Gå til innhold

Litt flinkere

Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*
Men poenget med lister er jo ikke å følge dem, det er å lage dem! :jepp:

:jepp: godt det er flere som er enige med meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :vinke:

Tenkte jeg skulle titte innom noen treningsdagbøker for å finne noen tips til treningen.. Supert med musikk liste forresten :)

Det er litt trening innimellom i denne dagboka her, du må bare lete litt :fnise:

Ja, jeg trodde egentlig at det kom til å være TV-kikking som ville bli den store motivasjonen (se på en serie mens jeg trener), men musikk funker visst bedre. :)

:jepp: godt det er flere som er enige med meg :nigo:

Nemlig :Nikke:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har reisenerver! :bond:

Har sjekket tre tusen ganger at jeg har alt, og det har jeg jo, men jeg må bare sjekke en gang til. Og enda en. Også har jeg tegnet kart over flyplassen, fordi jeg ikke har printer her. Og sjekket hvilke andre busser som går om jeg ikke rekker de jeg bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Synes kanskje du skal legge deg snart, du skal tross alt opp forholdsvis tidlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur og lykke til imorgen!! Kart over flyplassen?? Hehe, du har jammen gått grundig til verks, hører jeg! Heldig du som skal til England nå, da kan du kjøpe med deg de gode påskeeggene de har der! Giga-kinderegg osv osv! *drømme om*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Synes kanskje du skal legge deg snart, du skal tross alt opp forholdsvis tidlig.. :sjenert:

Takk for omtanken, men jeg får ikke sove nå uansett! ;) OG hvis jeg er skikkelig trøtt i morgen får jeg sove både på flyet og bussen, og da går turen så mye fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kontrollfrik*

Det er bare det at om flyet er litt forsinka og hvis det er kjempekø i passkontrollen, så kan det hende jeg får skrekkelig dårlig tid til bussen. Og da er det fint å vite hvor jeg skal løpe ;)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

god tur :nigo:

Takk! :)

*gleder seg til å dra til det drittstedet for nest siste gang*

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
*kontrollfrik*

Det er bare det at om flyet er litt forsinka og hvis det er kjempekø i passkontrollen, så kan det hende jeg får skrekkelig dårlig tid til bussen. Og da er det fint å vite hvor jeg skal løpe ;)

:jepp: akkoratt sånn er jeg også! og helst er jeg ute en halvtime for tidlig sånn at jeg har goood tid i tilfelle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur :klemmer: Håper alt går som det skal!

Takk! :klem:

Håper jeg og! Men om jeg ikke rekker den bussen jeg har planlagt å ta, så går det an å ta neste og. Da får jeg veldig dårlig tid til å vise frem oppgaven min, men det går.

:jepp: akkoratt sånn er jeg også! og helst er jeg ute en halvtime for tidlig sånn at jeg har goood tid i tilfelle :ler:

På veien hjem har jeg perverst god tid! 3,5 timer på flyplassen! Da skal jeg riktignok ta toget fra en terminal til en annen, men det toget tar 3 minutter ;) Og ikke har jeg noe baggasje å sjekke inn, så jeg kan gå rett til sikkerhetssjekken. Så det blir lenge. Men jeg har funnet ut at det er en sushirestaurant i avgangshallen, og jeg synes da jeg har fortjent en bedre lunsj etter masterlevering! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Takk! :klem:

Håper jeg og! Men om jeg ikke rekker den bussen jeg har planlagt å ta, så går det an å ta neste og. Da får jeg veldig dårlig tid til å vise frem oppgaven min, men det går.

På veien hjem har jeg perverst god tid! 3,5 timer på flyplassen! Da skal jeg riktignok ta toget fra en terminal til en annen, men det toget tar 3 minutter ;) Og ikke har jeg noe baggasje å sjekke inn, så jeg kan gå rett til sikkerhetssjekken. Så det blir lenge. Men jeg har funnet ut at det er en sushirestaurant i avgangshallen, og jeg synes da jeg har fortjent en bedre lunsj etter masterlevering! :nigo:

:jepp: sushi er godt :nigo: jeg er i grunn ganske rar, jeg har ikke likt kokt eller stekt fisk siden jeg var 5 år(prøver stadig vekk å venne meg til å like det men klarer det ikke). men sushi elsker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: sushi er godt :nigo: jeg er i grunn ganske rar, jeg har ikke likt kokt eller stekt fisk siden jeg var 5 år(prøver stadig vekk å venne meg til å like det men klarer det ikke). men sushi elsker jeg :ler:

Hihi, ja det var litt rart :happy:

Det er kjempegodt! Tror jeg kunne levd på sushi, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoho:

Sambo ler seg ihjel! Han elsker kattevideoer :rødme:

Hihihiiiii. Søt! Også lo jeg godt da han plutselig hadde fått en GUL ballong :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

3,5 timers dårlig søvn... jippi... Menneh, nå drar jeg snart! Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så herlig pus, den var fin tidlig på morgenen :)

Nå er du vel godt avgårde får vi håpe, god tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...