Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #901 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei, trikset er en god dose godis og potetgull hver dag, og så mye karbohydrater, fett og sukker som man klarer å presse i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #902 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, det spenner vel ut skinnet ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. mars 2010 #903 Del Skrevet 4. mars 2010 Jepp, nærmer meg 55 kg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #904 Del Skrevet 4. mars 2010 Jepp, nærmer meg 55 kg nå Urettferdig. *mumle i skjegget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #905 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei nå! Skjerpings barna, oppfør dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #906 Del Skrevet 4. mars 2010 Nei nå! Skjerpings barna, oppfør dere! oppfører meg fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #907 Del Skrevet 5. mars 2010 God morgen! Sukk, hadde vært flink og satt vekkerklokka på 8 (noe som er tidlig nok med tanke på at jeg sovnet i 2-tiden). Men det gikk jo ikke, 8.45 kom jeg meg opp. Det betyr vel at jeg trengte det? Like greit, umulig å gjøre noe fornuftig med studiene når man bare sovner. Frokost: havregrøt med et eple i terninger, noen få rosiner, masssssse kanel og litt melk. Namme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #908 Del Skrevet 5. mars 2010 Gudd mårning ! Havregrøt er gødt, men kun hvis den er søt ( les: Splenda ) Jeg er mer en "sove 8-10 timer"-menneske, jeg... Blir helt dau om jeg bare sover 5-6 timer, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 5. mars 2010 #909 Del Skrevet 5. mars 2010 Så utrolig kjipt med turen da - når de ikke en gang gidder å se på innleveringen din som liksom måtte inn personlig. Sukk. (Jada, vet jeg er maaange sider for sen egentlig, hehehe!) Jeg sitter på lesesalen og drikker "ukens kaffe", like herk som "dagens" jo Og så strever jeg med innlevering i inf1000, fy f*en så vanskelig de gjør det..! Har fått til litt, men føler virkelig at jeg er på viddene her. Leverer for første gang en oblig inn til ikke godkjent, sukk... Takk og pris for at man har to forsøk til sier jeg bare! Kaffe en av dagene? Sånn søndag eller noe? Var så koselig sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 #910 Del Skrevet 5. mars 2010 Urk, jeg er nødt til å ha 8 timers søvn jeg, ellers fungerer jeg ikke. Men 45 minutter er jo ikke så verst da. Synes du er flink jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 5. mars 2010 #911 Del Skrevet 5. mars 2010 Helluuu... Det var så koselig med besøk i går, jeg lever høyt på det enda! I dag har jeg vært i butikken, og nå er jeg utslitt. ARGH. Men jeg prøvde å trene litt i går da (hvis vi skal snakke om trening), i hele 15 minutter holdt jeg ut med "hvilende" styrkeøvelser (en genial oppfinnelse jeg har gjort: Man kan faktisk trene utvalgte muskelgrupper mens man hviler resten av kroppen på gulvet eller sofaen, som f.eks. rompa/korsryggen mens man ligger på magen, løfter ett og ett bein og bare sløver på sofaen forøvrig. Kan man kalle det restituerende trening?) :D Nå skal jeg snart spise det siste egget! Det gjorde kvelden min, Freia påskeegg til Return of a King på 14,4". Haha. Jeg er ikke kravstor jeg! I dag går jeg bare rundt og gleder meg til i morgen! Og kanskje jeg skal se en 5-6 episoder alias mens jeg tenker på all den kickboksinga jeg kunne gjort like bra selv? Æsj, er ikke noe gøy å ha svart belte og ikke være i form. Jeg savner kroppen min! hilsen klagesytern. Men du får ha en fin dag forøvrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. mars 2010 #912 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) *hopper innom med en bøtte trenemotivasjon (ikke at det ser ut som du mangler det!)* Endret 5. mars 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #913 Del Skrevet 5. mars 2010 Gudd mårning ! Havregrøt er gødt, men kun hvis den er søt ( les: Splenda ) Jeg er mer en "sove 8-10 timer"-menneske, jeg... Blir helt dau om jeg bare sover 5-6 timer, gitt... Næh, jeg liker den litt salt, jeg. Før var jeg og veldig sånn at jeg måtte ha sukker på alt, nå er jeg ikke det. Når skjedde dét, egentlig? :klø: Så utrolig kjipt med turen da - når de ikke en gang gidder å se på innleveringen din som liksom måtte inn personlig. Sukk. (Jada, vet jeg er maaange sider for sen egentlig, hehehe!) Jeg sitter på lesesalen og drikker "ukens kaffe", like herk som "dagens" jo Og så strever jeg med innlevering i inf1000, fy f*en så vanskelig de gjør det..! Har fått til litt, men føler virkelig at jeg er på viddene her. Leverer for første gang en oblig inn til ikke godkjent, sukk... Takk og pris for at man har to forsøk til sier jeg bare! Kaffe en av dagene? Sånn søndag eller noe? Var så koselig sist! Hei flinkeinnleveringsdamen! Så du tydeligvis har blitt ferdig Ukens kaffe er ikke allverdens å skryte av den nei, men den er nå bedre enn sur kantinekaffe. Den helga her er nok fullstendig stappfull og travel, men kanskje til uka? Urk, jeg er nødt til å ha 8 timers søvn jeg, ellers fungerer jeg ikke. Men 45 minutter er jo ikke så verst da. Synes du er flink jeg. Ja, jeg må egentlig det jeg og. Menneh - travel. Ikke at jeg har vært så himla effektiv da, men litt har jeg fått gjort i dag. Er bare så mye annet som distraherer meg... Helluuu... Det var så koselig med besøk i går, jeg lever høyt på det enda! I dag har jeg vært i butikken, og nå er jeg utslitt. ARGH. Men jeg prøvde å trene litt i går da (hvis vi skal snakke om trening), i hele 15 minutter holdt jeg ut med "hvilende" styrkeøvelser (en genial oppfinnelse jeg har gjort: Man kan faktisk trene utvalgte muskelgrupper mens man hviler resten av kroppen på gulvet eller sofaen, som f.eks. rompa/korsryggen mens man ligger på magen, løfter ett og ett bein og bare sløver på sofaen forøvrig. Kan man kalle det restituerende trening?) :D Nå skal jeg snart spise det siste egget! Det gjorde kvelden min, Freia påskeegg til Return of a King på 14,4". Haha. Jeg er ikke kravstor jeg! I dag går jeg bare rundt og gleder meg til i morgen! Og kanskje jeg skal se en 5-6 episoder alias mens jeg tenker på all den kickboksinga jeg kunne gjort like bra selv? Æsj, er ikke noe gøy å ha svart belte og ikke være i form. Jeg savner kroppen min! hilsen klagesytern. Men du får ha en fin dag forøvrig! Haloooh! Åh, det var så kos å bli fora med linsesuppe og treningsinfo av deg! (lær meg hviletrening da?) Egg og Ringenes herre, genialt (selv om ingenting slår 300 kombinert med alkohol ) Bli frisk. Jeg tror ikke du har lov til å være mere syk nå *hopper innom med en bøtte trenemotivasjon (ikke at det ser ut som du mangler det!)* *tar imot med glede* Nåh, jeg kommer sikkert til å få bruk for den etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. mars 2010 #914 Del Skrevet 5. mars 2010 Hjelpe meg, boka har vokst med tre sider siden igår jo.. :dåne: Og nå skjønner jeg ikke halvparten av hva dere snakker om engang! :dåne: Jeg bare hopper over alt jeg ikke skjønner. Da går det ganske fort å lese tre sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #915 Del Skrevet 5. mars 2010 Så...er De nu Cand.støv&jord ? Ferdig ferdig utdannet ? Bare å brette opp ermene og avsløre skjulte skatter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #916 Del Skrevet 5. mars 2010 Han Pimsleur-japanermannen snakker alt for fort. Og: gjenta ordet. BAKLENGS. sn.masn.rimasen. jarimasen. Yoku mada djousu jarimasen høres ut som: Yokmadjosijadimasen når japanermannen snakker. Liker japanerdama mye bedre, jeg ! Hun høres også mye blidere ut :gjeiper: Japanermannen: - Sumimasem Japanerdama: - Sumimasen ? I like the latter better.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #917 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg bare hopper over alt jeg ikke skjønner. Da går det ganske fort å lese tre sider. Haha, påstår du at dagboka mi er uforståelig!? Så...er De nu Cand.støv&jord ? Ferdig ferdig utdannet ? Bare å brette opp ermene og avsløre skjulte skatter ? Åhoi, den tittelen skal jeg ta til meg tror jeg! Er en master of arts ihvertfall - når jeg står. (ikke enda ) Ferdig utdannet? Nei gudbedre, man tar da to mastergrader her i gården. Den andre er ikke halvferdig en gang. edfhweuidfwe dosuifhwieuhFUIW WEDCB iruehf87 9438fyyehcb erufieyvhedi (beklager, jeg måtte stange hodet litt i keyboardet) Han Pimsleur-japanermannen snakker alt for fort. Og: gjenta ordet. BAKLENGS. sn.masn.rimasen. jarimasen. Yoku mada djousu jarimasen høres ut som: Yokmadjosijadimasen når japanermannen snakker. Liker japanerdama mye bedre, jeg ! Hun høres også mye blidere ut :gjeiper: Japanermannen: - Sumimasem Japanerdama: - Sumimasen ? I like the latter better.... Haha! Det er som jeg sa: du er bare nødt til å høre på dem flere ganger. Jeg går som regel gjennom hver lesson minst tre ganger (til jeg svarer riktig på minst 90% av spørsmålene) før jeg går videre på neste. Daijobu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. mars 2010 #918 Del Skrevet 5. mars 2010 Haha, påstår du at dagboka mi er uforståelig!? Neida. Bare deler av den. Noen av den blir litt for internt for en liten stor My. Men det gjør ingenting. Er bare koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #919 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Haha, påstår du at dagboka mi er uforståelig!? Åhoi, den tittelen skal jeg ta til meg tror jeg! Er en master of arts ihvertfall - når jeg står. (ikke enda ) Ferdig utdannet? Nei gudbedre, man tar da to mastergrader her i gården. Den andre er ikke halvferdig en gang. edfhweuidfwe dosuifhwieuhFUIW WEDCB iruehf87 9438fyyehcb erufieyvhedi (beklager, jeg måtte stange hodet litt i keyboardet) Haha! Det er som jeg sa: du er bare nødt til å høre på dem flere ganger. Jeg går som regel gjennom hver lesson minst tre ganger (til jeg svarer riktig på minst 90% av spørsmålene) før jeg går videre på neste. Daijobu! Ja...blir bare utrolig kjedelig med gjentagelsene av ord du kan. Som Ohaio gozaimasu = z.imas.zaimas.gozaimasu. Du tar forresten 2 mastergrader ?? Pottit-Norge slår til igjen ? Endret 5. mars 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #920 Del Skrevet 5. mars 2010 Neida. Bare deler av den. Noen av den blir litt for internt for en liten stor My. Men det gjør ingenting. Er bare koselig det. Skjønner. Det hender jeg faller litt ut selv og Ja...blir bare utrolig kjedelig med gjentagelsene av ord du kan. Som Ohaio gozaimasu = z.imas.zaimas.gozaimasu. Du tar forresten 2 mastergrader ?? Pottit-Norge slår til igjen ? Neinei, arkeologi. Ikke poteter. Å guuuuhd, nå har jeg koffeinoverdosehumor. Skjønte ikke helt hva du mente da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå