^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #821 Del Skrevet 2. mars 2010 Håper du får en kjempegod tur. Og at ikke zangetsu sitter fast i sikkerhetskontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2010 #822 Del Skrevet 2. mars 2010 Det var en katt uten utprega jaktinnstinkt, gitt. God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 3. mars 2010 #823 Del Skrevet 3. mars 2010 WHAT! Et døgn uten pingting-oppdatering? Denne dagboka har jo nesten havna på side 2! Nå venter vi i spenning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 3. mars 2010 Hjemme! Hele turen gikk veldig fint, flyet landet 20 min for tidlig på veien nedover til og med! Fikk levert, men det var skuffende hvor lite lærerne ville se av den der og da. Nesten så jeg kunne ha sendt den i posten. Ellers var det fint! Morsomt å være tilbake der, det føltes som om det var mange år siden sist, ikke 8 mnd. Rart. Etter innlevering satt jeg og venninne N (som også leverte nå) oss på Starbucks og drakk kaffe og prata stygt om Swindon...Var stort sett det vi gjorde da vi bodde der også, så det var hyggelig med en liten reprise på det. Også har jeg kjøpt meg en termokopp derfra som var veldig smart Så gikk vi på (en av) stampubene og spistte pubmat (herregud, det er det beste med England) og tok en øl sammen med venninne J som jeg sov hos. Og i dag har jeg reist fra kl 9 på morran, og kom hjem nå. Nå skal jeg drikke opp whiskyen min (kjøpte en gave til meg selv på tax-freen, gitt!), og så skal jeg og J ut å spise sushi. Og ta noen øl med noen andre. *veldig glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #825 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper du får en kjempegod tur. Og at ikke zangetsu sitter fast i sikkerhetskontrollen. *fnis* Nei, det gikk helt greit gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #826 Del Skrevet 3. mars 2010 Har du kommet hjem til gamlelandet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2010 #827 Del Skrevet 3. mars 2010 Starbucks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #828 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er hjemme, ja! Hyggelig kveld! Og litt alkoholisert. Vi måtte jo smake på whiskyen jeg hadde kjøpt. Og så gikk vi for å spise sushi, og da drakk vi sake til. Også traff vi resten av gjengen og drakk to øl. Men dte var fint :happy: I morgen er det tilbake til trening og studier, og pengesparing. Og lunsj hos tineline *gleder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #829 Del Skrevet 3. mars 2010 Velkommen hjem! Håper du har hatt en strålende tur ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 3. mars 2010 Velkommen hjem! Håper du har hatt en strålende tur ! Det beste med den var vel å komme hjem igjen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. mars 2010 #831 Del Skrevet 3. mars 2010 Borte bra (av og til); hjemme BEST! hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mars 2010 #832 Del Skrevet 3. mars 2010 velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk! Off, det er rart altså! Jeg klarte liksom ikke forholde meg til noe der borte. Og klarer ikke for hele mitt liv å skjønne hvordan jeg holdt ut i 9 mnd! Men jeg har gjort det ihvertfall, og prøver å være litt stolt av det Åja, også har jeg vært stalker i dag. Var masse japanere på flyplassen, så jeg spratt mellom hyllene på taxfree-en og prøvde å skjønne hva de sa. Var ikke så mye jeg oppfattet, men en ting jeg fikk med meg var mannen som kikket veeeldig skeptisk på parfymen kona hans holdt frem og sa gravalvorlig "Det er for dyrt". Det skjønte jeg, og da måtte jeg le litt Nå skal jeg prøve å legge meg snart. Ååååh, er så fint å være i Oslo igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #834 Del Skrevet 3. mars 2010 Åja, også har jeg vært stalker i dag. Var masse japanere på flyplassen, så jeg spratt mellom hyllene på taxfree-en og prøvde å skjønne hva de sa. Var ikke så mye jeg oppfattet, men en ting jeg fikk med meg var mannen som kikket veeeldig skeptisk på parfymen kona hans holdt frem og sa gravalvorlig "Det er for dyrt". Det skjønte jeg, og da måtte jeg le litt Bra jobba!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mars 2010 #835 Del Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk! Off, det er rart altså! Jeg klarte liksom ikke forholde meg til noe der borte. Og klarer ikke for hele mitt liv å skjønne hvordan jeg holdt ut i 9 mnd! Men jeg har gjort det ihvertfall, og prøver å være litt stolt av det Åja, også har jeg vært stalker i dag. Var masse japanere på flyplassen, så jeg spratt mellom hyllene på taxfree-en og prøvde å skjønne hva de sa. Var ikke så mye jeg oppfattet, men en ting jeg fikk med meg var mannen som kikket veeeldig skeptisk på parfymen kona hans holdt frem og sa gravalvorlig "Det er for dyrt". Det skjønte jeg, og da måtte jeg le litt Nå skal jeg prøve å legge meg snart. Ååååh, er så fint å være i Oslo igjen! der er litt gøy å leke stalker av og til åå savner oslo jeg *gledesegtilsluttenavmnd* må legge meg jeg og snart (er egentlig ett nattdyr men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2010 #836 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser for meg Ping sniker seg mellom hyllene, bare øynene synes over kanten mens hun stirrer på masse små japanere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 3. mars 2010 Bra jobba!!! Takker og bukker! der er litt gøy å leke stalker av og til åå savner oslo jeg *gledesegtilsluttenavmnd* må legge meg jeg og snart (er egentlig ett nattdyr men) Mh, jeg er og nattdyr. Men med såpass lite søvn som det har blitt i det siste OG to øl i kveld, så tror jeg det går bra. Sov forresten omtrent hele veien på flyet, men da dunket jeg hodet inn i vinduet hele tiden Ser for meg Ping sniker seg mellom hyllene, bare øynene synes over kanten mens hun stirrer på masse små japanere Haha, ja akkurat sånn var det! (eller egentlig ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. mars 2010 #838 Del Skrevet 3. mars 2010 Mh, jeg er og nattdyr. Men med såpass lite søvn som det har blitt i det siste OG to øl i kveld, så tror jeg det går bra. Sov forresten omtrent hele veien på flyet, men da dunket jeg hodet inn i vinduet hele tiden Uææ! Flyvinduer er jo alltid ekle og fete etter andre folk sitt hår som har gnukket og gnidd seg mot vinduet.. Eh.. altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 3. mars 2010 Uææ! Flyvinduer er jo alltid ekle og fete etter andre folk sitt hår som har gnukket og gnidd seg mot vinduet.. Eh.. altså.. Ja, jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #840 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, jeg vet. Har jobba som cabin attendant og ble egentlig litt immun mot både vinduer og flydasser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå