Sequax Skrevet 1. mars 2010 #781 Del Skrevet 1. mars 2010 Greit, du er tilgitt. KANSKJE! Hmpf. Makan ! Pingting mener vi har kuppa hele dagboka hennes, virker det som ! EXCUUUUUUUUUUUUUUUSE ME, lissom, men ække melk lissom del av kost og ernæring og trening og helse og sånn, lissom ??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #782 Del Skrevet 1. mars 2010 Jo, tenk! SÅ DET SÅ, PINGU! HAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 #783 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #784 Del Skrevet 1. mars 2010 Pingu, skal man ta fraværet ditt som at du ikke jobber med skole i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #785 Del Skrevet 1. mars 2010 Dumminger! Njei, jeg har ikke gjort så mye fornuftig i dag... Reiser til England i morgen tidlig og har litt reisenerver, ikke som i redd for å levere eller flyskrekk eller noe sånt, jeg får bare elltid litt nerver. Liker ikke å ikke ha stålkontroll over alt som kommer til å skje. *kontrollfrik* Jeg må ta flytoget kl. 05:05, forresten. :dåne: (jadda, på morgenen!) Her er middagen min! Kyllingpølse, grønnsaker og gyggris (sånn fra Møllerens). Første gang jeg prøvde byggris, godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 1. mars 2010 #786 Del Skrevet 1. mars 2010 Byggris - også kalt...bygg? Byggryn har stått i skapet til bestemora mi BESTANDIG, så det er jo ikke akkurat en nyhet, men sånn kan det gå når folk ikke lager betasuppe lenger. Da kan jo hva som helst relanseres. (Hva - Neeeepe, hva er det for no a? Åh, kan man ovnsbake det med olivenolje? Nææææ. Det må jeg prøve.) Hvor er Scooter 'a? SCOOOOOOOODAAAAAA.... Old times. Bra trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #787 Del Skrevet 1. mars 2010 Hoho, jepp! Det vil si: disse er vel forhåndsbehandlet på en eller annen måte, for de skal bare koke i 15 min. Sånn sett er de jo kjekkere. Jeg hadde kanskje trodd at det skulle vært gjort noe mer med dem siden de kalte det ris, men næh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 1. mars 2010 #788 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg var forresten dødsimponert, ikke bare over at du har laget en liste med linker til youtube, men over at den var alfabetisk! Trener du i alfabetisk rekkefølge også? (aner et tvangstankemønster her i såfall...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 1. mars 2010 #789 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, det skulle jeg gjerne se! En alfabetisk treningsøkt! Men jeg skjønner det med lister altså, lister er bra. Jeg er ikke så flink at jeg alfabetiserer mine enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mars 2010 #790 Del Skrevet 1. mars 2010 Byggryn har stått i skapet til bestemora mi BESTANDIG, så det er jo ikke akkurat en nyhet, men sånn kan det gå når folk ikke lager betasuppe lenger. Hva?! Gjør man ikke? Lager det ofte, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #791 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan trener man i alfabetisk rekkefølge? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. mars 2010 #792 Del Skrevet 1. mars 2010 Du må trene de ulike musklene alfabetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 1. mars 2010 #793 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan trener man i alfabetisk rekkefølge? :klø: a for armhevinger b for balløvelser c for coremuskulaturen d for dips osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #794 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg var forresten dødsimponert, ikke bare over at du har laget en liste med linker til youtube, men over at den var alfabetisk! Trener du i alfabetisk rekkefølge også? (aner et tvangstankemønster her i såfall...) Det var nok mest fordi den var skrevet av spillelista mi, som jo blir alfabetisk helt av aeg selv! Menneh... jeg ville nok gjort det uansett... Trener alfabetisk? Tja, kondis - styrke - uttøying? Teller det? (droppet oppvarming med vilje, passa jo ikke inn jo!) Haha, det skulle jeg gjerne se! En alfabetisk treningsøkt! Men jeg skjønner det med lister altså, lister er bra. Jeg er ikke så flink at jeg alfabetiserer mine enda da. Jeg har en listefetish, like greit å innrømme det først som sist. Hvordan trener man i alfabetisk rekkefølge? :klø: Du må trene de ulike musklene alfabetisk a for armhevinger b for balløvelser c for coremuskulaturen d for dips osv... Jeg gidder ikke finne på en øvelse for hver bokstav altså, da blir jeg jo aldri ferdig! IIIIIK! Jeg gjør jo det! Ihvertfall om man generaliserer litt. Pleier å ta det i denne rekkefølgen: Armer/skuldre Bein Mage Rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #795 Del Skrevet 1. mars 2010 a for armhevinger b for balløvelser c for coremuskulaturen d for dips osv... Hei, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. mars 2010 #796 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2010 #797 Del Skrevet 1. mars 2010 Oppvarming er jo forbredelse, og vips passet det inn likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 1. mars 2010 #798 Del Skrevet 1. mars 2010 kom akkuratt hjem fra jobb og har lest i gjennom det dere har diskutert siden jeg gikk. kan ikke annet enn å liker lister jeg ogås foresten men jeg er ikke så flink til å følge huskelister osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 1. mars 2010 Åeh! Det er helt tilfeldig! Oppvarming er jo forbredelse, og vips passet det inn likevel. ...tror jeg kom akkuratt hjem fra jobb og har lest i gjennom det dere har diskutert siden jeg gikk. kan ikke annet enn å liker lister jeg ogås foresten men jeg er ikke så flink til å følge huskelister osv Ja, dette må være den største fjåseboka på KG Men poenget med lister er jo ikke å følge dem, det er å lage dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 1. mars 2010 #800 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, forresten! Hei hei Tenkte jeg skulle titte innom noen treningsdagbøker for å finne noen tips til treningen.. Supert med musikk liste forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå