag har vært fin, den Først satt vi og drakk litt kaffe og pratet masse, så kjøpte vi smoothies, men modern fikks å vondt i huet av sin (jeg sa hun ikke måtte drikke den så fort!) så jeg fikk den andre halvparten. Så var vi på Kunstnernes hus og så på utstilling, så kaffe og kake på Litteraturhuset (herlighet, skulle vi blitt noe mer kulturelle etter det hadde jeg spydd ). Også spiste vi middag på Egon sammen med J. Biff med bakt potet og rundstykke og bearnaise og alt som er usunt... Og på veien hjem hadde jeg et lite uhell da vi var innom 7-eleven. Så nå står det en boks med Ben&Jerrys Chocolate Chip Cookie Dough i fryseren... wops. Koselig dag, men nå var dte veldig godt å sette henne på bussen og å plassere rompa på sofaen. J lager kaffe til meg, og jeg har KG. *glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #950 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper du er i form i dag, da. Det var veldig moro i går, og dere var savnet. Ja, er bedre! Men fortsatt mye mer sliten enn jeg burde være synes jeg. Lover å drikke dobbelt så mye på den neste festen din for å veie opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 7. mars 2010 #951 Del Skrevet 7. mars 2010 Så koselig med noen kulturelle innslag i hverdagen da Ben and Jerrys er fantastisk godt- kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2010 #952 Del Skrevet 7. mars 2010 Mammadager er best. :rødme: Jeg har mammadag nesten hver dag når mannen er ute på sjøen jeg. *mammadalt* Cookie dough syntes jeg smakte kjemperart. Den der brownie med karamell derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #953 Del Skrevet 7. mars 2010 Så koselig med noen kulturelle innslag i hverdagen da Ben and Jerrys er fantastisk godt- kos deg! Koser meg med det akkurat nå! :happy: :Mammadager er best. :rødme: Jeg har mammadag nesten hver dag når mannen er ute på sjøen jeg. *mammadalt* Cookie dough syntes jeg smakte kjemperart. Den der brownie med karamell derimot. Mobber du favorittisen min!? :slår: Joa, hyggelig med mammaer. men jeg blir litt lei av min, hun er så intens av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 7. mars 2010 #954 Del Skrevet 7. mars 2010 Aldri smakt Ben and Jerrys, jeg.. Er den så god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #955 Del Skrevet 7. mars 2010 Aldri smakt Ben and Jerrys, jeg.. Er den så god? Jah! God, og dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 7. mars 2010 #956 Del Skrevet 7. mars 2010 Jah! God, og dyr Prisen ække så viktig. Jeg har samboer, serru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. mars 2010 #957 Del Skrevet 7. mars 2010 Aldri smakt Ben and Jerrys, jeg.. Er den så god? Ben&Jerrys er livet. Det er toppen av iskrem, rett og slett. Chocolate Fudge Brownie er den beste sjokoladeisen jeg noen gang har smakt!! Og Strawberry Cheesecake..... MmmmMMmMmmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. mars 2010 #958 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg sier bare Häagen-Dazs sin Strawberry Cheese Cake, jeg.........................................................................................GIMMMMMMEEEE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 #959 Del Skrevet 7. mars 2010 Phish food Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. mars 2010 #960 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg sier bare Häagen-Dazs sin Strawberry Cheese Cake, jeg.........................................................................................GIMMMMMMEEEE!!! Den har jeg spist i dag!!!!!! Men Ben&Jerry sin er enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå