Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #801 Del Skrevet 1. mars 2010 Men poenget med lister er jo ikke å følge dem, det er å lage dem! godt det er flere som er enige med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hei hei Tenkte jeg skulle titte innom noen treningsdagbøker for å finne noen tips til treningen.. Supert med musikk liste forresten Det er litt trening innimellom i denne dagboka her, du må bare lete litt Ja, jeg trodde egentlig at det kom til å være TV-kikking som ville bli den store motivasjonen (se på en serie mens jeg trener), men musikk funker visst bedre. godt det er flere som er enige med meg Nemlig Endret 1. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 1. mars 2010 Åh, jeg har reisenerver! Har sjekket tre tusen ganger at jeg har alt, og det har jeg jo, men jeg må bare sjekke en gang til. Og enda en. Også har jeg tegnet kart over flyplassen, fordi jeg ikke har printer her. Og sjekket hvilke andre busser som går om jeg ikke rekker de jeg bør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2010 #804 Del Skrevet 1. mars 2010 God tur! Synes kanskje du skal legge deg snart, du skal tross alt opp forholdsvis tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 1. mars 2010 #805 Del Skrevet 1. mars 2010 God tur og lykke til imorgen!! Kart over flyplassen?? Hehe, du har jammen gått grundig til verks, hører jeg! Heldig du som skal til England nå, da kan du kjøpe med deg de gode påskeeggene de har der! Giga-kinderegg osv osv! *drømme om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 1. mars 2010 God tur! Synes kanskje du skal legge deg snart, du skal tross alt opp forholdsvis tidlig.. Takk for omtanken, men jeg får ikke sove nå uansett! OG hvis jeg er skikkelig trøtt i morgen får jeg sove både på flyet og bussen, og da går turen så mye fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #807 Del Skrevet 1. mars 2010 god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) *kontrollfrik* Det er bare det at om flyet er litt forsinka og hvis det er kjempekø i passkontrollen, så kan det hende jeg får skrekkelig dårlig tid til bussen. Og da er det fint å vite hvor jeg skal løpe Endret 1. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) god tur Takk! *gleder seg til å dra til det drittstedet for nest siste gang* Endret 1. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 1. mars 2010 #810 Del Skrevet 1. mars 2010 God tur Håper alt går som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #811 Del Skrevet 1. mars 2010 *kontrollfrik* Det er bare det at om flyet er litt forsinka og hvis det er kjempekø i passkontrollen, så kan det hende jeg får skrekkelig dårlig tid til bussen. Og da er det fint å vite hvor jeg skal løpe akkoratt sånn er jeg også! og helst er jeg ute en halvtime for tidlig sånn at jeg har goood tid i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #812 Del Skrevet 1. mars 2010 God tur Håper alt går som det skal! Takk! Håper jeg og! Men om jeg ikke rekker den bussen jeg har planlagt å ta, så går det an å ta neste og. Da får jeg veldig dårlig tid til å vise frem oppgaven min, men det går. akkoratt sånn er jeg også! og helst er jeg ute en halvtime for tidlig sånn at jeg har goood tid i tilfelle På veien hjem har jeg perverst god tid! 3,5 timer på flyplassen! Da skal jeg riktignok ta toget fra en terminal til en annen, men det toget tar 3 minutter Og ikke har jeg noe baggasje å sjekke inn, så jeg kan gå rett til sikkerhetssjekken. Så det blir lenge. Men jeg har funnet ut at det er en sushirestaurant i avgangshallen, og jeg synes da jeg har fortjent en bedre lunsj etter masterlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #813 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk! Håper jeg og! Men om jeg ikke rekker den bussen jeg har planlagt å ta, så går det an å ta neste og. Da får jeg veldig dårlig tid til å vise frem oppgaven min, men det går. På veien hjem har jeg perverst god tid! 3,5 timer på flyplassen! Da skal jeg riktignok ta toget fra en terminal til en annen, men det toget tar 3 minutter Og ikke har jeg noe baggasje å sjekke inn, så jeg kan gå rett til sikkerhetssjekken. Så det blir lenge. Men jeg har funnet ut at det er en sushirestaurant i avgangshallen, og jeg synes da jeg har fortjent en bedre lunsj etter masterlevering! sushi er godt jeg er i grunn ganske rar, jeg har ikke likt kokt eller stekt fisk siden jeg var 5 år(prøver stadig vekk å venne meg til å like det men klarer det ikke). men sushi elsker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 1. mars 2010 sushi er godt jeg er i grunn ganske rar, jeg har ikke likt kokt eller stekt fisk siden jeg var 5 år(prøver stadig vekk å venne meg til å like det men klarer det ikke). men sushi elsker jeg Hihi, ja det var litt rart :happy: Det er kjempegodt! Tror jeg kunne levd på sushi, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #815 Del Skrevet 1. mars 2010 TE2r0vjkXK0&feature=player_embedded :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mars 2010 #816 Del Skrevet 1. mars 2010 Sambo ler seg ihjel! Han elsker kattevideoer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 1. mars 2010 Sambo ler seg ihjel! Han elsker kattevideoer :rødme: Hihihiiiii. Søt! Også lo jeg godt da han plutselig hadde fått en GUL ballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #818 Del Skrevet 1. mars 2010 Stakkars katt... Håper du får en fin tur i morgen, Pingu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 2. mars 2010 God morgen! 3,5 timers dårlig søvn... jippi... Menneh, nå drar jeg snart! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 2. mars 2010 #820 Del Skrevet 2. mars 2010 Åå så herlig pus, den var fin tidlig på morgenen Nå er du vel godt avgårde får vi håpe, god tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå